x تبلیغات
بازسازی خانه

انواع رنگ برای خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ مناسب ترین روش برای نظم و ترتیب دادن به فضای پارکینگ است. استفاده از خط کشی کمک می کند تا از فضای موجود حداکثر استفاده را ببرید و به بهترین شکل ماشین ها را در پارکینگ پارک کنید. علاوه بر نظم بخشیدن و استفاده بیشتر از فضایی که در اختیار دارید، خط کشی پارکینگ فضای پارکینگ شما را زیباتر از قبل می کند. روش های مختلفی برای خط کشی جایگاه خودرو مثل خط کشی با رنگ یا برچسب وجود دارد. در این مقاله قصد داریم که درمورد رنگ ها و نحوه استفاده آن ها در خط کشی پارکینگ توضیحاتی ارائه کنیم. برا آشنایی بیشتر با مقوله خط کشی و انواع آن، این مقاله را تا انتها بخوانید.

انواع رنگ مورد استفاده برای خط کشی پارکینگ

رنگی که برای خط شکی پارکینگ استفاده می شود باید دارای ویژگی های خاصی باشد که این رنگ را از دیگر رنگ ها مثل رنگ هایی که برای رنگ آمیزی ساختمان استفاده می شود ، جدا کند. رنگ های مناسب خط کشی پارکینگ بر اساس مقاومت، جنس، مقدار مورد استفاده رنگ و نحوه اجرا به چند دسته تقسیم بندی می شوند که سعی می کنیم در ادامه به خوبی و با جزئیات ویژگی انواع رنگ ها را شرح دهیم.

رنگ های ترافیکی برای خط کشی پارکینگ

این نوع از رنگ برای خط کشی پارکینگ و انواع خط کشی های کاربردی در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد و بر پایه رنگ رزین اکرلیک است. انواع رنگ ترافیکی شامل رنگ های تک جزئی و دوجزئی یا همان رنگ های سرد و گرم هستند. کاربرد این نوع رنگ ها برای خط کشی بسیار بالا است و روش های اجرای آن نیز متنوع است.

رنگ های تک جزئی برای خط کشی پارکینگ

نام دیگر این رنگ ها، رنگ های سرد است. این نوع از رنگ ها دارای دو رنگ بندی سفید و زرد و به صورت مات هستند. اگر ضخامت این نوع رنگ با ضخامت 200 میکرون بر روی سطح اجرا شود قدرت پوشانندگی آن حدود 320 گرم و بازتابش حدود 75 درصد است. پس از اجرای رنگ با شرایط بالا زمان مناسب برای خشک شدن به صورت سطحی 5 الی 10 دقیقه و خشک شدن به صورت اساسی و کامل 2 الی 4 ساعت زمان می برد. قیمت رنگ های تک جزئی و سرد نسبتا مناسب است.

رنگ سرد الکیدی کرئو کائوچو

با توجه به نام این رنگ، متوجه می شوید که رنگ بر پایه آلکیدی کرئو کائوچو است. برای خط کشی علائم افقی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این رنگ ها در مناطق گرم و مرطوبت مقاومت بالاتری از خود نشان می دهد.

رنگ ترافیکی اکرلیک در خط کشی پارکینگ

این نوع رنگ بر پایه رزین اکرلیک ترموپلاست است. این رنگ امکان اجرا تا ضخامت 700 میکرون را دارا است. استفاده از رنگ رزین اکرلیک ترموپلاست بر روی آسفالت بسیار مورد قبول است اما برای استفاده بر روی سایر سطوح باید کارشناس درمورد آن تصمیم گیری کند.

رنگ های دو جزئی برای خط کشی پارکینگ

نام دیگر این نوع رنگ، رنگ گرم است. ضخامت لایه این رنگ ها بسیار بیشتر از رنگ های تک جزئی است یعنی حدود 3000 الی 5000 میکرون است. با توجه به ضخامت این رنگ ها مدت زمان بیشتری نیز برای خشک شدن آن نیاز است. زمان خشک شدن رنگ های دو جزئی حدود 20دقیقه تا 24 ساعت برای خشک شدن به صورت کامل و اساسی است. قیمت این نوع رنگ بیشتر از رنگ تک جزئی و یا همان رنگ های سرد است.

رنگ های پلی اورتان در خط کشی پارکینگ

رنگ های پلی اورتان همان رنگ های گرم و دو جزئی اند که بر پایه رزین هستند. این رنگ ها لایه ای براق بر روی سطح مورد نظر شما ایجاد می کنند و مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه و نور خورشید، باران و رطوبت و همینطور فرسایش دارند. از این نوع رنگ برای خط کشی پارکینگ های روباز و سر پوشیده استفاده می شود. این رنگ مناسب برای انواع خط کشی خیابان ها و فضا هایی است که بیشتر در معرض فرسایش قرار دارند. رنگ اپوکسی نوعی رنگ دوجزئی است. این نوع رنگ قابلیت اجرا بر روی سطوح سنگی و فلزی را دارد.

رنگ ترافیکی ترموپلاست اسپری در خط کشی پارکینگ

این رنگ بر پایه رنگ رزین هیدرونیکی است. مزیت این رنگ نسبت به سایر رنگ های گرم ترافیکی ضخامت بسیار بالا و در نتیجه مقاومت فوق العاده در برابر انواع فرسایش است.

رنگ ترافیکی ترمو پلاست اسکرید جهت خط کشی پارکینگ

این رنگ نیز بر پایه رزین هیدروکربنی ساخته شده است. برای خط کشی پارکینگ یا انواع دیگر خط کشی با رنگ اسکریدی ابتدا شرایط آب هوایی را بسنجید، سپس سطح را به خوبی از آلودگی ها پاک کنید. اهمیت به این موضوع برای استفاده از هر نوع رنگی لازم است. ضخامت این رنگ 3000 میکرون است که از مقاومت خوبی نیز برخوردار است.

رنگ ترافیکی ترموپلاست اکستروژن برای خط کشی پارکینگ

یکی دیگر از انواع رنگ های گرم هیدروکربنی، رنگ ترموپلاست اکستروژن است. این رنگ به شکل مخلوطی از پودر، مواد جامد و افزودنی ها است. از این رنگ برای خط کشی محور های ترافیکی استفاده می شود که بر روی سطح آسفالت انجام می گردد و از مقاومت خوبی نیز برخوردار است. این رنگ در عین ضخامت بالا در کمترین زمان ممکن یعنی در حدود 5 دقیقه خشک می شود.

استفاده از رنگ پرایمر برای خط کشی پارکینگ

از پرایمر ها برای زیرسازی و آماده کردن سطوح برای اجرای رنگ استفاده می شود. پرایمر سبب افزایش ماندگاری رنگ، بالا رفتن طول عمر آن و مقاومت رنگ می شود. پرایمر چسبندگی رنگ رویی را افزایش می دهد. نتیجه کار با استفاده از پرایمر بهتر می شود و کیفیت کار بالاتر می رود.

انواع رنگ در نگاهی اجمالی برای خط کشی پارکینگ و خط کشی جایگاه خودرو

با توجه به توضیحاتی که درباره انواع رنگ ها ارائه شد، می توان به این نکته دست یافت که داشتن دانش، تخصص و مهارت برای انجام پروژه های خط کشی دارای اهمیت زیادی است و هر کسی نمی تواند بدون تخصص لازم کار خط کشی پارکینگ را انجام دهد. علاوه بر دانستن این موضوع که چه رنگی متناسب با چه سطح و کفپوشی قابلیت اجرا و کاربرد را دارد، آشنایی با استاندارد ها و داشتن ابزار مناسب نیز دارای اهمیت است.

انواع رنگ برای خط کشی پارکینگ

مواد مورد نیاز جهت کفسابی و سنگسابی

کفسابیو سنگسابی

کفسابی و سنگسابی یکی از مهمترین خدمات کاربردی است که باعث می‌شود تمام آلودگی‌ها و لکه‌های کثیف روی کفپوش‌های سنگی، سرامیکی، پارکت و غیره در منزل و محل کار به بهترین حالت ممکن و با کمترین هزینه تمیز شوند. از این رو، کفسابی و سنگسابی موجب خواهد شد تا سنگ‌های به کار رفته در ساختمان صاف و درخشان شوند که البته برای انجام این کار ابتدا باید از خدمات مراکزی استفاده کرد که در این زمینه از سابقه کافی برخوردار هستند. اگر شما هم قصد کفسابی و سنگسابی ساختمان خود را دارید با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

مهمترین فواید و کاربردهای کفسابی

کفسابی و سنگسابی عملیاتی است به منظور سایش و برداشتن لایه‌ای نازک به قطر یک تا ۵ میلی‌متر از روی سنگ کف ساختمان است. این اقدام به منظور تازه‌سازی سنگ و رفع ترک، لکه، آلودگی‌های عمیق و نیز مواد میکروبی از روی سطح سنگ انجام می‌پذیرد. با کفسابی و سنگسابی در واقع، ضمن حذف لایه‌رویی و پوسیده سنگ سبب جلوه بصری بخش زیرین و تازه آن می‌شویم. بر این اساس، مراحل و شیوه کار کفسابی سنگ بستگی به شدت آلودگی یا مشکلات سنگ اعم تیرگی، ترک خوردگی، داشتن درز و غیره دارد. لازم است بدانید که، کفسابی و سنگسابی سبب برداشته شدن پستی و بلندی‌های سنگ و هم رنگ شدن درزها با سنگ می‌شود و در صورتی که ترک‌خوردگی وجود داشته باشه با کفسابی از بین می‌روند و ظاهری یکنواخت و زیبا به نمایش خواهد گذاشت. بنابراین این روزها که آلودگی هوا، مواد اسیدی و ریزگردهای آلوده همه جا پراکنده شده‌اند، انجام به موقع کفسابی و سنگسابی، از پوسیدگی پیش از موعد سنگ‌های ساختمان شما جلوگیری می‌کند. تاثیر این مواد بر روی سنگ‌ها و ترکیب آنها با آب باران، اثرات نامطلوبی روی سنگ‌ها می‌گذارد و سبب بدرنگ شدن، پوسیدگی و خوردگی سنگ‌ها می‌شود. پس بهتر است در فواصل زمانی لازم، نسبت به پاکسازی سطوح سنگ‌های ساختمان اقدام کنید تا از تثبیت و نفوذ مواد زائد به درون سنگ‌ها جلوگیری شود.

کفسابی با چه موادی انجام می‌شود؟

اشتباهی که بین بسیاری از مردم مرسوم شده این است که به جای استفاده از خدمات کفسابی و سنگسابی جهت از بین بردن لکه‌ها، جرم‌ها و آلودگی‌ها بر روی سنگ‌های ساختمان اسید یا جوهر نمک یا جرم‌گیر قوی می‌ریزند. این اقدام به جهت عدم اطلاع مردم انجام می‌شود و با ریختن اسید و جوهر نمک سبب مات و کدر شدن سنگ‌ها می‌شوند و سوراخ های سر سوزنی بر روی سنگ ایجاد می‌شود. در حالی که امروزه بعد از مرحله سنگ کاری و کار گذاشته شدن سنگ بر روی قسمت‌های مورد نیاز ساختمان انجام کار کفسابی و سنگسابی یک امر ضروری است و سبب لوکس شدن واحد مسکونی یا تجاری و زیبایی چند برابر سنگ می‌شود. کفسابی و سنگسابی به منظور ایجاد درخشش در کف سنگ‌های طبیعی با به کارگیری مواد خاصی انجام می‌شود که در ادامه به جزییات آنها می‌پردازیم:

استفاده از پودرها برای پرداخت سنگ

به منظور ایجاد درخشندگی مورد نیاز، دانه‌های ریز آلومینیوم یا پودر ساینده اکسید قلع را بر روی سطح سنگ می‌ریزند. این عملیات در واقع همان فرآیند سنباده زدن با الماس است و تنها تفاوت آن استفاده از پودر ساینده است. به طوری که پودر اسید اگزالیک یا اگزالات را روی سطح قرار می‌دهند و با آب مرطوب می‌کنند تا محصولی دوغابی ایجاد شود. سپس با دستگاه و سرعت 175 دور در دقیقه عملیات کفسابی و سنگسابی انجام می‌شود.

سنباده‌ زدن سنگ با الماس

یکی از دیگر از مواد مورد استفاده در عملیات کفسابی و سنگسابی سنباده زدن و ساییدن سنگ با الماس است. برای سنباده زدن سطح سنگ با الماس، از دستگاه کفپوش با سرعت 175 دور در دقیقه استفاده می‌شود. به طوری که سه تا شش دیسک با قطر سه تا چهار اینچ در پایین صفحه درایو ماشین سبب ساییده شدن سطح سنگ و درخشندگی ایجاد می‌شود.

درخشندگی سنگ با پوشش‌های موم

یکی از مواد مورد استفاده برای کفسابی و سنگسابی ریختن موم بر روی سطح سنگ برای ایجاد درخشش مصنوعی است. در این روش یک فرم مایع یا نیمه مایع از موم، اکریلیک، اورتان یا سایر پلیمرها بر روی سطح ریخته می‌شود و با دستگاه کفپوش با سرعت بالا و یک پد مویی الیافی اقدام به پاکسازی سنگ می‌کنند. استفاده از این مواد برای سنگ‌های متخلخل توصیه نمی‌شود.

کفسابی سنگ با بلورهای شیشه

عملیات بلورسازی یکی دیگر از روش‌های کفسابی و سنگسابی است که در آن ماده شیمیایی به نام فلوروسیلیکات بر روی سنگ پاشیده می‌شود و سپس با استفاده از پدهای پشمی اِستیل، بلورهای شیشه مانندی بر روی سطح تشکیل می‌شود. برای ایجاد گرما و اصطکاک مورد نیاز برای تشکیل و پرداخت بلورها، از یک دستگاه کفپوش استاندارد با سرعت 175 دور در دقیقه با صفحه مخصوص محرک استفاده می‌شود.

کفسابی با مواد نانو

یکی از موادی که برای رفع آلودگی و پیشگیری از انتشار ویروس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد نانو ساب است که با محیط زیست نیز سازگار است. در این روش با استفاده از ماده فوق اشباع و پاک کننده قوی، نسبت به رفع مواد آلوده، انواع باکتری و میکروب و ذرات غبار از روی دیوارها و کف ساختمان اقدام می‌شود. مواد نانو به کار رفته علاوه بر زیبایی ظاهری، سنگ‌های ساختمانی را نیز در برابر پوسیدگی و سایش مصون می‌کند. لازم به ذکر است، عملیات کفسابی و سنگسابی با مواد نانو بر روی انواع متریال‌ها مانند پارکت، انواع سنگ‌ها و حتی سطوح سیمانی قابل اجرا است.

مواد ممنوعه زمان کفسابی سنگ

در استفاده از مواد در عملیات کفسابی و سنگسابی باید دقت لازم را داشت چرا که برخی از مواد به بافت سنگ آسیب شدید وارد می‌کنند. در این راستا بهتر است که بدانید، به هیچ عنوان بر روی سنگ مرمر، عقیق، تراورتن یا سنگ آهک، پاک‌کننده‌های حاوی اسید نریزید. همچنین پاک‌کننده‌هایی که برای تمیز کردن حمام یا دستشویی استفاده می‌شوند معمولاً دارای اسیدهای مضر هستند که می‌توانند به کف سنگ آسیب برسانند. دانستن این نکته نیز خالی از لطف نیست که برای کفسابی و سنگسابی از مصرف سرکه، سفید‌کننده یا آبلیمو خودداری کنید. به طوری که پاک‌کننده‌هایی که حاوی آمونیاک هستند برای ایجاد درخشندگی و لکه‌بری سنگ استفاده نکنید. بر این اساس، برای اطمینان از نتیجه مطلوب کار کفسابی و سنگسابی و پرهیز از آسیب رساندن به سنگ‌های ساختمانی، بهتر است از شرکت‌های متخصص و دارای نیروهای با تجربه در این امر بهره ببرید.

مواد مورد نیاز جهت کفسابی و سنگسابی

بازسازی خانه و استفاده از جکوزی

 بازسازی خانه

یکی از دلایل بازسازی خانه، ایجاد تغییرات لوکس و مدرن در خانه است. بنابراین همیشه بازسازی خانه به منظور تعمیر بافت های فرسوده نیست. افزودن به امکانات خانه و کاربردی تر کردن آن از مهمترین دلایل در بازسازی خانه است. جکوزی به عنوان یک بخش از خانه های لوکس در دنیا است و به عنوان یک فضای لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. جکوزی شبیه به وان حمام است اما با این تفاوت که دارای پمپ های آب پر قدرت برای ماساژ هستند. جکوزی ها قابلیت تنظیم دما و تصفیه آب را نیز دارند و در طرح، اندازه و مدل های مختلف به فروش می رسند. می توان گفت که جکوزی یکی از امکانات لوکس رفاهی در خانه است که لذت حمام کردن را چند برابر بیشتر می کند. جکوزی ویژه خانه ها را با نام هایی همچون حوض آب چرخان و وان حمام آب چرخان نیز می شناسند که البته نام جکوزی رایج تر است.

محل نصب جکوزی پس از بازسازی خانه

در وهله اول باید نگاهی به نقشه و نوع طراحی خانه خود بیندازید تا متوجه شوید چه جایی برای نصب جکوزی مناسب تر است، سپس براساس مساحتی که در اختیار دارید اندازه جکوزی را تعیین کنید. در خانه های کوچک معمولا جکوزی در حمام نصب می شود ولی در خانه های ویلایی و بزرگ جکوزی در محوطه استخر و سونا قرار داده می شود.

هزینه های مربوط به جکوزی در بازسازی خانه

در ابتدای مقاله ذکر شد که جکوزی به عنوان بخشی از خانه های لوکس و مدرن شناخته می شود و قطعا هزینه های آن نسبتا بالا است اما با این حال جکوزی در مدل های گوناگون عرضه می شود که نمونه های قیمت مناسب در آن ها نیز وجود دارد. برای انتخاب جکوزی به بودجه خود توجه کنید و در هنگام خرید علاوه بر قیمت به کیفیت و زیبایی جکوزی نیز اهمیت بدهید.

انواع جکوزی در بازسازی خانه

نکات مهمی در این مقاله ذکر شد که شایان توجه است، در هنگام انتخاب و خرید جکوزی باید به محل قراردادن، میزان بودجه، کیفیت کار و اندازه های آن توجه و سپس اقدام به خرید نمود. جکوزی ها در مدل های مختلف با ظاهر های گوناگون تولید می شوند. اندازه های جکوزی شامل یک، دو، چهار، شش و هشت نفره است که بسته به فضای قرارگیری و نیاز خود می توانید یکی از این انواع را انتخاب کنید.

بازسازی خانه لوکس با کارویس

مجموعه خدمات ساختمانی کارویس ارائه کننده انواع خدمات ساختمانی مثل بازسازی خانه در تهران، کرج و دیگر شهر ها است. تیم کارویس با تمامی سبک های بازسازی منزل آشنایی دارند و در اجرای ایده ها بسیار با دقت عمل می کند تا نتیجه کار برای کارفرما رضایت بخش باشد.

نماشویی در فصول گوناگون سال

بازسازی خانه 

نماشویی فعالیتی است که در راستای آن نمای ساختمان از هرگونه جرم و آلودگی پاک و مثل روز اول تمیز و پاکیزه می شود. برای انجام شستشوی نمای ساختمان باید همواره مواردی را مورد توجه قرار داد. یکی از این موارد که اهمیت زیادی نیز دارد، در نظر گرفتن شرایط جوی و آب و هوایی منطقه براساس فصلی است که نماشویی در آن انجام می شود. در همه فصل های سال عملیات نماشویی و شستشوی نما قابلیت اجرا دارد تنها باید قبل از اقدام به این کار با یک تیم متخصص در رابطه با نحوه و زمان نماشویی صحبت کنید.

نماشویی در فصل بهار

نماشویی در فصل بهار با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی ثابتی در آن وجود ندارد کمی سخت و زمان بر است. ولی با این وجود به علت اینکه به فصل تابستان نزدیک است، خشک شدن نما در ماه های آخر این فصل راحت تر است. اگر قصد نماشویی ساختمان خود را دارید، با یک مجموعه خوب هماهنگ کنید تا با توجه به شرایط آب و هوایی پروژه را برای شما انجام دهد.

نماشویی در فصل تابستان

فصل تابستان، فصل محبوب افراد برای انجام عملیات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان است، چرا که شرایط آب و هوایی در حالت پایدارتری قرار دارد و برای تمیز کردن نما مناسب تر است. بنابراین اگر قصد تمیز کردن نمای بنای خود را دارید، بهتر است که در این فصل اقدام به انجام آن کنید.

نماشویی در فصل پاییز

فصل پاییز نیز مثل فصل بهار، شرایط جوی آب وهوایی پایداری ندارد ولی با این حال در این فصل نیز حتی با وجود بارش های زیاد، کار نماشویی ساختمان به خوبی انجام می شود. اگر تمایل به تمیز شدن نمای ساختمان خود دارید، فصل پاییز نیز فصل نسبتا خوبی برای این کار است.

نماشویی در فصل زمستان

شاید به نظر برسد که در این فصل به علت بارش های مکرر و شرایط آب و هوایی، نتوان کار نماشویی ساختمان را انجام داد ولی این تصور کاملا غلط است و پایه و اساسی ندارد. در این فصل نیز مانند سایر فصول کار نماشویی انجام می شود ولی باید شرایط آب و هوایی حتما قبل از شروع کار چک شود، تا در حین انجام کار نماشویی مشکلی ایجاد نشود.

نماشویی در فصول مختلف با کارویس

مجموعه خدمات ساختمانی کارویس ارائه کننده خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان با بهترین متریال در تمام فصول سال است که تجربه بالایی در این زمینه نیز دارد. برای انجام نماشویی ساختمان هر زمان و در هر فصلی با کارشناسان کارویس تماس بگیرید و از ان ها در این زمینه مشاوره بگیرید.

بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه های بزرگ

بازسازی خانه

 معمولا در بازسازی خانه های کوچک و بزرگ یکی از قسمت های مورد توجه آشپزخانه است، تغییرات در آشپزخانه، تغییر زیادی در ظاهر خانه ایجاد می کند. علاوه بر تغییرات زیاد باید در نظر داشت که بخش زیادی از بودجه بازسازی خانه نیز به این بخش اختصاص پیدا می کند. این میزان در آشپزخانه های بزرگ به خاطر استفاده از متریال و نیروی انسانی بیشتر، زیاد تر می شود. اما این هزینه در برابر نتیجه کار بسیار ارزشمند است. برای ایجاد تغییرات در آشپزخانه فاکتور های زیادی وجود دارد که می توان با تغییر آن ظاهر آشپزخانه را بسیار زیباتر از قبل کرد.

بازسازی کفپوش ها در بازسازی خانه

در بازسازی خانه کفپوش ها همواره مورد توجه هستند، آشپزخانه نیز به خاطر شرایط خاصی که دارد، در هنگام بازسازی خانه قطعا نیاز به تغییر و تعویض کفپوش ها پیدا می کند. جنس کفپوش آشپزخانه باید به گونه ای باشد که در برابر رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد تا دیر تر در فضای آشپزخانه دچار مشکل شود.

تعویض یا تعمیر کابینت ها

کابینت اصلی ترین المان در بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه است. هزینه لازم برای تعویض کابینت ها نسبتا زیاد است و بخش زیادی از بودجه بازسازی آشپزخانه را به خود اختصاص می دهد ولی تغییراتی که در خانه ایجاد می کند، بسیار چشم نواز است. تعداد، جنس، اندازه و طرح کابینت ها در انتخاب کابینت ها بسیار مهم است.

بازسازی تاسیسات آشپزخانه

از مراحل ابتدایی بازسازی خانه و به خصوص بازسازی آشپزخانه، بررسی تاسیسات خانه است که کار خود را به درستی انجام دهند. تاسیسات هر خانه مانند قلب آن است که شریان های حیاتی خانه را زنده نگه می دارد. بنابراین اگر مشکلی در تاسیسات هست باید در بازسازی خانه و آشپزخانه مورد توجه قرار گیرد و در اسرع وقت اصلاح شود.

ایمن سازی آشپزخانه در بازسازی خانه

نکته مهم دیگر در بازسازی آشپزخانه به ویژه آشپزخانه های بزرگ توجه به نکات ایمنی آن است. بررسی دیوار ها، استحکام آن ها، بررسی ایمنی تاسیسات آشپزخانه، چک کردن لوله های گاز، آب و فاضلاب و برق ساختمان از مهمترین نکات در بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه های بزرگ  است که حتما باید رعایت شود.

بازسازی آشپزخانه های بزرگ با کارویس

مهمترین نکته در بازسازی خانه و آشپزخانه های بزرگ طراحی داخلی و معماری داخلی آن است. با یک طراحی زیبا و کاربردی می توان تغییرات شگفت انگیزی در خانه و آشپزخانه ایجاد کرد.  متریال با کیفیت و اجرای درست پلان خانه همه از مواردی است که تیم کارویس در هنگام بازسازی خانه رعایت می کند.

نماشویی در فروشگاه ها و مغازه ها

نماشویی

 بارزترین ویژگی نماشویی انواع ساختمان، تمیز شدن نمای ساختمان است. بنابراین اولین دلیلی که افراد اقدام به نماشویی ساختمان خود می کنند، همین تمیز شدن نمای ساختمان است. اما تمیز شدن نمای ساختمان ویژگی های مثبت دیگری نیز با خود به همراه دارد. نماشویی و شستشوی نمای ساختمان سبب می شود که جرم و آلودگی های مخرب از روی نمای ساختمان پاک شوند و آسیبی به نما وارد نشود. از طرفی نیز تمیز بودن نما مانع رشد قارچ و کپک و آسیب به ظاهر و جنس نما می شود. فروشگاه ها و مراکز تجاری نیز به خاطر شرایطی که دارند باید به تمیز بودن نمای ساختمان خود اهمیت بدهند. دلایل اهمیت نماشویی در فروشگاه ها و مراکز خرید به شرح زیر است:

جذب مشتری

نمای ساختمان اولین بخش از ساختمان است که افراد با آن مواجه می شوند، این مواجهه در ساختمان های تجاری، مراکز خرید و فروشگاه ها از اهمیت بیشتری برخوردار است و سبب جلب توجه مشتریان می شود. مسلما تمیز بودن نما و نماشویی به موقع در جذب مشتری بسیار اثر گذار است.

جلوه ویترین

ظاهر فروشگاه ها معمولا از جنس شیشه و به شکل ویترین است تا مخاطب و مشتری از خارج از فروشگاه قدرت برقراری ارتباط و انتخاب را داشته باشد، بنابراین ویترین کثیف سبب از بین رفتن حس ذوق مشتری می شود و برای اینکه جلوه بهتری به ویترین و فروشگاه داد باید از نماشویی استفاده کرد.

کاهش هزینه ها

تمیز بودن نما، همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، مانع تخریب نمای ساختمان می شود و با اجرای نماشویی می توان از هزینه های بیشتر جلوگیری کرد. هزینه های تعویض و تعمیر نما بسیار زیاد است که با انجام مداوم نماشویی می توان آن را به تاخیر انداخت.

ایجاد روحیه در کارکنان

تمیزی همیشه در افراد ایجاد روحیه می کند. فضای تمیز و پاکیزه به افراد انرژی بیشتری می بخشد. به همین خاطر تمیز بودن نمای ساختمان هم به کارکنان و هم مشتریان روحیه بیشتری می دهد. نماشویی می تواند وضعیت کار کارکنان را نیز بهبود ببخشد.

مجموعه کارویس و نماشویی مراکز خرید

تیم کارویس در انجام نماشویی و شستشوی نمای ساختمان تجربه های موفق زیادی داشته است، بنابراین اغلب انتخاب فروشگاه ها و مراکز خرید برای تمیز شدن نمای ساختمان هایشان است. تیم حرفه ای، متریال با کیفیت، مسئولیت پذیری و آشنایی با همه روش های نماشویی از ویژگی های مثبت تیم خدمات نماشویی کارویس است.

بازسازی خانه در محله های قدیمی تهران

بازسازی خانه 

شهر تهران به عنوان یک کلان شهر دارای مناطق مختلفی است که برخی از این مناطق از محله های قدیمی شهر تهران هستند و خانه های موجود در این محله بسیار قدیمی اند و نیاز به بازسازی دارند. انجام بازسازی خانه و تبدیل بافت فرسوده شهر ها به بافت جدید بسیار نقش مفیدی در بقای شهر و محله دارد که در ادامه این مقاله به بررسی اهمیت بازسازی خانه در شهر هایی مثل تهران می پردازیم

اهمیت بازسازی خانه در شهر تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران و یک کلان شهر دارای جمعیت زیادی است که این جمعیت برای زندگی نیاز به مسکن دارند. از سمت دیگر هزینه های مسکن در ایران به خصوص تهران بسیار زیاد است که ممکن است افراد را با مشکل پیدا کردن خانه مواجه کند. یک راه حل منطقی برای رفع این وضعیت بازسازی خانه های قدیمی و فرسوده در تهران است که علاوه بر هزینه های منطقی، مشکل کمبود زمین و فضا را نیز حل می کند. از سوی دیگر نیز با جایگزین کردن بافت نو با بافت فرسوده طول عمر ساختمان، محله و شهر را بیشتر می کند و ایمنی آن را افزایش می دهد.

سبک های بازسازی خانه در تهران

سبک های زیادی برای بازسازی خانه وجود دارد که بهتر است با توجه به نوع خانه و شهر محل احداث یکی از این سبک ها را انتخاب کرد. در ایران نیز با توجه به فرهنگ، متریال و نوع خانه هایی که وجود دارد سبک هایی قابلیت طراحی و اجرا در خانه را دارد. انتخاب سبک بازسازی خانه بستگی به متراژ، فضا، محل قرارگیری خانه و پتانسیل اجرای طرح را  دارد که بهتر است زیر نظر یک دیزاینر و متخصص طراحی داخلی انتخاب و اجرا شود تا نتیجه کار رضایت بخش باشد.

هزینه بازسازی خانه در تهران

یکی از معضلات دیگر در تغییر خانه در شهر تهران هزینه های مربوط به ان است. بازسازی خانه هزینه های نسبتا کمتری از نوسازی و یا خرید خانه جدید دارد ولی با این حال شامل هزینه است. اگر خانه شما بزرگ، قدیمی و نیازمند تعمیرات زیاد و تخصصی داشته باشد، باید هزینه های بیشتری را برای بازسازی خانه تان در نظر بگیرید.

بازسازی خانه در تهران با کارویس

تیم بازسازی خانه کارویس یک تیم متخصص و هنرمند است که با در نظر گرفتن همه ابعاد یک خانه، اقدام به تعمیر و بازسازی آن می کند. شما می توانید با توضیح نیاز ها و علایق خود تیم بازسازی خانه کارویس را برای انتخاب و اجرای سبک راهنمایی کنید و در نهایت یک خانه کاملا زیبا و کاربردی داشته باشید.

نماشویی در جزیره کیش

نماشویی

 زیبایی ظاهری در شهر های توریستی دارای اهمیت زیادی است چرا که مسافران و توریست های زیادی به آن شهر یا منطقه می روند و اگر زیبایی و تمیزی در آن منطقه نباشد، به مرور تعداد مسافران آن کم و کمتر می شود. پس باید به زیبایی ساختمان های این مناطق نیز توجه نمود. جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد توریستی باید به تمیزی و زیبایی منطقه و ساختمان ها توجه کند.  یکی از کار هایی که باید برای تمیزی ساختمان ها انجام داد نماشویی و شستشوی نما است. برای نماشویی در جزیره کیش باید از متریالی استفاده کرد که آسیبی به طبیعت و اکوسیستم وارد نکند.

اهمیت نماشویی در جزیره کیش

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد مهمترین دلیل برای شستشوی نمای ساختمان ها در جزیره کیش توریستی بودن این شهر است و در چنین منطقه ای تمیز بودن و زیبایی ظاهری حرف اول را می زند. دلیل دوم نیز مراقبت از نمای ساختمان است که به خاطر آلودگی دچار آسیب نشود. اما با همه این ها جزیره کیش به علت ایتکه میزبان میهمانان زیادی از اقصی نقاط جهان است باید همیشه تمیز و زیبا باشد. حزیره کیش پر از مراکز خرید و ساختمان های تجاری است که نمای آن ها بسیار مورد توجه عموم مردم قرار می گیرد، بنابراین بهتر است که کار نماشویی بر روی این ساختمان ها انجام شود.

نماشویی تخصصی در جزیره کیش

با توجه به اینکه باید ساختمان های این منطقه همواره تمیز باشند نیاز به انجام کار نماشویی به صورت تخصصی است که از طریق آن بتوان به راحتی نما را تمیز کرد. شستشوی نما نیاز به دانش و تخصص بالا دارد که تنها شرکت های مخصوصی می توانند این خدمات را به خوبی انجام دهند. بنابراین اگر قصد نماشویی در جزیره کیش را دارید به دنبال مجموعه ای باشید که این کار را با بهترین متریال و کیفیت انجام دهد.

نماشویی در جزیره کیش

شستشوی نمای ساختمان با استفاده از سه روش دسترسی با طناب، داربست و بالابر انجام می شود. دستگاه های مخصوص و متریال متنوع نیز با توجه به جنس نما برای کار نماشویی انتخاب می شوند. روش و نوع نماشویی در جزیره کیش با دیگر شهر ها و مناطق تفاوت چندانی ندارد ولی به خاطر اهمیت بالای نماشویی در این شهر باید توسط تیم متخصص انجام شود.

بازسازی خانه به شیوه اروپایی

 

بازسازی خانه در کشور های اوپایی دارای تفاوت هایی با نحوه بازسازی خانه در ایران است که البته این شیوه بازسازی طرفداران زیادی دارد.  به صورت کلی بازسازی در ایران سخت تر از کشور های اروپایی است ولی به علت تفاوت های فرهنگی و آب و هوایی نیاز به تغییراتی است که شاید اجرای آن ها تا حدی سخت باشد. خانه های اروپایی ها معمولا ویلایی هستند که در مراحل ساخت و ساز به آن ها کمک می کند کمترین مزاحمت را برای همسایه ها ایجاد کنند.

ویژگی های خانه های اروپایی

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره شد، خانه های اروپایی اغلب ویلایی هستند به همین خاطر اجرای ایده های اروپایی در خانه های ایرانی نیازمند فضای آماده است. ویژگی دیگر خانه های اروپایی  استفاده از چوب به عنوان متریال اصلی در بازسازی خانه است که در ایران به خاطر وجود برخی شرایط و گران بودن چوب نمی توان به راحتی از چوب استفاده کرد. ولی با این وجود ساخت و بازسازی خانه به سبک و شیوه اروپایی ها بسیار ترند شده است و در مناطق لوکس شهر ها مورد استفاده قرار می گیرد.  اجرای سبک اروپایی در خانه های ایرانی نیاز به متخصص و معماران داخلی متبحر و آشنا به این سبک را دارد که از طریق آن می توان بازسازی خانه به سبک اروپایی را انجام داد.

بازسازی خانه اروپایی

بهتر است برای شروع کار از یک طراحی سه بعدی برای خانه استفاده کنید تا از طریق آن به تغییرات مورد نیاز اشراف کامل داشته باشید. در اروپا انجام بازسازی خانه یک کار کاملا تخصصی است که توسط تیم حرفه ای و کاربلد این حوزه انجام می شود. برای هر قسمت از بازسازی خانه های اروپایی یک تیم متخصص در لوکیشن حضور پیدا می کند و با استفاده از الگویی که از اروپا و بازسازی خانه به سبک آن ها آموخته اند می توانند بر پروژه مسلط شوند. نکته مهم دیگر در انجام چنین پروژه هایی هزینه های زیادی است که وجود دارد و برای هر کسی مقدور نیست تا چنین هزینه هایی را برای بازسازی خانه خود پرداخت کند ولی می تواند در موارد محدود الگوبرداری هایی انجام داد.

تیم خدمات ساختمانی کارویس

اعضای تیم بازسازی خانه کارویس بسیار حرفه ای و متخصص هستند و مجموعه کارویس برای اجرای هر قسمت از پروژه های خود یک تیم متخصص و کاربلد در کنار خود دارد که در مواقع نیاز وارد عمل می شوند و کار بازسازی خانه را به اتمام می رسانند. دانش و تخصص مهمترین ویژگی های شرکت کارویس است.

نماشویی در شهر های بدون آلودگی

نماشویی

 با توجه به رشد و گشترش صنعت، نمی توان شهری را پیدا کرد که به طور کامل از آلودگی ها در امان باشد اما در شهر های کوچک یا خوش آب و هوا می توان روز های بدون آلودگی بیشتری را تجربه کرد با این حال امکان آلودگی نمای ساختمان وجود دارد و برای تمیز کردن آن باید از نماشویی و شستشوی نمای ساختمان استفاده کرد. آلودگی کمتر تنها سبب می شود که شستن نما با سهولت بیشتری انجام شود.

ضرورت نماشویی در شهر هایی با آلودگی کمتر

قطعا در شهر های بزرگ و پیشرفته صنعتی آلودگی های محیطی بیشتری وجود دارد که این نوع آلودگی ها در شهر های کوچک بسیار کمتر است. اما با این وجود نیز آلودگی همچنان وجود دارد. پس باید برای آلودگی های نشسته بر روی ساختمان از نماشویی استفاه کرد. نمای ساختمان هایی که در شهر های کوچک قرار دارد با سرعت کمتری آلوده می شود. بنابراین می توان گفت که در دوره های زمانی با فواصل بیشتر می توان کار نماشویی ساختمان را انجام داد. نماشویی بر روی نمای ساختمان ها در شهر های تمیز و با آلودگی کمتر ماندگاری بیشتری نیز دارد که به نفع شما و ساختمانتان است.

مراحل نماشویی ساختمان های شهر های تمیز

مراحل انجام شستشوی نمای ساختمان در شهر های آلوده و شهر های تمیز به صورت پایه ای یکسان است ولی با این حال تفاوت هایی نیز در نماشویی ساختمان وجود دارد. تفاوت نماشویی این دو ساختمان نیز در نوع متریال و مدت زمانی است که صرف انجام نماشویی می شود. در ساختمان هایی که آلودگی کمتری دارند، از متریال مخصوص کمتری استفاده می شود و به مدت زمان کمتری برای نماشویی نیاز است. مراحل مشترک نماشویی انواع ساختمان ها نیز به شرح زیر است:

  • انتخاب یک شرکت نماشویی معتبر و با تجربه
  • بازدید از نمای ساختمان و تشخیص وسایل مورد نیاز
  • آمادگی تیم نماشویی و بررسی نکات ایمنی
  • شروع کار با تجهیزات و متریال مخصوص جنس و نوع نما
  • استفاده از واترجت و شستشوی مرحله اول
  • شستشوی مرحله دوم و کاربرد مواد مخصوص
  • اتمام کار و جمع اوری وسایل نماشویی

نماشویی انواع ساختمان در شهر های مختلف با کارویس

مجموعه خدمات نماشویی کارویس در زمینه شستشوی انواع نمای ساختمان دارای مهارت و تجربه کافی  است گه این موضوع به شما کمک می کند با آرامش خاطر بیشتری کار نماشویی ساختمان خود را به کارویس بسپارید. داشتن تجربه های موفق یکی از راه های شناسایی شرکت های معتبر شستشوی نمای ساختمان است.

صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 صفحه بعد