x تبلیغات
بازسازی خانه

نماشویی در مراکز تجاری و مراکز خرید

 نماشویی

مراکز تجاری و مراکز خرید معمولا در قسمت های پر رفت و آمد شهر جایی که دسترسی به آن ها راحت باشد، ساخته می شوند. بنابراین آلودگی  بیشتری بر نمای ساختمان مراکز تجاری و مراکز خرید می نشیند که آن را نیازمند نماشویی و شستشوی نما می کند. از سمت دیگر مراکز خرید در معرض رفت و آمد مردم هستند و کثیف بودن نمای این ساختمان ها در جذب مشتری تاثیر بدی می گذارد. بنابراین تمامی مراکز تجاری نیاز دارند که هر چند وقت یکبار نمای ساختمان خود را نماشویی کنند.

مراحل نماشویی در مراکز تجاری

  • در قدم اول به دنبال یک شرکت نماشویی و شستشوی نمای معتبر بگردید و از آن ها بخواهید برای بازدید از نما و قیمت گذاری از نمای ساختمان در محل مورد نظر حاضر شوند.
  • پس از بازرسی نما نحوه شستشوی نما، ابزار مورد نیاز، روش دسترسی به نما و میزان بودجه مورد نیاز برای این کار مشخص و به شما اعلام می شود.
  • تیم نماشویی و شستشوی نما برای انجام پروژه در محل حاضر می شوند، ابزار و مواد شستشوی نما را با خود به همراه می آورند و کار نماشویی را آغاز می کنند.
  • مدت زمان پروژه شستشوی نما به میزان گستردگی و حجم کار مربوط است. هر چه میزان آلودگی و مساحت کار بیشتر باشد، انجام عملیات نماشویی بیشتر طول خواهد کشید.
  • پس از اتمام پروژه شما می توانید نما را بررسی کنید و در صورت مشکل درخواست رفع آن را داشته باشید. شرکت های معتبر نماشویی معمولا پس از انجام کار، پروژه را برای مدت زمان مشخصی ضمانت می کنند که این موضوع کاملا به نفع کارفرما است.

اهمیت نماشویی برای مراکز تجاری و مراکز خرید

همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، مراکز خرید و مراکز تجاری محل رفت و آمد و حضور بسیاری از مردم است که ظاهر کثیف و آلوده آن قطعا وجهه خوبی در پی نخواهد داشت. تمیزی و ظاهر خوب نما قطعا بر جذب مشتری نیز اثر گذار است. بنابراین اگر در مراکز تجاری و مراکز خرید حضور دارید هر از چندگاهی به فکر نماشویی و شستشوی نمای ساختمان بیفتید.

نماشویی مراکز تجاری و خرید با کارویس

در این مقاله به بررسی اهمیت نماشویی و شستشوی نما در مراکزی همچون مراکز خرید و مراکز تجاری پرداخته شد که نشان دهنده تاثیر تمیزی و پاکیزگی نما بر جذب مشتری و زیبا سازی فضای شهری بود. در نتیجه شستشوی نما و نماشویی ساختمان های تجاری را جدی بگیرید. مجموعه کارویس با توجه به تخصص و تجربه بالا در این زمینه، پروژه نماشویی مراکز تجاری را با موفقیت به انجام می رساند.

 
  •  
 

     

  •  

خدمات ساختمانی از بازسازی خانه تا نماشویی

 نماشویی و بازسازی

پیشرفت جوامع بشری، گسترش شهر نشینی و نیاز افراد به محلی برای سکونت و کار عواملی هستند که افراد را نیازمند خدمات ساختمانی می کنند. افزایش تقاضای افراد به خدمات ساختمانی سبب شد تا شرکت ها و مجموعه هایی اقدام به ارائه این خدمات کنند. خدمات ساختمانی شامل مواد متعددی مثل بازسازی خانه، طراحی دکوراسیون داخلی، خط کشی پارکینگ، نقاشی نما و نماشویی ساختمان می شود. در این مقاله قصد داریم تا دو مورد از مهمترین خدمات مورد نیاز افراد جامعه در حوزه ساختمانی را به شما معرفی کنیم. خدمات بازسازی خانه و نماشویی  از جمله خدماتی هستند که هر ساختمانی به هر حال به ان نیاز پیدا می کند.

بازسازی خانه و بازسازی منزل

خانه ها نیز به خاطر اینکه مورد استفاده و زندگی افراد هستند و متریال آن ها ممکن است به مرور دچار آسیب یا کهنگی شود، گاه نیاز به بازسازی پیدا می کنند. اگر از نوع طراحی خانه خسته شده اید و یا مشکلاتی برای خانه شما پیش آمده است می توانید آن را بازسازی کنید. بازسازی خانه می تواند تا حد زیادی هزینه های شما را برای داشتن یک منزل نو کاهش دهد.

بازسازی خانه و بازسازی قسمت های مهم آن

هر خانه متشکل از چند قسمت است که در هنگام بازسازی می توان آن ها را به صورت جداگانه و یا به طور کامل تعمیر کرد. بازسازی خانه با تعمیرات تفاوت هایی دارد. اغلب در بازسازی خانه تعمیرات اساسی تر و عمیق تر هستند و همچنین برخی از متریال به طور کامل تعویض می شوند ولی تعمیرات محدود تر است. قسمت هایی که در هر خانه قابلیت بازسازی دارند به شرح زیر است:

  • بازسازی آشپزخانه
  • بازسازی سالن پذیرایی
  • بازسازی سرویس بهداشتی
  • بازسازی حیاط، تراس و پاسیو
  • بازسازی سقف و دیوار ها
  • بازسازی اتاق خواب
  • بازسازی انباری
  • بازسازی پارکینگ
  • و…

شما می توانید براساس بودجه ای که دارید کار بازسازی خانه را انجام دهید ولی اگر بازسازی به صورت کامل انجام شود، در برخی هزینه های دیگر صرفه جویی می کند. گاهی تنها یک قسمت از خانه مثل حمام یا آشپزخانه نیاز به بازسازی دارد که زمان و هزینه کمتری از شما می گیرد. برای شروع کار بازسازی خانه نیاز به افراد متخصص در این حوزه دارید که می توانید از شرکت های خدمات ساختمانی کمک بگیرید. البته برخی از افراد ترجیح می دهند که کار بازسازی را با نظارت خود انجام دهند و برخی دیگر آن را به پیمانکارانی که می شناسند می سپارند ولی برای اینکه کار شما با چالش های کمتری انجام شود بهتر است بازسازی خانه توسط متخصصان این حوزه انجام بگیرد.

نماشویی و شستشوی نمای ساختمان

در دنیای مدرن امروز،که زیبایی اهمیت زیادی پیدا کرده است، ساختمان ها و ظاهر آن ها نیز در این وادی مورد توجه قرار گرفته اند. زیبایی و تمیزی ساختمان ها به بهتر شدن چهره محله، منطقه و شهر کمک می کنند. خوشبختانه شرکت های ارائه دهنده خدمات ساختمانی، کار نماشویی و شستشوی نما را نیز انجام می دهند. تمیز شدن ظاهر ساختمان علاوه بر جنبه زیبایی، از آسیب رسیدن به نما به خاطر وجود آلودگی ها نیز جلوگیری می کند.

روش های دسترسی در نماشویی

برای دسترسی به نمای ساختمان سه روش پرکاربرد وجود دارد که بسته به محل قرارگیری ساختمان و تعداد طبقات آن یکی از این روش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • روش دسترسی با طناب یا راپل که یکی از پرکاربردترین روش ها در بین روش های دسترسی به نما است. هزینه این روش نسبت به روش های دیگر کمتر است و انجام عملیات نماشویی را با سهولت بیشتری میسر می کند.
  • روش دسترسی با داربست از دیگر روش های مورد استفاده برای دسترسی به نمای ساختمان جهت انجام پروژه های نماشویی است. این روش برای ساختمان هایی که ارتفاع زیادی ندارند و یا امکان انجام نماشویی بوسیله طناب و راپل برای آن ها میسر نیست، مورد استفاده قرار می گیرد.
  • روش دسترسی بوسیله بالابر یک روش گران قیمت و پر هزینه است که گاه مورد استفاده قرار می گیرد. اگر کار نماشویی ساختمان با طناب و یا داربست قابل انجام نباشد از بالابر استفاده می شود. بالابر از جهت ایمنی، وضعیت خوبی دارد ولی ممکن است دسترسی به نما را محدود کند.
  • ابزار و موادی که برای نماشویی مورد استفاده قرار می گیرد، به جنس نما بستگی دارد. برای انواع نما های ساختمان متریال و مواد مخصوصی وجود دارد تا نما آسیب نبیند و به خوبی تمیز شود. انواع سنگ، شیشه، کامپوزیت، سیمان و آجر می توانند برای نمای ساختمان مورد استفاده قرار بگیرند و با  ابزار و مواد به خود شسته شوند.

بازسازی خانه و نماشویی با کارویس

مجموعه خدمات آنلاین ساختمانی کارویس در زمینه بازسازی خانه و نماشویی، به خاطر داشتن تیم متخصص و با تجربه بی رغیب است. تیم کارویس با دلسوزی تمام و دانش کافی تمام فعالیت های مربوط به نوسازی، بازسازی خانه، نماشویی و نقاشی نمای ساختمان شما را انجام می دهد.

ویژگی واجدین شرایط کار در ارتفاع جهت نماشویی

نماشویی

 شستشوی نمای ساختمان یک گام نسبتا بزرگ در زیبا تر کردن ساختمان و بهتر دیده شدن ساختمان در محله، منطقه و شهر است. انجام نماشویی باید توسط افرادی صورت گیرد که تخصص و دانش فنی مربوط به نماشویی ساختمان را داشته باشند تا کارفرما و پیمانکار هیچ کدام متحمل ضرر و خسارت نشوند. برای انجام عملیات نماشویی بنا به سراغ شرکت هایی بروید که دارای تیم ماهر و متخصص هستند و تجربه خوبی در این زمینه دارند.

چرا نماشویی ساختمان اهمیت دارد؟

به خاطر رشد و گسترش شهر ها و حضور صنعت در زندگی مدرنیته بشر، میزان آلودگی ها نیز افزایش پیدا کردند. آلودگی های موجود در هوا نیز بر روی نمای ساختمان ها می نشینند و ظاهر آن ها را کدر و زشت می کنند، بنابراین هر چند وقت یکبار باید نمای ساختمان توسط یک تیم متخصص نماشویی و شسته شود.

عوامل اثرگذار در انتخاب تیم نماشویی

برای انتخاب تیم شستشوی نما و نماشویی ساختمان باید به برخی نکات توجه کنید تا در انتهای کار، احساس رضایت داشته باشید. گام اول در انجام پروژه های نماشویی به طور حرفه ای، انتخاب یک شرکت با تجربه و متخخص در این حوزه است. از آن جایی که شستشوی نمای ساختمان هزینه نسبتا بالایی دارد بنابراین اشتباه در انتخاب تیم می تواند ضرر مالی زیادی را متوجه شما کند. همینطور همکاری با افراد آماتور و بدون دانش تخصصی علاوه بر ضرر های مالی، می تواند خطرناک نیز باشد.

مدرک کار در ارتفاع و شستشوی نما

افرادی که برای نماشویی ساختمان انتخاب می شوند باید دوره های کار در ارتفاع را به طور کامل دیده باشند و در زمینه نماشویی با روش های مختلف آموزش دیده باشند. مواد، متریال، ابزار و روش های نماشویی و شستشوی نما را به خوبی بشناسند. افراد پس از آموزش های لازم باید موفق به کسب مدارک بین المللی ایراتا در سه سطح شده باشند.

مهارت در نماشویی

پس از آموزش های لازم، افرادی که خدماتی به صورت کار در ارتفاع انجام می دهند، باید تجربه و مهارت کسب کنند که این مورد مستلزم تمرین و استمرار در انجام پروژه های نماشویی و کسب تجربه است.

رعایت نکات ایمنی در هنگام نماشویی

از آن جایی که کار در ارتفاع دارای خطراتی است بنابراین افرادی که در این جایگاه فعالیت می کنند باید تمام نکات ایمنی را برای حفظ جان خود و سایرین رعایت کنند تا پروژه ها به خوبی و بدون دردسر پایان یابد.

تجربه و سابقه کار تیم نماشویی

حتما این ضرب المثل که کار نیکو کردن از پر کردن است را شنیده اید. هر کاری اگر به دفعات زیاد و مکرر انجام شود، تجاربی را با خود برای انجام دهنده آن کار به ارمغان می آورد. بنابراین هرچه تجربه افراد بیشتر باشد، درصد خطا و اشتباه در آن پایین تر است.

تیم نماشویی کارویس

مجموعه کارویس نیز تلاش کرده تا افرادی را برای کار در ارتفاع و انجام خدمات نماشویی انتخاب کند که علاوه بر تخصص، مهارت و تجربه وجدان کاری و مسئولیت پذیری بالا نیز داشته باشند و با احساس رضایت کامل کار نماشویی را انجام دهند.

انواع نمای ساختمان

 بازسازی خانه

نمای ساختمان بیانگر قدمت، زیبایی و شیک بودن یک ساختمان است. اگر نمای ساختمان شما تمیز، نو و زیبا باشد؛ افراد بیشتری تمایل دارند که در آن ساختمان زندگی کنند. نمای زیبا و لوکس ساختمان به زیبایی های یک منطقه می افزاید و باعث می شود آن منطقه لوکس تر به نظر بیاید. نوع متریال به کار رفته در نمای ساختمان در دراز مدت تاثیر خود را نشان می دهد. برخی متریال سریع تر دچار آسیب، تخریب می شوند و یا تمیز کردن آن ها سخت تر از دیگر متریال است.

انواع نمای ساختمان با متریال مختلف

  • جی اف ار سی: یک ترکیب از بتن و الیاف شیشه است که به جای فولاد به کار برده شده است. ضخامت جی اف ار سی بین 10 الی 30 سانتی متر است. وزن ان از بتن های معمولی کمتر و مناسب برای نمای خارجی ساختمان است.
  • سرامیک خشک: در سرامیک ها مواد فلزی به کار نرفته و در برابر رطوبت مقاوم است و زنگ نمی زند. نما با سرامیک خشک در حفظ و ذخیره انرژی کمک کننده است وهزینه های مربوط به نگهداری و تعمیر ان به مراتب پایین تر از دیگر نما ها است.
  • ترموود: چوب یکی از خاص ترین متریالی است که می توان برای طراحی نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار داد. ترموود با طبیعت سازگاری بالایی دارد چرا که در فرآیند تولید آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی شود. انواع مختلفی از چوب ها وجود دارند که بهتر است برای انتخاب یکی از آن ها برای نما از یک کارشناس مشاوره بگیرید تا شما را برای انتخاب چوب متناسب با نما و آب و هوای منطقه راهنمایی کند.
  • کامپوزیت: کامپوزیت را می توان از محبوب ترین متریال مورد استفاده برای نمای ساختمان ها دانست. جنس کامپوزیت از آلومینیوم است. زمان و هزینه انجام پروژه هایی با کامپوزیت کمتر از دیگر متریال است و با هر نوع آب و هوایی سازگاری دارد. طرح و رنگ کامپوزیت متنوع و انعطاف آن بالاست.
  • بتن اکسپوز: مقاومت این متریال بالاست و برای ساختمان های اداری، تجاری و صنعتی مناسب است. دارای طول عمر بالا است. نگهدارنده انرژی ساختمان است و در کوتاه ترین زمان قابلیت اجرا بر روی نمای ساختمان را دارد.
  • سنگ صنعتی: سنگ صنعتی یا همان سنگ مصنوعی برای ساختمان های لوکس مانند ویلا ها استفاده می شود. تنوع این نوع سنگ ها بسیار زیاد است و می تواند نمایی خاص را برای خانه شما به ارمغان بیاورد.
  • سنگ خشک: سنگ نیز از متریالی است که استفاده آن در نمای ساختمان ها رایج است. استفاده از سنگ خشک بدون ملات انجام می گیرد و نیازمند این است که توسط افراد ماهر در این حوزه انجام شود تا سنگ دچار آسیب نشود.
  • لوور آلومینیومی: لوور آلومینیومی یک محافظ در برابر نور خورشید است. نور خورشید می تواند متریال به کار برده شده بر روی نمای ساختمان را به مرور زمان تخریب کند. استفاده از لوور در فصل های گرم و خشک سال که تابش نور خورشید شدید تر است، به خنک شدن ساختمان کمک می کند. لوور ها دارای انواع متحرک و ثابت هستند.

از آن جایی که بازسازی خانه تنها محدود به قسمت های داخلی خانه نمی شود، شما می توانید نمای خود را نیز دستخوش تغییرات قرار دهید و یک نمای زیبا داشته باشید. کلینیک ساختمانی کارویس با تجربه طولانی مدت در زمینه بازسازی خانه و طراحی نمای ساختمان گزینه مناسبی برای ایجاد تغییر در خانه شما باشد.

نماشویی نما از جنس گرانیت

 نماشویی

نمای ساختمان ها داری جنس و انواع متفاوتی است که گرانیت نیز در این دسته قرار می گیرد. گرانیت به عنوان متریالی پر استفاده برای نما، پوشش نمای اغلب ساختمان ها را در برگرفته است. گرانیت می تواند به تنهایی یا با متریال دیگه به صورت ترکیبی استفاده شود. یکی از معضلات استفاده از نمای گرانیتی سرعت بالای آن در کثیف شدن است. پس اولین راه حلی که برای حل این چالش به ذهن ساکنین ساختمان می افتد، نماشویی و شستشوی نما است. برای استفاده از خدمات نماشویی باید به دنبال یک مجموعه معتبر و با تجربه باشید. همکاری با تیم متخصص و متعهد سبب می شود کار به بهترین شکل و با تجربه مثبت به پایان برسد.

روش دسترسی نماشویی به نمای گرانیتی

روش دسترسی به ساختمان برای نماشویی و شستشوی نمای گرانیتی بستگی به ارتفاع ساختمان و محل قرار گیری آن دارد. البته در کل بهترین روش برای شستشوی نماهایی مثل شیشه و گرانیت که با واترجت شسته می شوند، روش دسترسی با طناب و راپل است. معمولا ساختمان ها با هر وضعیتی قابلیت کار با طناب را برای نماشویی دارند ولی ممکن است ساختمان هایی نیز وجود داشته باشند که به دلایل متفاوت نتوان از راپل و طناب برای شستشوی نما از ان ها استفاده نمود، که در این صورت به سراغ روش های دیگر برای نماشویی می رویم.

مواد و ابزار مورد نیاز نماشویی نمای گرانیتی

مهم ترین ابزار برای شستن نمای گرانیتی واترجت است که آب را با فشار بالا به سمت نما پرتاب می کند و آلودگی ها را از پوسته نما جدا می کند. اما باتوجه به آلوده تر بودن برخی شهر ها یا مناطق گاهی چربی و آلودگی سطح نمای گرانیتی بسیار زیاد است و با آب خالی رفع نمی شود که در این مورد مواد مخصوصی برای نماشویی مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه شسشتوی نمای گرانیتی

برای هزینه و قیمت نماشویی باید از مجموعه یا تیم مورد نظر بخواهید که قبل از شروع کار قیمت حدودی را به شما اعلام کنند تا پس از اتمام پروژه دچار مشکل نشوید. هزینه نماشویی نمای گرانیتی نیز بستگی به ارتفاع، اندازه ساختمان، میزان  الودگی سطح نما، روش دسترسی و جزییات کار دارد که با توجه به ان قیمت قبل از آغاز پروژه نماشویی و شستشوی نما اعلام می شود.

تیم نماشویی کارویس

 

اگر به دنبال یک تیم خوش قول، خوش برخورد، متخصص و قیمت مناسب می گردید، قطعا باید تیم  کارویس را انتخاب کنید، چرا که اعضای این تیم علاوه بر حرفه ای بودن بسیار مسئولیت پذیر نیز هستند، که همین مورد کار کردن با تیم نماشویی کارویس را شیرین تر می کند.

 

نماشویی و شستشوی نما در برج ها

نماشویی

 یکی از کار هایی که افراد برای بهتر به نظر رسیدن ساختمان خود و افزایش عمر مفید نمای ساختمان انجام می دهند، استفاده از خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان است. تفاوتی ندارد که بلندی ساختمان شما چقدر باشد. شرکت های خدمات نماشویی در هر ارتفاعی قادر به انجام کار نماشویی ساختمان شما هستند. در شهر های بزرگ برج های زیادی وجود دارد که به خاطر آلودگی هوا بسیار آلوده و کثیف می شوند که اصلا صورت خوشی ندارد. بنابراین باید یکی از این مجموعه ها را برای انجام فرآیند نماشویی ساختمان خود انتخاب کنید.

نماشویی برج ها با چه روشی انجام می شود؟

از آن جایی که ارتفاع برج ها بسیار زیاد است قطعا روش هایی مثل بالابر و یا داربست جوابگو نخواهد بود، بنابراین باید به سراغ روش دیگری برای نماشویی رفت. برای شستشوی نمای برج ها بهترین روش استفاده از طناب و راپل است که از طریق آن به راحتی می توان به همه قسمت های برج دسترسی پیدا کرد و مراحل نماشویی را انجام داد. داربست و بالابر برای شستشوی نمای برج دارای محدودیت هایی هستند ولی طناب روشی ایمن و کاربردی برای شستشوی نما است.

متریال مورد نیاز نماشویی برج

انتخاب نوع موادی که برای شستشوی نمای برج ها استفاده می شود نیز مانند دیگر ساختمان ها بستگی به جنس نما دارد. اما معمولا نمای برج ها از جنس سیمان یا شیشه است چرا که به خاطر ارتفاع بلند ساختمان امکان استفاده از سنگ یا متریال دیگر برای نما کمتر است. برای شستشوی نمای شیشه ای و سیمانی نیز در اولین مرحله واتر جت و شستشو با آب ساده ولی با فشار بالا است. اما گاهی نمای سیمانی بسیار آلوده است و آب خالی برای شستن آن کافی نیست. بنابراین از سیلیس برای نماشویی استفاده می شود. شستشوی نمای سیمانی کثیف با واتر سندبلاست انجام می شود. برای نمای شیشه ای هم یک مرحله واترجت  و یک مرحله تی و ابر و مواد شوینده کافی است.

نماشویی کارویس

انواع روش های نماشویی و شستشوی نما به همراه تیم متخصص و حرفه ای کارویس انجام می شود. با انتخاب تیم کارویس نگرانی از بابت درست انجام نشدن پروژه نداشته باشید. مجموعه کارویس بهترین ها را برای کار نماشویی انتخاب کرده است تا بهترین خدمات را ارائه دهد. متریال مرغوب و با کیفیت، تیم نماشویی حرفه ای و آموزش دیده، عقد قرارداد کاملا رسمی، بیمه مدنی و توجه به پیش نیاز های شما از ویژگی های کارویس برای انجام پروژه های نماشویی و شستشوی نما است.

وسایل مورد نیاز در اتاق خواب

بازسازی خانه

 اتاق خواب مکانی برای استراحت و آرامش شبانه و انجام امور شخصی در طول روز است. برای اینکه یک اتاق خواب زیبا و با امکانات کافی داشته باشید، باید بدانید که چه وسایلی را برای تکمیل اتاق خواب خود نیاز دارید. گاهی تهیه یک لیست از لوازم مورد نیاز به شما کمک می کند تا اتاق خواب خود را به راحتی بچینید و لوازم مورد نظر آن را تهیه کنید.

تخت خواب

یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین وسایل اتاق خواب، تخت خواب است. تخت خواب محلی برای استراحت و خواب شبانه است که مدت زمان زیادی از آن استفاده می شود، در نتیجه راحت بودن آن بسیار حائز اهمیت است. تخت خواب ها انواع و اندازه های مختلفی دارند که متناسب با سن و قد افراد می توان یک نوع از آن ها را انتخاب کرد. از لحاظ ظاهری و سبک طراحی دکوراسیون داخلی نیز شما می توانید بر اساس میل و سلیقه خود یک مدل تخت خواب را انتخاب کنید.

تشک خواب

تشک خواب نیز انواع مختلفی دارد که براساس اندازه، جنس و کیفیتشان با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شوند. جنس تشک کودکان باید با تشک بزرگسالان متفاوت باشد چرا که حساسیت آن ها بیشتر است و تشک باید از جنس الیاف طبیعی باشد.

کمد لباس

کمد لباس نیز یکی از وسایل ضروری برای اتاق خواب است. وجود کمد لباس در هر اتاقی چه اتاق کودک و چه اتاق بزرگسال نیاز است. تا لباس ها را با دسته بندی مناسب در جای خود قرار دهد و مانع رسیدن هر نوع آلودگی به آن شود. البته این روز ها در اکثر خانه ها کمد دیواری جایگزین کمد های معمولی شده است. ولی در اکثر مواقع به کمد های دیگر نیز احتیاج است.

کنسول و آینه

کنسول و آینه علاوه بر تاثیری که بر زیبایی دکوراسیون اتاق خواب می گذارند از وسایلی هستند که وجود آن ها در اتاق خواب لازم است. کنسول و آینه خصوصا برای خانم ها دارای اهمیت است. محلی برای آرایش و نگهداری لوازم آرایشی، بهداشتی نیز هست.

پرده

از لوازمی که برای هر اتاق دارای پنجره ای نیازاست، پرده است. پرده های اتاق خواب را براساس سلیقه و علاقه خود انتخاب کنید. اگر علاقه مند به بیدار شدن با نور خورشید هستید؛ می توانید از پرده های نازک و حریری استفاده کنید یا بلعکس. پرده ها در جنس و اندازه های مختلف دوخته می شوند.

فرش

فرش یکی از وسایلی است که از دیرباز مورد توجه ایرانیان است و وسیله ای پر کاربرد و مورد استفاده در هر خانه است. انتخاب طرح و رنگ فرش بسته به سلیقه و اندازه آن بسته به اندازه اتاق شما دارد. فرش علاوه بر زیبایی بسیاری که بر اتاق می بخشد، راحتی را نیز با خود به ارمغان می آورد.

کلینیک ساختمانی کارویس با سال ها تجربه در زمینه بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون می تواند شما را در انتخاب و طراحی خانه خود یاری کند. وجود متخصصان و طراحان داخلی فوق العاده در کارویس سبب رضایت هر چه بیشتر مشتریان و کار فرمایان و درخشش خود نیز شده است.

مراحل قبل از بازسازی خانه

 بازسازی خانه

قبل از اینکه بازسازی خانه خود را آغاز کنید، انجام یک سلسله از کار ها واجب است، تا در حین بازسازی خانه دچار مشکل نشوید. شاید بسیاری از افراد علاقه ای به بازسازی خانه خود نداشته باشند یا در این باره نگرانی هایی داشته باشند، اما اگر بازسازی خانه اصولی و براساس رعایت نکات جزئی در حین انجام کار باشد، بازسازی خانه یک کار مفید و سودمند است. در نتیجه شما باید شرایط لازم را برای بازسازی خانه فراهم کنید.

پیدا کردن یک کارشناس برای بازسازی خانه

اگر قصد انجام بازسازی خانه خود را دارید، بهتر است برای تشخیص میزان خرابی ها، انتخاب نوع بازسازی، نوع متریال و برآورد هزینه ها از یک کارشناس کمک بگیرید. کارشناس با بررسی خانه شما میزان تعمیرات مورد نیاز خانه شما را مشخص می کند، درنتیجه انجام امور بازسازی راحت تر و سریع تر پیش می رود. با راهنمایی کارشناس شما اقدام به اخذ مجوز های لازم می کنید و نوع متریال را انتخاب و به راحتی آن را تهیه می کنید.

مشخص کردن میزان بودجه برای بازسازی خانه

برای شروع بازسازی خانه، باید میزان هزینه های بازسازی را برآورد کنید تا از این طریق بودجه مشخصی را برای این کار در نظر بگیرید. برآورد هزینه ها باعث می شود که در حین انجام عملیات بازسازی خانه با مبالغ جانبی شگفت زده نشوید و برای همه قسمت های بازسازی خانه پیش بینی های مالی داشته باشید.

تهیه مجوز های لازم برای انجام امور بازسازی خانه

برای اینکه کار بازسازی خانه را انجام دهید، باید مجوز های لازم را دریافت کنید تا انجام عملیات بازسازی خانه شما کاملا قانونی و اصولی باشد. بدون دریافت مجوز امکان اینکه در حین عملیات بازسازی کار شما متوقف شود، وجود دارد؛ بنابراین دریافت مجوز بازسازی خانه لازم است.

انتخاب سبک و نوع بازسازی خانه

شما باید قبل از شروع کار بازسازی خانه سبک مورد علاقه خود برای بازسازی را انتخاب کنید تا بتوانید براساس آن برآورد هزینه داشته باشید و مصالح لازم را تهیه کنید. انواع سبک های مختلف برای بازسازی خانه وجود دارد که شما می توانید براساس سلیقه و علاقه خود یکی از ان ها را برای بازسازی خانه انتخاب کنید.

خرید مصالح و متریال لازم جهت بازسازی خانه

بهتر است در شروع کار بازسازی خانه میزان و نوع مصالح مورد نیاز را تشخیص داده و آن را تهیه کنید تا کار بازسازی خانه به خاطر کمبود مصالح یا بی کیفیت بودن آن ها متوقف نشود. وجود یک کارشناس که با مصالح با کیفیت و بازار آن آشنا است می تواند به شما کمک کند که مصالح با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید

بازسازی خانه با کارویس

مجموعه کارویس به همراه متخصصان و کارشناسان با تجربه شما را در انجام عملیات بازسازی خانه یاری می کند و به شما این امکان را می دهد تا بدون دغدغه و نگرانی عملیات بازسازی خانه را به سر انجام برسانید و خانه خود را زیباتر از قبل تحویل بگیرید.

نماشویی ساختمان در تهران و کرج

نماشویی

 با توجه به رشد صنعت و آلوده شدن شهر های بزرگ و کلان شهر هایی مثل تهران و کرج، ساختمان ها نیز در معرض این آلودگی ها قرار گرفته اند. آلودگی ساختمان را تنها با نماشویی می توان از بین برد. بنابراین اگر ساختمانی که در ان سکونت دارید یا محل کار شماست، دچار آلودگی و کثیفی شد سریعا اقدام به شستن نمای آن کنید تا هم ساختمان و شهر جلوه بهتری پیدا کنند و هم احساس خوبی نسبت به ساختمان خود داشته باشید. راه ها و روش های زیادی برای نماشویی یک بنا وجود دارد اما مهمترین نکته پیدا کردن یک تیم یا شرکت معتبر است که در انجام نماشویی تبحر کافی داشته باشد. در شهر های بزرگی مثل تهران و کرج ممکن است شرکت های بزرگی در حال فعالیت در زمینه نماشویی و خدمات ساختمانی باشند ولی شاید نتوان به راحتی یکی از بهترین ها را پیدا کرد.

روش های نماشویی در تهران و کرج

فرقی نمی کند که شما در کدام شهر سکونت داشته باشید، روش های نماشویی برای همه ساختمان ها بسته به نوع ساختمان و جنس نما دارد. البته در موارد محدودی شهر محل سکونت بر نحوه شستشوی نما اثر گذار است. برای مثال در شهر های شمالی که بارندگی بیشتر از سایر شهر های ایران است شاید آلودگی نما بیشتر از نوع لکه های باران و برف باشد و یا در شهر هایی مثل تهران و کرج که آلودگی هوا بیشتر است مدت زمان و موادی که صرف شستشوی نما می شود، قطعا بیشتر است. ولی در حالت کلی روش های شستشو یا مواد مصرفی بر اساس جنس نما انتخاب می شود. در تهران و کرج نیز با توجه به نوع نما، میزان آلودگی و روش دسترسی می توان یکی از روش های نماشویی را انتخاب کرد.

ابزار های دسترسی نماشویی در تهران و کرج

در تهران و کرج نیز همانطور که در مطالب بالا ذکر شد می توان با دسترسی های مختلف نما را شست و انتخاب روش دسترسی بسته به محل قرارگیری ساختمان و میزان فضایی است که در اختیار تیم شستشوی نما قرار می دهد. روش های دسترسی نما به طور کلی به چند دسته زیر تقسیم می شوند:

  • نماشویی به روش دسترسی با طناب و راپل
  • نماشویی به روش دسترسی با داربست
  • نماشویی به روش دسترسی با بالابر و کلایمر
  • نماشویی به روش دستی با ابزار ساده

انتخاب شرکت نماشویی در تهران و کرج

همیشه پیدا کردن وشناسایی بهترین ها کار سختی است. در شهر های بزرگ مثل تهران و کرج نیز پیدا کردن یک شرکت نماشویی خوب شاید مثل پیدا کردن سوزن در انبار کاه نباشد ولی کار نسبتا سختی است. برای اینکه بتوانید یک شرکت خوب در زمینه نماشویی در تهران یا کرج پیدا کنید راه های زیادی وجود دارد. شما می توانید در سایت ها یا فضای مجازی به دنبال شرکت هایی باشید که مخاطبان یا نمونه کار های بیشتر داشته باشد. شاید تنها تعداد مخاطبان دلیل خوبی برای خوب بودن یک مجموعه نباشد اما در کنار عوامل دیگر شما را در انتخاب بهتر یاری می کند. پس تعداد نمونه کارها و حسن انجام کارها، تعداد مخاطبان و دنبال کنندگان در صفحات مجازی و میزان سابقه و تجربه تیم نماشویی دلایل خوبی برای انتخاب یک تیم نماشویی است.

هزینه نماشویی در تهران و کرج

از آن جایی که معمولا شرکت های خوب و قوی در پایتخت و یا شهر های بزرگ مشغول به کار هستند و این خوب بودن به خاطر تجربه بیشتر و انجام پروژه های بیشتر است، معمولا هزینه کار نماشویی توسط آن ها نیز بیشتر است. شرکت های موفق دارای تیم قوی، تجهیزات، تجربه و تخصص بالا هستند که بر روی قیمت و هزینه نماشویی نیز اثر دارد. البته باید گفت که شستشوی نما به عوامل متعددی بستگی دارد برای مثال نحوه دسترسی، میزان و نوع متریال به کار برده شده در شستشوی نما، متراژ ساختمان و تعداد نیرو های لازم برای انجام پروژه از این عوامل هستند. کیفیت انجام کار قطعا بر هزینه آن تاثیر می گذارد و شما نباید هرگز کیفیت را فدای هزینه کمتر کنید چرا که در هر کاری کیفیت حرف اول را می زند.

تیم نماشویی و شستشوی نمای کارویس

مجموعه کارویس سال های زیادی است که مشغول انجام پروژه های کوچک و بزرگ نماشویی و شستشوی نما در شهر های تهران و کرج است. سابقه خوب همکاری کارویس با شرکت ها، مجموعه ها و افراد سبب شده است که آن ها به مشتریان ثابت کارویس تبدیل شوند و همیشه کار شستشوی نما و نماشویی ساختمان خود را به کارویس بسپارند. شما نیز اگر قصد تمیز کردن نمای خود را دارید با کارویس تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین مشاوره برای نماشویی را دریافت کنید و پس از اعلام تایید از سوی شما و سپردن کار به کارویس نمای شما با تیم حرفه ای، متریال درجه یک و در کوتاه ترین زمان شسته می شود.

انواع جنس نما در نماشویی ساختمان

 نماشویی

نمای هر ساختمان مانند پیراهنی بر تن ساختمان است و زیبایی و تمیزی نما ساختمان را زیباتر نشان می دهد. یکی از راه های زیبا نشان دادن نما انجام مستمر عملیات نماشویی برای ساختمان است. خوشبختانه شرکت ها و تیم هایی متعددی وجود دارند که خدماتی از این قبیل ارائه می دهند و عملیات شستشوی ساختمان را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند. نماشویی ساختمان یک کار تخصصی است که نیازمند دانش و تبحر در این خصوص است. عوامل زیادی بر  نحوه شستشوی نما و انتخاب روش شستشو وجود دارد که در ادامه به بررسی تاثیر انواع جنس نما بر نوع نماشویی می پردازیم.

جنس انواع نما

نمای ساختمان ها از جنس های مختلفی ساخته می شود که برای شستشوی هر یک از آن ها روش متفاوتی وجود دارد. در واقع نماشویی به روش اشتباه می تواند به نمای ساختمان آسیب برساند. برای همین موضوع است که حتما باید از متخصصان این حوزه کمک بخواهید تا بدون هیچ آسیبی نما شسته شود.

نماشویی نمای آجری

آجر یکی از متریال مورد استفاده از گذشته تا به امروز برای نمای ساختمان ها است. تنوع در انواع اجر سبب شده است که طراحی نما با این متریال همچنان محبوب باشد. نمای آجری نیز در معرض آلودگی قرار دارد و باید برای شستن آن از واترجت و مواد شوینده مخصوص استفاده نمود. اگر میزان آلودگی نما بالا باشد از واتر سندبلاست به جای واتر جت استفاده می شود.

نماشویی نمای کامپوزیتی

نمای کامپوزیتی به نمایی گفته می شود که از ورق های نازک آلومینیومی به نام کامپوزیت تهیه شده است. کامپوزیت دارای ویژگی های مثبت زیادی مثل وزن کم، تنوع، قابلیت نماشویی و مقاومت دربرابر حرارت و رطوبت است که این نما را تبدیل به نمای محبوب در بین ساختمان ساز ها کرده است. نمای کامپوزیتی نیز با واترجتیا واترجت و مواد مخصوص قابلیت شستشو دارد.

نماشویی نمای سیمانی

یکی دیگر از انواع نما، نمای سیمانی است. نمای سیمانی علاوه بر کم هزینه بودن با سرعت بالایی قابلیت اجرا بر روی نما را دارد. از دیگر مزیت های نمای سیمانی می توان به ضد حریق بودن ان اشاره کرد، نمای سیمانی مانع نشر و انتقال آتش در هنگام آتش سوزی می شود. از معایب نمای سیمانی هم می توان به ضعف در عایق صوتی و ترک خوردن ان اشاره نمود. شستشوی نمای سیمانی نیز بسیار اسان است و با واترجت یا واترسندبلاست نماشویی می شود.

نماشویی نمای سنگی

نمای سنگی به عنوان نمای لوکس درنظر گرفته می شود. قیمت سنگ برای ساخت نما نسبتا بالا است. انواع سنگ ها برای اجرا بر روی نما وجود دارند. یکی از معروف ترین نما هایی که با سنگ درست شده است، نمای رومی است که بسیار ترند شده است. سنگ های مورد استفاده در نمای رومی، گرانیت، تراورتن و مرمر است. نمای سنگی از مقاومت خوبی در برابر رطوبت، تغییرات آب و هوایی، گرد و غبار و نور خورشید برخوردار است. اما با این حال ممکن است که نما در تغییرات آب و هوایی دچار ترک و شکستگی شود. البته امکان استفاده از هر سنگی بر اساس ضوابط و قوانین شهرداری وجود ندارد. نماشویی نمای سنگی نیز با واتر جت و یا با استفاده از برخی مواد شوینده مثل دیسکلر انجام می شود.

نماشویی نمای شیشه ای

یکی از مورد استفاده ترین نما برای نمای آپارتمان ها و برج ها، نمای شیشه ای است. محبوبیت عمده این نما به خاطر نورگیر بودن آن است. نمای شیشه ای برای انواع ساختمان های مسکونی و تجاری مناسب است. شیشه های مورد استفاده در نما معمولا سکوریت یا رفلکس هستند. نماشویی نما های شیشه ای نیز بسیار راحت است و با یک مرحله واتر جت و یک مرحله تی و ابر و مواد شوینده کاملا تمیز می شود.

نماشویی نمای چوبی

نمای چوبی یک نمای بسیار زیبا و مدرن است. ترکیب چوب با دیگر متریال زیبایی خاصی به نما می دهد.  از ویژگی های مثبت چوب برای نما می توان به مقاومت بالا، قابلیت تغییر شکل و طراحی، مقاومت در برابر صدا و صوت و تجدیدپذیر بودن اشاره کرد. برای نما بهتر است از چوب های فرآوری شده که مقاوم دربرابر آتش سوزی، نفوذ حشرات و رطوبت هستند، استفاده کرد. نماشویی نمای چوبی نیز باید ترجیحا در فصول گرم سال انجام شود.

نماشویی نمای اتیکس

نمای عایق دیگر از جنس اتیکس است. این نما از سه قسمت عایق تشکیل شده است. در ضمن می توان لایه آخر نمای اتیکس را از جنس چوب، آجر یا فلز انتخاب کرد. نماشویی نمای اتیکس بستگی به جنس لایه آخر به عنوان نمای اصلی ساختمان دارد.

نماشویی نمای سرامیکی

به دو روش خشک و تر می توان سرامیک را بر روی نما چسباند. برای شهر های شلوغ به خاطر بازتاب شدید نور توسط سرامیک این جنس نما پیشنهاد نمی شود. عایق، ضد حرق و مقاومت در برابر حرارت ویژگی های بارز سرامیک است. نماشویی این نوع نما نیز بسیار راحت است. سرامیک از تنوع بالایی برخوردار است و قیمت مناسبی دارد.

نماشویی نمای کنیتکس

کنیتکس یک نوع رنگ است که در آن الیافی مثل اکسید تیتان وجود دارد. کنیتکس ضد آب است برای همین قابلیت استفاده برای نما را دارد. کنیتکس نیز در نماشویی با آب و مواد مخصوص شسته می شود.

نماشویی با کارویس

انواع نماهای  دیگر نیز وجود دارد که قابلیت شستشو و نماشویی را دارند که دراین مقاله درمورد آن ها توضیحی داده نشده است. برای شستشوی انواع نما با هر جنسی می توانید از تیم با تجربه و متخصص کارویس کمک بخواهید تا در کمترین زمان با بهترین کیفیت نمای شما شسته شود.

صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 صفحه بعد