x تبلیغات
بازسازی خانه

خط کشی پارکینگ با رنگ های تک جزئی و دو جزئی

خط کشی

 برای ایجاد نظم و ترتیب در انواع پارکینگ های رو باز یا سرپوشیده از خط کشی پارکینگ و خط کشی جایگاه خودرو استفاده می شود. اگر تعداد جایگاه های پارک خودرو زیاد باشد و در واقع پارکینگ از فضای بزرگی برخوردار باشد که نیاز به نظم دهی و تقسیم بندی اساسی داشته باشد، باید از خط کشی پارکینگ استفاده کرد تا بتوان به بهترین شکل از فضایی که در اختیار است استفاده نمود و جایگاه های بیشتری برای ماشین ها فراهم کرد. مشکل کمبود جا و مکان برای پارک خودرو به خصوص در شهر های بزرگ امروزه جزء مشکلات اساسی شهر نشینی است. یکی از معمول ترین روش ها برای خط کشی پارکینگ استفاده از انواع رنگ است که در ادامه به توضیح اینکه چه رنگی مناسب چه فضایی است می پردازیم:

رنگ مناسب خط کشی پارکینگ

روش های مختلفی برای خط کشی پارکینگ و جایگاه خودرو وجود دارد، روش هایی مثل استفاده از برچسب های آماده یا استفاده از رنگ های مختلف از روش های خط کشی هستند. به لحاظ هزینه و ماندگاری استفاده از رنگ های ترافیکی که رنگ های با کیفیت و ماندگاری بالاتری نسبت به رنگ های دیگر هستند، انتخاب هوشمندانه و عاقلانه ای است. رنگ های ترافیکی خود به دو دسته رنگ های تک جزئی و دوجزئی تقسیم بندی می شوند که نام دیگر آن ها رنگ های سرد و گرم نیز هست.

رنگ های تک جزئی یا رنگ های سرد برای خط کشی پارکینگ

ضخامت این رنگ ها 200 میکرون و میزان پوشانندگی شان 320 گرم در هر متر مربع است.  رنگ های تک جزئی با دو فام زرد رنگ و سفید رنگ ارائه می شوند که قدرت بازتابشان 75 درصد است. مدت زمانی که برای خشک شدن این رنگ نیاز است، از حداقل 5 الی 10 دقیقه تا حداکثر 2 الی 4 ساعت در نظر گرفته شده است. رنگ های سرد دارای انواع متنوع و مختلفی هستند که قیمت آن ها نسبت به دیگر رنگ های ترافیکی مناسب تر است.

رنگ های دو و چند جزئی یا رنگ های گرم در خط کشی پارکینگ

ضخامت این رنگ ها خیلی بیشتر از رنگ های تک جزئی است. ضخامت رنگ های ترافیکی گرم 3000 الی 5000 میکرون و مدت زمان مورد نیاز برای خشک شدنش از حداقل 20 دقیقه تا حداکثر 24 ساعت است. این رنگ در فام سفید ارائه می شود. برای اجرای رنگ های دو جزئی بر روی کفپوش باید رطوبت حدود 5 درصد و دما بین 5 الی 45 درجه سانتی گراد باشد. قیمت رنگ ترافیکی دو جزئی بیشتر از رنگ های تک جزئی است.

مقایسه نمای کنیتکس با سنگ تیشه ای در نماشویی

نماشویی

 نماشویی و شستشوی نما یکی از اقدامات واجب در راستای زیبا سازی نمای ساختمان و به طور کلی محله یا شهر شما است. جنس نمای شما است که مشخص می کند چه نوع مواد و ابزاری برای شستشوی نما و نماشویی ساختمان مناسب است. اغلب نم ها قابلیت شستشو و تمیز شدن را دارند اما قبل از ان باید جنس نما مشخص شود تا براساس جنس نما نوع مواد مورد نیاز مشخص شود.

نماشویی نما از جنس کنیتکس

کنیتکس یک نوع رنگ است که قابلیت اجرا بر روی نمای ساختمان را نیز دارد. این رنگ دارای بافت هایی از جنس پنبه نسوز، پریلت، رزین و مواد رنگی است. رنگ کنیتکس دارای سه نوع پلاستیکی، روغنی و اکرلیک است که این تقسیم بندی براساس حلالی است که در یکی از این رنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ کنیتکس از نظر نوع بافت نیز به سه دسته ریز دانه، متوسط و درشت دانه تقسیم می گردد. از ویژگی های مثبت این رنگ قدرت پوشانندگی بالا بر روی سطوح است که امکان ترک خوردگی دیوار را به شدت کاهش می دهد. کنیتکس رنگی با انعطاف پذیری و مقاومت بالا در برابر سرما، گرما، نور و رطوبت است. نماشویی و شستشوی نمای  این نوع نما با استفاده از واتر جت و مواد مخصوص رنگ کنیتکس انجام می شود

نماشویی نما از جنس سنگ تیشه ای

سنگ تیشه ای یکی از انواع سنگ ها است که به خاطر داشتن دانه های ریز و درشت بر روی خود و ناهمواری هایی که دارد، نحوه شستن آن با سنگ های صیقلی مثل مرمر متفاوت است. نما هایی مثل سنگ لاشتر نوعی از سنگ تیشه ای است. برای شستشوی سطحی این نوع سنگ ها و سنگ های تیشه ای که جرم و آلودگی زیادی نداشته باشند از واترجت یا آب با فشار بالا استفاده می شود ولی اگر میزان آلودگی بیشتر باشد، از واترسندبلاست برای نماشویی این نوع از نما استفاده می شود.

مقایسه نماشویی نمای کنیتکس با سنگ تیشه ای

رنگ کنیتکس همانطور که ذکر شد یک نوع رنگ است که از مواد شیمیایی ساخته شده است، بنابراین نحوه نماشویی این جنس از نما دارای اهمیت زیادی است تا نما دچار آسیب نشود. نمای سنگ تیشه ای به نسبت نماهای دیگر مثل همین کنیتکس حساسیت بالایی ندارد ولی به خاطر وجود حفره ها و ناهمواری ها ممکن است به خوبی تمیز نشود که در این مورد نیاز به افراد متخصص، ابزار و وسایلی است که بتوان این جنس از نما را به خوبی نماشویی کرد. شستشوی نمای ساختمان ظاهر آن را دلنشین تر می کند و زیبایی بیشتری به نما می بخشد. هر چقدر که طراحی نما و متریال به کار رفته در نما خاص و زیبا باشد اگر دچار آلودگی و کثیفی باشد، قطعا وجهه خوبی ندارد. با توجه به این موضوع نماشویی و شستشوی نما از کار های واجبی است که به صورت دوره ای باید 

اهمیت بازسازی سقف در بازسازی خانه

بازسازی خانه

 کار های زیادی در هنگام بازسازی خانه انجام می شود که به مجموعه آن ها بازسازی گفته می شود. شما با انجام یک سری عملیات بر روی خانه قدیمی خود می توانید خانه تان را به شکل دلخواه خود بازسازی و مرمت کنید. یکی از سلسله اقداماتی که در هنگام ترمیم و مرمت خانه های قدیمی انجام می گیرد، بازسازی سقف خانه است. سقف بخش مهمی از خانه است که باید پس از مدتی زندگی در یک خانه و قدیمی شدن آن مورد تعمیر و بازسازی قرار بگیرد. در ادامه این مقاله شما را با مهمترین عوامل مربوط به بازسازی سقف در بازسازی خانه آشنا می کنیم.

بازسازی سقف

اگر شما در طبقه آخر یک خانه زندگی کنید، ممکن است متوجه آب گرفتگی سقف های قدیمی و بدون عایق، خصوصا در فصول پر بارندگی سال بشوید. علاوه بر این موضوع ممکن است پوشش گچی و رنگ سقف دچار ترک خوردگی یا ریختگی شده باشد که به شدت فضای خانه را زشت می کند. بنابراین اگر قصد بازسازی خانه خود را دارید، بازسازی سقف ها را نیز فراموش نکنید.

بازسازی خانه و بازسازی سقف توسط پیمانکاران

بهتر است امور مربوط به خانه و بازسازی آن را به افرادی بسپارید که به خوبی با بازسازی همه قسمت های خانه آشنا هستند و می توانند کار های بازسازی خانه شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. سپردن کار های ترمیم و بازسازی به افراد کاربلد در وقت و هزینه های شما سرفه جویی می کند. بنابراین به دنبال شرکت ها و تیم های متخصص در حوزه بازسازی خانه بگردید تا کار ها با دقت و سرعت بیشتری انجام شود.

مزایای ترمیم و بازسازی سقف

  • مهمترین مزیتی که تعمیر سقف و بازسازی آن دارد، افزایش امنیت خانه و عایق شدن آن در برابر رطوبت است. با این کار سقف نم نمی کشد و یا دچار آسیب و تخریب نمی شود.  با ترمیم سقف کارایی آن بیشتر می شود.
  • زیبایی فضای خانه و فضای داخلی خانه با ترمیم و تعمیر سقف بیش از پیش می شود و دیگر چهره زننده ای نخواهد داشت.
  • هر چه زودتر سقف بازسازی شود هزینه های مربوط به تعمیر آن و هزینه های کلی بازسازی خانه کاهش پیدا می کند.

مراحل بازسازی سقف و روند انجام آن

برای انجام کار های بازسازی خانه ابتدا باید یک تیم متخصص و کار آزموده استخدام کنید تا آن ها با استفاده از مصالح و متریال مناسب و با کیفیت کار ها را انجام دهند. تیم متخصص می تواند به راحتی همه مشکلات را شناسایی کند و درصدد رفع آن ها برآید. پس بهتر است با توجه به اقداماتی که برای بازسازی سقف صورت می گیرد، از افراد قابل اعتماد استفاده کنید.

دلایل اهمیت خط کشی پارکینگ

 خط کشی

با طراحی پارکینگ ها به عنوان جایگاهی برای نگهداری و پارک خودرو، اهمیت به نظم آن ها در قرار گیری و شیوه پارک خودرو ها نیز بیشتر شد. پارکینگ به طور معمول مکانی برای پارک زیادی از خودرو ها است که با خط کشی می توان به آن ها نظم و ترتیب بخشید.

دلایل اهمیت خط کشی برای پارکینگ و جایگاه خودرو

اجرای خط کشی پارکینگ بنابر چند دلیل دارای اهمیت است و با پیاده سازی آن می توان پارکینگ را فضای مناسب تری برای نگهداری خودرو ها و در کل وسایل نقلیه کرد.

ایجاد نظم و ترتیب در پارکینگ

مهمترین کاری که خط کشی پارکینگ و خط کشی جایگاه خودرو برای صاحبان خودرو انجام می دهد، ایجاد نظم و ترتیب در فضای پارکینگ است. نظم و ترتیب کار شما را در هنگام پارک خودرو آسان تر می کند.

زیبا تر شدن فضای پارکینگ

به دنبال نظم و ترتیب در هنگام قرار گرفتن خودرو ها در پارکینگ، زیبایی پارکینگ نیز بیش از پیش می شود. استفاده از رنگ ها و شماره گذاری هر جایگاه فضا را زیباتر و قشنگ تر نشان می دهد.

ایجاد فضای اختصاصی

با خط کشی پارکینگ و شماره گذاری کردن جایگاه ها، محل پارک خودروی هر فرد به طور واضح  مشخص می شود و دیگر نیاز نیست که به دنبال جای پارک باشد و یا فراموش کند که خودرو خود را در چه محلی پارک کرده است.

جلوگیری از تنش و کشمکش

با مشخص شدن جایگاه برای خودرو ها دیگر بین صاحبان وسایل نقلیه مشکلاتی برای جای پارک یا تصاحب جای پارک یکیدیگر بوجود نمی آید، چرا که جایگاه اختصاصی هر فرد از قبل مشخص شده و در اختیار او قرار می گیرد.

جلوگیری از ترافیک و تجمع خودرو

خط کشی پارکینگ براساس استاندارد ها و اندازه های مشخص است که با انجام آن افراد می توانند ماشین خود را به درستی و کاملا دقیق پارک کنند و به محدوده پارک دیگران نیز تعرض نکنند. خودرو ها در یک جا جمع نمی شوند بلکه با فاصله درست از هم پارک می شوند و بیرون آوردن آن ها از جای پارک یا قرار دادن در آن بسیار راحت می شود.

افزایش سهولت در رفت و آمد

با توجه به درست قرار گرفتن ماشین ها در محل مناسب خود، رفت و آمد برای دیگر خودرو ها نیز راحت می شود و هر فردی می تواند خودرو خود را به راحتی از فضای پارکینگ خارج کند.

آمار دقیق خودرو ها

جایگاه های مخصوص خودرو باعث می شود که در پارکینگ های شلوغ محاسبه تعدادخودرو ها و حضور آن ها مشخص شود. با این کار مشکلات پارک یا  جلوگیری از سرقت راحت تر می شود.

مدت زمان مناسب برای نماشویی ساختمان

 نماشویی

با توجه به آلودگی های زیادی که در شهر ها وجود دارد، نمای ساختمان ها سریعا آلوده می شوند و به همین علت به نماشویی و شستشوی نما احتیاج دارند. تیم ها و مجموعه های زیادی امروزه خدمات نماشویی ساختمان ها را ارائه می دهند. این تیم ها آموزش دیده و متخصص هستند، همه روش های دسترسی به نما را بلدند و به خوبی با مواد شستشوی نما آشنایی دارند. همه این عوامل سبب می شود تا کار نماشویی به خوبی انجام شود و نتیجه اثربخشی داشته باشد. یکی از سوال هایی که معمولا ذهن مشتریان و دریافت کنندگان خدمات نماشویی را به خود مشغول می کند، مدت زمانی است که کار نماشویی و شستشوی نمای ساختمان به طول می انجامد. باید دانست که مدت زمان انجام شستشوی نما به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه آن را بررسی می کنیم.

عوامل اثر گذار بر زمان نماشویی

همانطور که ذکر کردیم، عوامل گوناگونی برای انجام پروژه ها و مدت زمان آن ها اثر گذار است. در برخی موارد با کنترل مداخله گر های خارجی می توان مدت آن را کوتاه تر کرد و گاهی نیاز ممکن است مدت آن بیشتر شود.

متراژ و مساحت نما

یکی از عوامل بسیار موثر بر مدت زمان نماشویی، اندازه نمایی است که قرار است شسته شود. همانطور که مشخص است هر چقدر مساحت نما بیشتر باشد به زمان بیشتری برای نماشویی نیاز دارد.

نحوه دسترسی به نما

اگر نحوه دسترسی به نما نیاز به ابزار و وسایل خاص یا اجرای برخی پیش زمینه ها داشته باشد؟، مدت زمان نماشویی بیشتر می شود. برای مثال اگر برای دسترسی به نما نیاز به داربست باشد، به مدت زمان بیشتری برای تصب و اجرای داربست و انجام عملیات نماشویی نیاز است.

میزان آلودگی نما

هر چقدر نما کثیف تر باشد، به مواد و وسایل بیشتری برای نماشویی نیاز دارد و در برخی موارد نیاز است که نما چند مرتبه شسته شود تا به خوبی و به طور کامل تمیز شود. وقتی نما به دفعات متعدد شسته شود، مدت زمان بیشتری تا اتمام کار نیاز دارد.

حرفه ای بودن تیم

هر چقدر تیم نماشویی و شستشوی نما حرفه ای تر و با تجربه تر باشد به زمان کمتری برای انجام کار نیاز  دارد. تیم های کم تجربه برای اینکه کار را به درستی انجام دهند نیاز به زمان بیشتری برای درک موقعیت و وضعیت نما دارند.

مدت زمان نماشویی و شستشوی نما با کارویس

تیم کارویس با توجه به حرفه ای بودن، در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت پروژه های نماشویی و شستشوی نمای ساختمان را انجام می دهد. اعضای تیم نماشویی کارویس دارای تجارب مختلف در انجام انواع پروژه ها هستند که این موضوع به سرعت انجام پروژه ها نیز اثر گذاشته است.

بازسازی خانه با استفاده از چوب و متریال چوبی

 بازسازی خانه

هزینه کمتر بازسازی به نسبت نوسازی و دردسر های کمتر آن سبب شده است تا افراد بیشتری بازسازی خانه را به خرید خانه یا ساخت خانه جدید ترجیح بدهند. متریال متنوعی در بازسازی خانه مورد استفاده قرار می گیرد. چوب، فلز، سنگ و شیشه از جمله مصالحی هستند که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله قصد داریم تا به کاربرد چوب در بازسازی خانه بپردازیم و موارد استفاده آن را ذکر کنیم.

بازسازی خانه و استفاده از چوب

چوب یک ماده بسیار پرکاربرد در بازسازی خانه و طراحی داخلی منزل است. از لحاظ معماری چوب زیبایی زیادی به خانه می بخشد و فضای خانه را جذاب تر می کند. چوب را می توان در قسمت های مختلف خانه مثل آشپزخانه، اتاق خواب، سالن پذیرایی و حتی سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار داد.

استفاده از چوب در بازسازی آشپزخانه

کابینت ها، کانتر آشپزخانه و انواع قفسه ها در آشپزخانه می تواند از جنس چوب ساخته و اجرا شود. چوب قابلیت رنگ آمیزی و شکل دهی بالایی دارد و برحسب سلیقه و نیاز خود می توانید چوب ها را ساخته و پرداخته کنید سپس مورد استفاده قرار دهید.

استفاده از چوب در بازسازی اتاق خواب

علاوه بر کفپوش چوبی، کمد دیواری نیز به طور معمول از جنس چوب است. در هنگام بازسازی خانه یکی از قسمت هایی که دستخوش تغییرات می شود، کمد دیواری ها هستند. شما می توانید کمد دیواری را با رنگ، طرح و اندازه های مختلف طراحی کنید.

استفاده از چوب در بازسازی سالن پذیرایی

در هنگام بازسازی خانه و بازسازی سالن پذیرایی می توانید تمام کفپوش ها را از جنس کفپوش های چوبی مثل پارکت کنید. تعبیه کردن مکانی برای میز تلویزیون یا استفاده از شلف هایی با جنس چوب بر روی دیوار، زیبایی سالن پذیرایی را بیش از پیش می کند.

استفاده از چوب در بازسازی سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی و حمام به خاطر اینکه بیشتر از قسمت های دیگر خانه در معرض رطوبت قرار دارند، کمتر با چوب بازسازی می شوند ولی برای کمد زیر روشویی و یا کمد مخصوص وسایل حمام از چوب برای بازسازی خانه استفاده می شود.

بازسازی خانه با چوب توسط تیم کارویس

مجموعه کارویس دارای تیم متخصص و کار آزموده در زمینه بازسازی خانه و طراحی داخلی ساختمان است که شما می توانید با کمک این تیم صفر تا صد کار بازسازی خانه و منزلتان را انجام دهید. تیم کارویس با متریال با کیفیت و مرغوب و با بهترین روش ها خانه و یا محل کار شما را بازسازی می کند.

مزایا و معایب خط کشی پارکینگ با برچسب

 خط کشی

برای نظم بخشیدن و تفکیک فضای پارکینگ و برای پارک خودرو ها، باید پارکینگ را خط کشی کرد. خط کشی پارکینگ با روش های مختلفی قابلیت اجرا بر روی کفپوش پارکینگ را دارد که معمول ترین این روش ها استفاده از رنگ برای خط کشی است. اما به جز رنگ با استفاده از برچسب های از پیش آماده شده نیز می توان کار خط کشی پارکینگ را انجام داد. این برچسب ها در طرح ها و رنگ های مختلفی ساخته شده اند و استفاده از آن ها بسیار راحت است. شما خود نیز می توانید پس از کمی بررسی کار خط کشی پارکینگ و خط کشی جایگاه خودرو را انجام دهید. در ادامه مقاله کار با برچسب برای خط کشی پارکینگ را به صورت کامل توضیح می دهیم.

مزایای خط کشی با برچسب

  • نصب برچسب بسیار آسان تر از رنگ آمیزی کف پارکینگ برای جداسازی محل پارک است. برای نصب برچسب نیاز به تخصص یا ابزار خاصی ندارید و سرعت اجرای آن نیز به مراتب از سرعت رنگ آمیزی بیشتر است.
  • برچسب ها بدون بو و مواد شیمیایی هستند و برای انسان آسیب کمتری به همراه دارند. امکان خسارات سهوی در برچسب کمتر از خط کشی پارکینگ با رنگ است.
  • پاک کردن برچسب و تعویض آن به مراتب راحت تر از خط کشی با رنگ است و به سرعت می توان آن را از کف پارکینگ جدا کرد در حالیکه برای پاک کردن رنگ نیاز به مواد شیمیایی است.
  • برچسب برخلاف رنگ امکان ترک خوردگی ندارد و اگر به خوبی بر سطح کفپوش پارکینگ اجرا شود، مقاومت نسبتا خوبی نیز دربرابر مواد شیمیایی دارد.
  • قیمت برچسب و هزینه اجرای آن برای خط کشی پارکینگ کمتر از خط کشی جایگاه خودرو با رنگ است که این مورد نیز از مزیت های برچسب ها محسوب می شود.

معایب خط کشی با برچسب

  • رنگ در مواردی غیر از آلودگی های شیمیایی مقاومت بهتری نسبت به برچسب دارد. برچسب ممکن است کنده شود و یا قسمت هایی از آن به خوبی به کفپوش نچسبد که باعث بوجود آمدن چالش هایی برای شما می شود.
  • ممکن است لکه های مواد چسب بر روی کفپوش باقی بماند که در این موارد نیاز به استفاده از مواد شیمیایی برای ریموو کامل آن وجود دارد.
  • ممکن است برچسب قابلیت اجرا بر روی هر نوع کفپوشی را نداشته باشد و تنها به موارد خاصی محدود باشد.

مزایای خط کشی پارکینگ با برچسب توسط تیم کارویس

مجموعه کارویس دارای تیم آموزش دیده و متخصص در زمینه اجرای انواع خط کشی پارکینگ با رنگ و برچسب است. پس از تماس با تیم کارویس، کارشناسان به سرعت از پارکینگ شما بازدید می کنند و نحوه اجرای خط کشی را به شما به طور کامل شرح می دهند. تیم کارویس از صفر تا صد مراحل خط کشی را با ابزار مناسب توسط نیروی ماهر انجام می دهد و کار خود را برای مدت مناسبی گارانتی می نماید و در صورت بروز اشکال، با سرعت پروژه شما را اصلاح می کند.

نماشویی نما از جنس سنگ صیقلی

نماشویی

 سنگ به عنوان یکی از انواع جنس هایی که برای طراحی نما مورد استفاده قرار می گیرد، پس از گذشت زمان، دچار آلودگی می شود. برای نماشویی و شستشوی نمای ساختمان های از جنس سنگ از روش های مختلفی استفاده می شود. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که سنگ ها نیز انواع مختلفی دارند، که در روش شستشوی ان ها موثر است. برای نماشویی نمای سنگی ساختمان خود از متخصصان حوزه شستشوی نما کمک بگیرید تا به نمای ساختمان آسیبی نزنید. نما های سنگی را می توان به دو دسته بندی بزرگ سنگ های صیقلی و سنگ های تیشه ای تقسیم بندی کرد.

سنگ صیقلی و نماشویی آن

به سنگ هایی که سطح آن ها صاف و بدون خلل و فرج باشد، سنگ صیقلی گفته می شود که برای نماشویی و شستشوی این نماها می توان از روش ها و متریال مختلف استفاده کرد که در ادامه به معرفی این روش ها می پردازیم.

واتر جت برای نماشویی نمای سنگ صیقلی

یک ابزار بسیار پرکاربرد برای شسشتوی هر نمایی، واترجت است. واترجت یک ابزار است که از طریق آن، آب با فشار زیاد بر سطح نما می ریزد و آلودگی های آن را تمیز می کند. معمولا در مرحله اول شستشوی هر نمایی از واترجت استفاده می شود. در نماشویی برخی نما ها نیز تنها از واترجت یعنی آب خالی استفاده می شود.

سنگ صیقلی و نماشویی آن

به سنگ هایی که سطح آن ها صاف و بدون خلل و فرج باشد، سنگ صیقلی گفته می شود که برای نماشویی و شستشوی این نماها می توان از روش ها و متریال مختلف استفاده کرد که در ادامه به معرفی این روش ها می پردازیم.

واتر جت برای نماشویی نمای سنگ صیقلی

یک ابزار بسیار پرکاربرد برای شسشتوی هر نمایی، واترجت است. واترجت یک ابزار است که از طریق آن، آب با فشار زیاد بر سطح نما می ریزد و آلودگی های آن را تمیز می کند. معمولا در مرحله اول شستشوی هر نمایی از واترجت استفاده می شود. در نماشویی برخی نما ها نیز تنها از واترجت یعنی آب خالی استفاده می شود.

نماشویی سنگ صیقلی با کارویس

برای تیم کارویس تفاوتی ندارد که نمای ساختمان شما از چه جنسی باشد یا به چه روشی می توان به نمای ساختمان دسترسی پیدا کرد چرا که کارویس با همه این روش ها آشنایی و در آن مهارت دارد. بنابراین اگر قصد نماشویی سنگ صیقلی نمای ساختمان خود را دارید، کارویس همان مجموعه ای است که می تواند به شما کمک کند و نمای ساختمانان را نماشویی کند. کارویس بدون آسیب رساندن به نمای ساختمانتان و با دقت و کیفیت بالا کار شستشوی نما را انجام می دهد.

مراحل بازسازی خانه به صورت شخصی

 بازسازی خانه

در بیشتر مواقع افرادی که تصمیم به بازسازی خانه خود می گیرند تمایل دارند که کار بازسازی خانه شان را خود به صورت شخصی و بدون کمک گرفتن از پیمانکاران یا متخصصان این حوزه انجام دهند. انجام این کار امکان پذیر ولی ریسک و خطر آن نیز بالا است. بنابراین باید با نگاه باز و دید وسیع به سمت این کار قدم گذاشت و اصطلاحا نباید بی گدار به آب زد. با توجه به متن بالا اگر شما نیز قصد بازسازی خانه خود به صورت شخصی و بدون کمک هیچ پیمانکاری را دارید، خواندن این مقاله را تا انتها رها نکنید.

بازسازی خانه بوسیله صاحب خانه

برای شروع کار بازسازی منزل شخصی توسط خودتان باید با همه جنبه های مربوط به حوزه بازسازی خانه آشنایی داشته باشید. اگر ناشیانه و بدون داشتن دانش کافی کار را آغاز کنید شک نداشته باشید که متوجه زیان های بسیاری خواهید شد. بهتر است نکات زیر را به خوبی به خاطر بسپارید تا کار برایتان راحت تر از گذشت شود.

صفر تا صد مراحل بازسازی خانه را بدانید

مهم است که ترتیب گام هایی که در انجام پروژه خانه  پیش رو دارید را بدانید، برای مثال اگر خانه شما قدیمی است و نیاز به تخریب برخی از قسمت ها است، نحوه تخریب و ابزار، وسایل و نیروی انسانی مورد نیاز برای این تخریب را بشناسید. برخی تخریب ها و ساخت و ساز ها نیاز به مجوز هایی از جانب شهرداری دارد که خود شما باید به دنبال آن ها بروید پس خود را برای انجام یک سلسله کار اداری آماده کنید.

بازار فروش مصالح را پیدا کنید

برای بازسازی خانه نیاز به مصالح و متریال جدید است. بازار های متعددی برای عرضه مصالح و کالاهای ساختمانی وجود دارد اما نکته اصلی پیدا کردن بازاری است که در عین با کیفیت بودن مصالح قیمت مطلوبی نیز داشته باشد. بنابراین باید شناخت خوبی از مصالح، جنس آن ها و قیمت ها داشته باشید تا بتوانید از پس این کار نیز بر بیایید.

بدنبال نیروی کار ماهر و متخصص باشید

حالا که کار ها تا حدی پیش رفته است و مصالح خریداری شده اند، باید به سراغ پیدا کردن نیروی کار ماهر باشید. با توجه به میزان تخریب و بازسازی خانه به دنبال متخصصان و استاد کاران حرفه ای باشید. لوله کش، بنا، معمار، برق کار، نقاش و کارگران را به درستی انتخاب کنید تا متریال مرغوبی که تهیه کردید به درستی مورد استفاده در بازسازی خانه قرار بگیرند.

ظرافت کار را جدی بگیرید

در مراحل آخر پروژه نوبت به اعمال هنر های ظریف بر روی خانه است تا تلاش هایی که تا به این مرحله برای کارتان انجام داده اید بیشتر خودنمایی کنند. این کار می تواند شامل یک طراحی دکوراسیون داخلی عالی پس از بازسازی خانه باشد. توجه به جزئیات است که سبب تمایز و تفاوت می شود. رعایت این نکته را نیز جدی بگیرید.

توصیه کارویس برای بازسازی خانه

مجموعه کارویس همیشه آماده ارائه خدمات ساختمانی مثل بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی به مشتریان خود است. اگر توانایی انجام بازسازی منزل شخصی تان را دارید که آن را انجام دهید اما اگر در هنگام شروع یا حین انجام کار متوجه شدید که توانایی به اتمام رساندن این پروژه را ندارید، اصلا نگران نباشید، کافی است تلفن را بردارید و با کارشناسان کارویس تماس بگیرد. کارویس برای ایجاد تغییرات در هر خانه ای اماده است.

طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی

 بازسازی خانه

سرویس بهداشتی یک از قسمت های خانه است که کمتر در معرض دید قرار دارد اما به شدت مورد استفاده است. در گذشته توجه زیادی به سبک طراحی سرویس بهداشتی وجود نداشت اما امروزه سرویس بهداشتی نیز از طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون بهره مند شده است. اگر قصد ساخت یک خانه جدید یا حتی بازسازی خانه خود دارید سرویس بهداشتی را جز اولویت های خود قرار دهید. طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی به عوامل مختلفی مثل سبک طراحی خانه، متراژ سرویس و تعداد نفرات ساکن در یک خانه بستگی دارد. راه های مختلفی برای ایجاد تغییرات و زیبایی بیشتر سرویس بهداشتی وجود دارد. رنگ کردن، انتخاب کاشی و سنگ، انتخاب انواع سینک و روشویی، توالت فرنگی، وان، نور پردازی، استفاده از گل و گیاه، شمع آرایی و حتی کاغذ دیواری را می توانید مد نظر خود قرار دهید. برای طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی در ابتدا به این نکته توجه کنید که چه نیاز هایی در سرویس بهداشتی دارید که باید آن ها را در نظر بگیرید.

ترفند های دیگری نیز برای زیبا سازی سرویس بهداشتی وجود دارد، برای نمونه می توان استفاده از کابین های دوش که امروزه استفاده از آن ها بسیار رایج است را نام برد. با ترکیب های رنگی مختلف می توان اندازه سرویس بهداشتی را بزرگ تر نشان داد. طراحی قفسه و شلف در سرویس بهداشتی برای دسته بندی و مرتب کردن وسایل مورد نیاز  بسیار کاربردی است. شاید سرویس بهداشتی کوچک ترین قسمت هر خانه باشد اما طراحی آن و میزان راحتی در آن بسیار حائز اهمیت است. انتخاب یک رنگ مناسب یا طرح مناسب کاغذ دیواری، استفاده از شیرآلات متنوع، کاشی و سرامیک طرح دار یا ساده، قفسه های چوبی و ام دی اف، آینه های زیبا و با اندازه مناسب همه و همه باید در زمان طراحی سرویس بهداشتی لحاظ شود.

برای اینکه بتوانید ساخت یا بازسازی خانه خود را به بهترین شیوه ممکن انجام دهید، نیازمند متخصصان و طراحان خبره در این زمینه هستید که مجموعه کارویس این ویژگی مثبت را دارا می باشد و با دانش و آگاهی کافی شما را به مقصود خود می رساند.

 

صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 صفحه بعد