x تبلیغات
بازسازی خانه

بازسازی خانه های قدیمی حیاط دار

بازسازی خانه 

در معماری های قدیمی حیاط دارای اهمیت زیادی بوده است و در اغلب خانه های قدیمی حیاط از ارکان اصلی آن ساختمان است. این روز ها نیز بازسازی خانه های قدیمی و حیاط دار طرفداران زیادی پیدا کرده است چرا که داشتن یک خانه حیاط دار در شهر های پر از آپارتمان نعمت بزرگی است. بازسازی خانه و بازسازی حیاط نیاز به داشتن اگاهی در این زمینه دارد که احتمالا با مطالعه این مقاله آگاهی نسبتا خوبی به دست می آورید.

قسمت های مهم حیاط در بازسازی خانه

  • بازسازی کفپوش ها
  • بازسازی دیوار داخلی حیاط
  • بازسازی حوض و حوضچه
  • تعمیرات مربوط به باغچه
  • تغییرات در زیر زمین

بازسازی حیاط در بازسازی خانه

بهتر است بازسازی حیاط را در خانه ها از قسمت کفپوش ها آغاز کنید، کفپوشی را انتخاب کنید که کیفیت خوبی دارد و  دربرابر شرایط محیطی مثل رطوبت و نور خورشید مقاوم باشد و جلوه زیبایی به حیاط نیز بدهد. دیوار های داخلی را می توانید با آجر، سنگ یا حتی رنگ آمیزی تغییر دهید. می توانید در حیاط قسمتی را به باغچه یا فضایی برای قراردادن گل ها و گلدان ها اختصاص دهید. درخت ها و فضای سبز حیاط خانه را به شدت زیبا می کند و معمولا در بازسازی خانه های قدیمی جایگاه ویژه ای دارد. استفاده از حوض یا استخر نیز در این خانه ها کاربرد دارد و علاوه بر زیبایی کاربرد های دیگری نیز دارد. برخی خانه های قدیمی در قسمت حیاط دارای زیرزمین یا انباری نیز هستند که در بازسازی خانه به آن ها نیز توجه کنید و با تغییر کاربری آن ها یا حتی تعمیرات جلوه بهتری به طبیعت بدهید.

هزینه های بازسازی حیاط

هزینه های حیاط بخشی از هزینه های بازسازی خانه است که بستگی به چند عامل دارد.  کیفیت متریال و برندی که انتخاب می شود بر هزینه های نهایی موثر است، متراژ حیاط، تعداد نیروی کار، طراحی حیاط و سبکی که برای حیاط خانه انتخاب شده است بر قیمت بازسازی حیاط و نهایتا بازسازی خانه اثر می گذارد.

بازسازی حیاط با مجموعه کارویس

تجربه و تخصص دو عامل مهم در ارائه خدمات ساختمانی است که مجموعه کارویس آن ها را در اختیار دارد. بازسازی خانه علاوه بر دانش، آگاهی و مهارت نیاز به تجربه نیز دارد که تنها با انجام پروژه های مختلف این تجربه به دست می آید. مجموعه خدمات ساختمانی کارویس در حوزه بازسازی خانه دارای سابقه کار طولانی مدت با انجام پروژه های موفق زیادی است که با انتخاب این مجموعه می توانید منزل خود را بازسازی کنید.

نماشویی در شهر های بارانی

نماشویی 

یکی از عوامل اثرگذار در کثیف شدن نمای ساختمان ها، شرایط آب و هوایی است. در شهر هایی که بارندگی و رطوبت زیاد است، نمای ساختمان ها با لکه های آب، ظاهر خوب خود را از دست می دهد و نیاز به نماشویی و شستشوی نما دارد. علاوه بر لک شدن نما، وجود رطوبت سبب رشد میکروارگانیسم هایی مثل کپک و قارچ بر روی نمای ساختمان می شود. از طرف دیگر نماشویی نمای ساختمان هایی که در چنین شهر هایی قرار دارند با مشکلاتی مواجه است که در ادامه همه این موارد را بررسی می کنیم.

اهمیت نماشویی در شهر های مرطوب

به علت وجود رطوبت در شهر های بارانی همانطور که در ابتدای مقاله مشاهده شد، امکان رشد قارچ و کپک بر روی نمای ساختمان وجود دارد برای همین نمای ساختمان شهر های بارانی باید به صورت دوره ای نماشویی شود تا امکان رشد این میکروارگانیسم ها به حداقل برسد. چالش دیگر آلودگی هایی است که از طریق باران بر سطح نما می نشیند و امکان خراب شدن نما را ایجاد می کند. با وجود چنین دلایلی می توان به اهمیت زیاد نماشویی در شهر های بارانی پی برد.

نحوه نماشویی در شهر های بارانی

بهتر است برای شستشوی نمای ساختمان ها در شهر های بارانی از مواد بیو اسیدی یا آفت کش ها استفاده نشود. با وجود اینکه این مواد مانع رشد باکتری ها و قارچ ها بر روی سطح نما می شوند اما با هر بر بارندگی وارد محیط زیست و خاک می شوند که به شدت برای محیط زیست خطرناک است. بهتر است از موادی برای نماشویی استفاده شود که خطرات زیست محیطی کمتری داشته باشد. از ابزارآلاتی که برای نماشویی ساختمان های شهر های بارانی مورد استفاده قرار می گیرد، واترجت و واترسندبلاست است.

محدودیت های نماشویی ساختمان

از مهمترین محدودیت هایی که برای انجام پروژه های نماشویی در شهر های بارانی وجود دارد، بارندگی های زیاد و شرایط جوی متغیر است. از آن جایی که نماشویی باید در شرایط آب و هوایی بدون بارندگی و شرایط جوی خوب انجام شود، امکان انجام این کار با محدودیت هایی مواجه است.

مجموعه کارویس و نماشویی

تیم کارویس تخصص کافی در اجرای انواع روش های نماشویی ساختمان را دارد و با امکانات لازم کار شستشوی نمای ساختمان ها را در شهر های مختلف و در فصول مختلف انجام می دهد. نماشویی در فصول بارانی مثل بهار یا زمستان توسط تیم کارویس با دقت و مهارت بالا انجام می شود.

دیوارپوش قابل شستشو در بازسازی خانه

بازسازی خانه 

بازسازی خانه از جمله کار هایی است که برای افزایش ویژگی های مثبت یک خانه انجام می شود، بنابراین ایجاد تغییرات برای راحت تر بودن ساکنین خانه انجام می شود. یکی از معضلاتی که همواره در رابطه با دیوار های خانه وجود دارد قابل شستشو بودن ان ها است. رنگ آمیزی دیوار ساختمان یا تعویض کاغذ دیواری به صورت مداوم هزینه بر است و از نظر اقتصادی محدودیت هایی برای افراد ایجاد می کند. به همین خاطر اغلب افراد تمایل دارند در هنگام بازسازی خانه خود دیوارپوش هایی را انتخاب کنند که قابلیت شستشو و تمیز کردن را داشته باشد.  این ویژگی می تواند در هزینه  های جانبی خانه تا حد زیادی صره جویی کند. در ادامه به بررسی چند دیوارپوش قابل شستشو می پردازیم:

دیوار پوش کاشی و سرامیک

یکی از بدیهی ترین انواع دیوارپوش های قابل شستشو که در ذهن افراد نقش بسته است، دیوار پوش کاشی و سرامیک است که به خاطر نحوه ساخت آن، به راحتی شسته و تمیز می شود البته این نوع دیوار پوش تنها برای بخش هایی از خانه مثل آشپزخانه و سرویس بهداشتی مناسب است و کاربرد آنچنان زیادی در دیگر قسمت های خانه ندارد. البته این محصول تنوع زیادی در طرح، رنگ و اندازه دارد.

دیوارپوش کاغذ دیواری

کاغذ دیواری دارای انواع مختلفی است که در میان آن ها می توان به مواردی برخورد که به صورت ضد آب تهیه شده اند و اتفاقا ظاهر خوبی نیز دارند. کاغذدیواری ضد اب را می توان در بازسازی خانه به عنوان دیوارپوش اتاق خواب ها و سالن پذیرایی به کار برد. با این وجود امکان خراب شدن کاغذ دیوار های ضد آب نیز وجود دارد.

دیوارپوش سنگی

این نوع دیوار پوش در بازسازی خانه کمتر استفاده می شود چرا که سنگ های خوب و زیبا مثل مرمر اغلب گران قیمت هستند و کاربرد زیادی در همه انواع خانه ها با سبک های مختلف ندارند. تنها سبک های خاصی از خانه وجود دارند که می توان در آن ها از سنگ استفاده کرد. سنگ جلوه ای از طبیعت در خانه است که حس خوبی به افراد می دهد.

دیوارپوش اکرلیک

از رایج ترین دیوارپوش های قابل شستشو اکرلیک است که طرفداران زیادی در بازسازی خانه دارد. رطوبت هیچ آسیبی به این نوع دیوارپوش وارد نمی کند و حتی در فضا های مرطوب مثل حمام نیز قابل استفاده است.  در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شود و نصب ان بسیار راحت است و در کوتاه ترین زمان نصب می شود.

نماشویی چیست و چگونه انجام می شود

نماشویی

 از جمله خدمات ساختمانی که برای پاک کردن آلودگی و جرم ها از سطح نمای ساختمان انجام می شود، نماشویی و شستشوی نما گفته می شود. انجام عملیات نماشویی نیاز به تخصص و مهارت بالایی در این زمینه دارد. شرکت هایی وجود دارند که این خدمات را با بالاترین کیفیت ارائه می دهند. اما باید در انتخاب این شرکت ها نیز دقت لازم را به جا آورد تا تیمی را انتخاب کرد که حرفه ای تر و دارای تجارب موفق بیشتری است.

تعریف نماشویی ساختمان

به مجموعه عملیاتی که به واسطه آن نمای ساختمان از جرم و کثیفی پاک و کاملا تمیز می شود، نماشویی و شستشوی نمای ساختمان گفته می شود. انجام این کار نیز با استفاده از نیروی متخصص، متریال خوب و روش های دسترسی گوناگون انجام می شود. نمای ساختمان اولین قسمت از ساختمان است که افراد با آن مواجه می شوند بنابراین بهتر است که ظاهر تمیزی داشته باشد تا حس بدی به بینندگان آن انتقال ندهد.

اهمیت نماشویی ساختمان

انجام کار شستشوی نمای ساختمان از چند جهت دارای اهمیت است. اول اینکه با انجام این کار نمای ساختمان و ظاهر ساختمان که در واقع پوشش آن است، تمیز و زیبا می شود. در وهله دوم نیز وجود آلودگی بر سطح نما، به مرور زمان به سطح نمای ساختمان آسیب می رساند و سبب تخریب نما می شود که قطعا هزینه های زیادی را با خود به همراه دارد. نماشویی به ساختمان کمک می کند تا برای مدت زمان بیشتری از نمای خود مراقبت کند.

روش های دسترسی به نما

در اجرای عملیات نماشویی ساختمان سه روش اصلی برای دسترسی به ساختمان وجود دارد که با سهولت و ایمنی بیشتری انجام می شوند.

  • روش دسترسی به نما با استفاده از طناب یا راپل
  • روش دسترسی به نما با استفاده از داربست
  • روش دسترسی به نما با استفاده از بالابر یا کلایمر

نماشویی در نگاهی کلی

برای انجام یک کار تخصصی نیاز به ابزارآلات و تجهیزات پیشرفته، نیروی کار متخصص، متریال با کیفیت و مرغوب و تجربه کاری بالا است که همه این ها از عهده یک شرکت خدمات ساختمانی و نماشویی خوب بر می آید. به علت صنعتی شدن شهر ها و افزایش جمعیت میزان آلودگی ها و آلاینده هایی که در هوا وجود  دارد بسیار زیاد است، باران های اسیدی، دوده، وجود قارچ ها و کپک ها از جمله عواملی هستند که به نمای ساختمان آسیب می رسانند و به همین علت نماشویی و شستشوی نمای ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرامیک کف در بازسازی خانه

 بازسازی خانه

سرامیک از جمله متریال پرکاربرد در ساخت و بازسازی خانه است که به خاطر تنوع و کارایی بالایی که دارد در هر خانه ای استفاده می شود. با گذشت زمان و پیشرفت صنعت سرامیک سازی تنوع زیادی در این محصول به وقوع پیوست و همین موضوع سبب جذب طرفداران بیشتر این متریال شد.

انتخاب بهترین سرامیک کف

  • سرامیکی را انتخاب کنید که به سبک و استایل کلی خانه تان بیاید و سبب دلزدگی و خستگی چشم نشود.
  • طرح و رنگ سرامیک را نیز متناسب با دیوارپوش و دیگر متریال خانه انتخاب نمایید.
  • به کاربرد و کارایی سرامیک ها توجه کنید و با توجه به محل نصب بهترین نوع آن را انتخاب کنید
  • کیفیت را فدای قیمت نکنید و سرامیک های باکیفیت را برای بازسازی خانه خود انتخاب کنید.
  • اندازه سرامیک نیز در هنگام انتخاب آن جزء گزینه های قابل توجه است.

انواع سرامیک کف در بازسازی خانه

  • سرامیک ها از نظر درجه بندی به درجه های یک، دو و سه تقسیم می شوند که کیفیت های آن ها با یکدیگر متفاوت است.
  • سرامیک ها از نظر محل نصب نیز به دو دسته سرامیک های مخصوص کف، سرامیک های مخصوص دیوار تقسیم بندی می شوند.
  • از نظر پوشش نیز دو تقسیم بندی برای سرامیک ها وجود دارد. سرامیک های لعاب دار و بدون لعاب.

انواع سرامیک از نظر شکل ظاهری

در بازسازی خانه یکی از مهمترین نکاتی که مورد توجه کارفرما و پیمانکار در انتخاب سرامیک قرار می گیرد طرح و شکل ظاهری سرامیک است. قبل از شروع کار بازسازی خانه ابتدا سبک بازسازی مشخص و متریال مورد نیاز تهیه می شوند با توجه به فضا، سبک و طرح خانه بهترین نوع سرامیک انتخاب و در خانه نصب می شود.

  • سرامیک های طرح دار و ساده
  • سرامیک طرح پارکت و سنگ
  • سرامیک طرح لوزی و مربعچ
  • سرامیک پذیرایی و آشپزخانه
  • سرامیک های بزرگ و کوچک
  • سرامیک با رنگ روشن و تیره
  • سرامیک سرویس بهداشتی و حمام
  • سرامیک های مات یا براق
  • سرامیک های خارجی و ایرانی

اجرای سرامیک کف با کارویس

پس ازانتخاب سبک بازسازی خانه توسط کارفرما با توجه به مشاوره های تخصصی مجموعه، تیم تهیه متریال کارویس وارد عمل شده و بهترین و با کیفیت ترین متریال را تهیه می کند. پس از اجرا و نصب کفپوش های سرامیکی توسط تیم کارویس قطعا متوجه تغییرات زیبا در خانه خود می شوید.

رعایت ایمنی در روش های دسترسی جهت نماشویی

 نماشویی

اهمیت ایمنی در انجام هر کاری بسیار مهم است. کار در ارتفاع نیز به دلیل خطرات جانی و مالی که به همراه دارد، نیاز به رعایت نکات ایمنی با جدیت بیشتری را دارد. بنابراین در این مقاله قصد داریم که نکات ایمنی انواع روش های مختلف دسترسی به نما برای انجام نماشویی و شستشوی نما را به صورت جزئی شرح دهیم.

روش دسترسی به نما با طناب یا راپل

این روش یکی از جدیدترین روش های نماشویی ساختمان است که با استفاده از طناب مخصوص، تجهیزات نگهدارنده و قلاب انجام می شود. فرد با بستن طناب به خود از سمت پشت بام به سمت پایین فرود می آید و در حین فرود کار نماشویی و شستشوی نمای ساختمان را انجام می دهد. با استفاده از این روش سرعت انجام کار بیشتر و دسترسی به نما بهتر است برای همین این روش طرفداران زیادی دارد. این روش به خاطر شرایط ظاهری که به نمایش می گذارد بسیار خطرناک جلوه می کند اما با رعایت نکات ایمنی و استاندارد های لازم هیچ خطری فرد را تهدید نمی کند. لنگر های فرسوده و قدیمی باید تعویض شوند، پوسیدگی طناب ها چک شود و قلاب ها باید چفت و بست خوبی داشته باشند تا مواردی مثل سقوط به وجو نیاید.

روش دسترسی به نما با داربست

از روش های دسترسی برای نماشویی ساختمان می توان به استفاده از داربست اشاره کرد که شاید نسبت به روش بالا استفاده کمتری داشته باشد ولی با این حال در مواردی که استفاده از طناب میسر نیست داربست می تواند جایگزین مناسبی برای انجام این کار باشد. روش داربست یک روش قدیمی و نسبتا ساده برای دسترسی به نما محسوب می شود که باید قبل از شروع کار از اتصالات آن اطمینان حاصل کرد و سلامت الوار ها را بررسی کرد. پوسیدگی یا کوچک بودن الوار ها از جمله دلایل سقوط افراد در نماشویی ساختمان هستند.

روش دسترسی به نما با بالابر

یکی دیگر از روش های دسترسی به نما استفاده از بالابر های صنعتی و یا جرثقیل است که با آن می توان به سطح نما دسترسی پیدا کرد. اما انجام نماشویی با این روش بسیار هزینه بر و گران است و تا جایی که امکان آن هست از این روش برای نماشویی استفاده نمی شود. دسترسی با بالابر نیاز به تخصص دارد بهتر است به جای استفاده از افراد تازه کار، افراد خبره و متخصص را جایگزین کرد. در این روش با استفاده از کمربند ایمنی فرد جایگاه خود در بالابر را فیکس می کند تا از خطرات موجود جلوگیری کند.

مجموعه کارویس و رعایت ایمنی

تیم کارویس در هر سه روش نام برده شده در این مقاله دارای تبحر و تخصص است و پروژه های زیادی را با انواع روش های دسترسی جهت انجام نماشویی و شستشوی نمای ساختمان به اتمام رسانده است. نیروی کار در ارتفاع کارویس دارای مدارک بین المللی هستند و از تخصص کافی در این زمینه بهره مند اند

نقاشی ساختمان در بازسازی خانه

بازسازی خانه 

ایجاد تغییرات در خانه همواره منتقل کننده حس خوبی برای ساکنان آن است. بنابراین خوب است حتی در جهت ایجاد تنوع عملیات بازسازی خانه را انجام دهیم. البته بازسازی تنها برای تغییرات ظاهری خانه نیست، بلکه افزایش ایمنی و کاربردی شدن خانه نیز از دیگر دستاورد های بازسازی خانه است. بازسازی در سطح های مختلفی انجام می شود، گاهی بازسازی خانه بسیار عمقی و اساسی و گاهی نیز ایجاد تغییرات جزئی است. یکی از کار هایی که در بازسازی خانه انجام می شود نقاشی سقف و دیوار ها است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

انواع رنگ برای نقاشی ساختمان

انواع مختلفی از رنگ ها برای نقاشی فضای داخلی ساختمان در بازسازی خانه وجود دارد که براساس بودجه و نیاز خود می توانید یکی از این رنگ ها را انتخاب کنید. رنگ پلاستیک، روغن و کنیتکس ازجمله رنگ های محبوب برای نقاشی داخلی ساختمان است البته اگر تمایل دارید که دیوار ها به راحتی تمیز شوند رنگ روغن در بازسازی خانه مناسب تر است.

روش های رنگ آمیزی ساختمان

با توجه به نوع رنگ و دیوار ها یکی از روش های رنگ آمیزی نما را انتخاب کنید. ابزار پیشرفته ای برای طراحی نما وجود دارد که به راحتی می توان دیوار خانه را رنگ آمیزی کرد. قلمو، غلطک و پیستوله از جمله ابزاری هستند که در نقاشی ساختمان در بازسازی خانه مورد استفاده قرار می گیرند.

مراحل نقاشی ساختمان در بازسازی خانه

  • ابتدا قسمت های تخریب شده دیوار را تعمیر کنید و مشکلات سطحی و عمقی آن را برطرف کنید.
  • برای از بین بردن ناهمواری های سطوح با استفاده از سمباده به صاف کردن دیوار بپردازید و این عمل را چندبار تکرار کنید تا هیچ ناهمواری بر سطح دیوار باقی نماند.
  • با توجه به رنگی که برای نقاشی ساختمان خود در بازسازی خانه انتخاب کرده اید، دیوار را بتونه بزنید.
  • دیوار را دوباره سمباده بکشید و سپس آستر رنگ را بر روی دیوار پیاده سازی کنید.
  • رنگ ساختمان را بزنید و این کار را برای افزایش کیفیت چندبار انجام دهید.
  • منتظر بمانید تا رنگ به طور کامل خشک شود.

نقاشی ساختمان با کارویس

مجموعه خدمات ساختمانی کارویس تمامی فعالیت های مربوط به حوزه بازسازی خانه را انجام می دهند و برای انجام هر کار نیروی متخصص و ماهری دارند که تجربه و مهارت لازم برای انجام آن کار را دارد.

عوامل اثرگذار بر زمان نماشویی

نماشویی

 برای مشخص کردن مدت زمان انجام یک کار باید به سراغ عواملی رفت که در انجام آن دخالت دارند و بر سرعت پیش رفتن کار اثر می گذارند. در پروژه های نماشویی ساختمان نیز عواملی وجود دارند که بر مدت زمان انجام کار اثر می گذارند. برخی از این عوامل سبب بالا رفتن سرعت انجام نماشویی و شستشوی نما می شوند و برخی دیگر مثل مانع عمل می کنند. در ادامه به برخی از این عوامل اشاره می کنیم:

میزان آلودگی نما

هر چقدر حجم جرم و آلودگی هایی که بر روی نمای ساختمان نشسته است، بیشتر باشد، انجام عملیات نماشویی زمان بیشتری می برد چرا که باید نما را به طور کامل از این آلودگی ها پاک کنند. اگر مدت زیادی از آلوده شدن نما گذشته باشد و کار نماشویی انجام نشده باشد، تمیز کردن نا سخت تر می شود همچنین حضور ساختمان در شهر های صنعتی میزان آلودگی بیشتری را به نما تحمیل می کند.

جنس نمای ساختمان

نمای هر ساختمان از جنس های مختلفی تشکیل شده است. هر جنس از نما با روش مختلفی شسته می شود و متریالی که برای آن استفاده می شود نیز متفاوت است. بنابراین مدت زمانی که صرف شستن یک جنس نما می شود با دیگری متفاوت است، گاهی جنس نما به گونه ای است که نیاز به شستشوی چند مرحله ای نما دارد.

مساحت نمای ساختمان

هر چه تعداد طبقات یک ساختمان و مساحت آن بیشتر باشد به نیروی کار بیشتر و زمان بیشتری برای نماشویی نیاز دارد. زمانی که صرف شستن نمای یک برج می شود خیلی بیشتر از زمانی است که باید برای یک آپارتمان کوچک و معمولی استفاده کرد.

تعداد نیروی کار

اگر تعداد افرادی که کار نماشویی را انجام می دهند زیاد باشد، قطعا سرعت انجام آن بالاتر می رود و پروژه خیلی زودتر به اتمام می رسد ولی اگر یک الی دو نفر این کار را برای ساختمان های بزرگ انجام دهند، قطعا به زمان بیشتری برای نماشویی نیاز دارند.

شرایط آب و هوایی

بهتر است برای انجام نماشویی زمانی را انتخاب کنید که اوضاع جوی و آب و هوا خوب است چرا که شرایط بد آب و هوایی کار نماشویی را به تعویق می اندازد و به همین دلیل پروژه شما بیش از حد معمول زمان می برد.

ابزارآلات و تجهیزات نماشویی

استفاده از امکانات پیشرفته و تجهیزات مدرن سبب تسریع روند کار نماشویی ساختمان می شود. پیشرفت امکانات به انسان ها کمک می کند تا کار های سخت را با آسان ترین روش ممکن انجام دهند.

 
  •  

بازسازی سقف در بازسازی خانه

بازسازی خانه

 بازسازی خانه جهت افزایش ایمنی ساختمان، زبایی، ایجاد تغییرات و رفع نیاز های ساکنین خانه انجام می شود. بنابراین هر قسمتی از خانه که مورد بازسازی قرار می گیرد، با توجه به دلیل مشخصی است. بازسازی سقف خانه با دلیل افزایش ایمنی بیشتر ساختمان و حتی گاهی زیبایی بیشتر خانه انجام می شود. اما مهمترین دلیلی که شما را وادار به بازسازی سقف در بازسازی خانه می کند، خرابی هایی است که در سقف خانه ایجاد می شود و نیاز به تعمیر دارد.

بازسازی سقف در خانه

یکی از دلایلی که معمولا به بازسازی سقف می انجامد، نشت آب و لوله های آب به سقف است که پس از مدتی آن را پوسیده می کند و در معرض تخریب قرار می دهد. سقف خانه را هم می توان از قسمت داخلی خانه و هم از بیرون بازسازی کرد. اگر بر روی خانه شما خانه دیگری قرار ندارد، یعنی مستقیما سقف در فضای باز قرار دارد در بازسازی خانه معمولا آن را با ایزوگام، شیروانی و یا متریال دیگر دربرابر رطوبت مقاوم می کنند. در قسمت داخلی سقف نیز معمولا گچ کاری، گچ بری و نقاشی سقف از مهمترین کار ها برای بازسازی خانه است. با انجام این کار ها می توان سقف خانه را ترمیم کرد اما اگر بازسازی خانه شما نیاز به تعمیرات اساسی تر داشته باشد، شاید نیاز باشد که قسمت سفت کاری سقف دوباره بازسازی شود که در این مورد به مهارت و دقت بیشتری نیاز است.

هزینه و زمان بازسازی سقف در بازسازی خانه

اگر قصد انجام بازسازی سقف و به طور کلی بازسازی منزل خود را دارید باید به این نکته توجه کنید که در ابتدای کار با کمک کارشناس میزان بودجه و زمان اتمام کار را تشخیص دهید تا در روند کار دچار مشکل نشوید. هم زمان اتمام کار و هم هزینه تمام شده برای بازسازی سقف بستگی به نوع تعمیرات و بازسازی خانه دارد. هر چه این تعمیرات عمیق تر باشد، هزینه های آن بیشتر خواهد شد و به زمان بیشتری برای انجام پروژه نیاز است.

بازسازی سقف با مجموعه بازسازی خانه کارویس

تیم خدمات ساختمانی کارویس در همه زمینه ها و ابعاد بازسازی منزل دارای تجربه، مهارت و نیروی کار متخصص است که صفر تا صد بازسازی خانه را بدون هر گونه نگرانی و دغدغه برای شما انجام می دهد و شما را از نتیجه کار شگفت زده می کند. بازسازی سقف دارای حساسیت بالایی است که هر کسی نمی تواند آن را انجام دهد، بنابراین بهتر است برای انجام بازسازی سقف با تیم های حرفه ای همکاری کنید.

مقایسه نماشویی نمای سنگ صیقلی با شیشه

 نماشویی

به علت آلودگی های زیادی که در شهر های بزرگ و کوچک وجود دارد، نمای ساختمان ها، با هر جنس و هر ارتفاعی دچار آلودگی و کثیفی می شود که ظاهر آن را زشت می کند. برای رفع این آلودگی ها روشی به نام نماشویی ابداع شده است که با استفاده از متریال و تجهیزات مخصوص نمای ساختمان ها را تمیز می کنند. برای تمیز کردن نمای ساختان ابتدا باید جنس نما مشخص شود تا مواد شوینده مخصوص به آن خریداری شود. در مرحله دوم نیز روش دسترسی به نما مشخص می شود چرا که برای نماشویی و شستشوی نمای ساختمان روش های دسترسی گوناگونی وجود دارد. علاوه بر موارد ذکر شده، برای نماشویی ساختمان نیاز به افراد آموزش دیده و مجربی است که بتوانند با در اختیار داشتن ابزار و مواد لازم کار شستشوی نما را انجام دهند.

نماشویی نما از جنس سنگ صیقلی

سنگ های صیقلی سنگ هایی صاف، بدون هیچگونه خلل و فرجی هستند که معمولا می توان آن ها را با استفاده از واترجت یا آب خالی نیز مورد شستشو قرار داد اما در مواردی که میزان آلودگی نما بیش از مقداری است که با آب تمیز شود از متریال دیگری کمک گرفته می شود. برای نماشویی سنگ های صیقلی معمولا از دیسکلر استفاده می شود. دیسکلر یک ماده شیمیایی اسیدی است که بدون آسیب رساندن به نما، آن را تمیز می کند. از نمونه سنگ های صیقلی می توان به سنگ مرمر که کاربرد زیادی نیز در نما دارد، اشاره کرد.

نماشویی نما از جنس شیشه

یکی دیگر از انواع جنس نمای پرکاربرد در شهر های کوچک و بزرگ، شیشه است. شیشه ها به علت اینکه نورگیر های خوبی هستند به عنوان انتقال دهنده نور طبیعی در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. شیشه ها نیز مانند دیگر انواع نما آلودگی ها را به خود جذب می کنند و خیلی زود نیاز به نماشویی پیدا می کنند. نماشویی نمای شیشه ای در دو مرحله انجام می شود، مرحله اول  استفاده از واترجت یعنی آب با فشار زیاد و مرحله دوم استفاه از تی و ابر و مواد شوینده مخصوصو شیشه است که آن را کاملا تمیز و لکه گیری کند.

نماشویی نمای سنگی و شیشه ای با کارویس

مجموعه کارویس مجموعه ای از تیم های متخصص، ابزار مجهز و مواد درجه یک است که کار نماشویی و شستشوی نمای انواع ساختمان ها را انجام می دهد. انجام کار باکیفیت نماشویی نیاز به تجربه بالا و انجام پروژه های مختلف دارد. تیم کارویس با سابقه بالای خود در زمینه نماشویی و انجام چند صد پروژه شستشوی نما، از مهارت و تجربه  خوبی برخوردار است.

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 صفحه بعد