x تبلیغات
بازسازی خانه

سبک رومی در بازسازی خانه

 بازسازی خانه

انواع سبک ها برای بازسازی منزل وجود دارد که می توانید هر یک را که دوست دارید، براساس علاقه خود انتخاب کنید. هر سبک در بازسازی خانه دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است که آن را از دیگر سبک ها متمایز می کند. البته ممکن است برخی ویژگی ها در بعضی از سبک ها مشترک باشد ولی در نهایت این تفاوت ها هستند که انواع سبک ها را ایجاد می کنند. یکی از سبک های جالب در بازسازی خانه، سبک رومی است که در ادامه به بررسی برخی ویژگی های این سبک می پردازیم.

ویژگی های سبک رومی در بازسازی خانه

شاید تا حد زیادی به خاطر وجود عکس ها و تصاویر گوناگون در اینترنت بدانید که سبک رومی به چه صورت است. بازسازی خانه به سبک رومی دارای ویژگی های منحصر به فرد و ریزه کاری هایی است که به آن جلوه دیگری می بخشد. تراشکاری های جزئی، سرستون های کشیده، استفاده از سنگ مرمر و کاربرد آبنما در خانه، از ویژگی های این سبک از بازسازی خانه هستند. طراحی و بازسازی منزل به سبک رومی می تواند حس حضور در ایتالیا و روم باستان را برای شما به ارمغان بیاورد.

  • استفاده از کفپوش های چوبی و یا استفاده از کفپوش با جنس سنگ مرمر
  • رعایت تقارن و تعادل در بازسازی خانه مثل قرار گرفتن پله ها، اتاق ها و یا در و پنجره ها رو به روی یکدیگر
  • استفاده از ستون ها و سرستون های مرمر و یا گچ بری های ظریف و دارای طرح های خاص
  • کاربرد دیوار پوش های چوبی و یا استفاده از کاغذ دیواری های پارچه ای و ابریشمی در بازسازی خانه
  • ساخت شومینه با سنگ مرمر یا فلز های سنگین، خاص، براق و تزئینی
  • ایجاد سقف های بلند در خانه و رنگ آمیزی آن به رنگ های کرم، سفید عاجی و شیری یا استفاده از رنگ های رویال
  • استفاده از درب و پنجره های بزرگ با ظاهری مجلل و تلقین کننده زندگی های پادشاهی
  • استفاده از چوب بلوط و کنده کاری ها و منبت کاری بر روی کابینت های آشپزخانه
  • استفاده از رنگ های قهوه ای، استخوانی، بژ و طلایی در سرویس بهداشتی و یا استفاده از فلزات گرانبها مثل مس و طلا

بازسازی خانه کارویس با سبک رومی

سبک رومی یک سبک مجلل و باشکوه است که اغلب در خانه های بزرگ و لوکس قابل اجرا است. این سبک به خاطر هزینه های بالایی که دارد، جزء سبک های کم کاربرد در بازسازی خانه دنیای مدرن امروز است، اما با این حال هنوز به فراموشی سپرده نشده است. مجموعه کارویس با توجه به تخصص و مهارت بالایی که دارد، می تواند هر سبکی را که بخواهید در خانه شما اجرا کند.

سه مرحله مهم در نماشویی

نماشویی

 آلودگی ها و عوامل محیطی آسیب زننده، از دلایلی هستند که بهتر است نمای ساختمان را هر چند وقت یکبار به دست نماشویی و شستشوی نما بسپاریم. اما انجام این کار نیاز به اجرا توسط تیم های متخصص در حوزه نماشویی و شستشوی نما دارد. برای پاکسازی، از بین بردن آلودگی ها و جلوگیری از تخریب نما حتما باید نما هر از چندگاهی تمیز شود، اما اگر تا به حال این کار را برای ساختمان خود انجام نداده باشید، احتمالا نمی دانید باید از کجا شروع کنید. در ادامه سه مرحله مهم در نماشویی را بررسی می کنیم.

مرحله اول: انتخاب تیم نماشویی و پیمانکار مناسب

برای انجام هر کاری باید به سراغ متخصص آن کار بروید تا کار به خوبی انجام شود و همینطور هزینه های شما به درستی مصرف شود. تیم های متخصص نماشویی، دارای ابزار مدرن و مناسب برای هر نوع نما هستند. از مواد و متریالی استفاده می کنند که کیفیت خوبی داشته باشند و به نما آسیبی نزند. تیم های حرفه ای و با تجربه مسائل ایمنی را رعایت می کنند و از ابتدا تا انتهای کار با مسئولیت پذیری کار خود را انجام می دهند.

مرحله دوم: تعیین روش دسترسی به نما و انتخاب متریال نماشویی

پس از اینکه تیم مورد نظر خود را پیدا کردید، کارشناسان شستشوی نما از نمای ساختمان بازدید و نوع روش دسترسی به نما را مشخص می کنند. براساس جنس نما، متریال مورد نیاز نیز تهیه و آماده می شوند. تیم نماشویی تمام ابزار و وسایل مورد نیاز برای انجام پروژه را تهیه و بهترین اعضای تیم خود را برای انجام کار شستشوی نمای ساختمان انتخاب می کند.

مرحله سوم: اجرای عملیات نماشویی ساختمان و انجام کار

تیم نماشویی وقتی به محل کار اعزام می شود، ابزار دسترسی را بررسی می کند و پس از اطمینان از سلامت وسایل، آن ها را برای شروع کار آماده می کند. نما بررسی می شود و هر قسمتی که دچار مشکل باشد، مشکل آن رفع می شود. مراحل نماشویی براساس جنس نما انجام می شود و اگر نیاز باشد چند بار عملیات نماشویی بر روی نما اجرا می شود.

تیم متخصص و با تجربه کارویس در اجرای نماشویی

سابقه خوب و تجربه های موفق از جمله عواملی است که یک تیم را تبدیل به تیم خوب در حیطه نماشویی و شستشوی نما می کند. مجموعه کارویس نیز با دانش و مهارت بالا کار خود را آغاز کرد و با کسب تجربه های خوب و تاثیرگذار توانست مخاطبان زیادی را متوجه خود کند.

هدف از انجام بازسازی خانه

بازسازی خانه

هر ساختمان به مرور زمان و پس از استفاده زیاد، نیاز به تعمیرات و تعویض برخی وسایل و تجهیزات پیدا می کند. بازسازی خانه دقیقا همین مجموعه فعالیت هایی است که در خانه اعمال می شود تا ظرفیت های مثبت خانه بیشتر شود و به نوعی خانه کاربردی تر از قبل شود. اهداف و دلایل زیادی برای بازسازی خانه وجود دارد که در ادامه مقاله برخی از این اهداف را به اختصار شرح می دهیم.

بازسازی خانه با هدف افزایش آسایش و رفاه ساکنین منزل

استفاده از وسایل مدرن در هنگام بازسازی خانه، افزایش امکانات رفاهی و پیاده سازی طراحی های نوین و کاربردی در خانه می تواند به آسایش و رفاه هر چه بیشتر ساکنین بینجامد. استفاده از سیستم های گرمایشی و سرمایشی هوشمند دارای کنترل دمای محیط، استفاده از سیستم های صوتی و تصویری جدید، نورپردازی های خلاقانه و هوشمند، تعبیه آسانسور، درب های تمام اتوماتیک، پنجره های دوجداره همه از عوامل آسایش و رفاه ساکنان یک خانه هستند.

بازسازی خانه با هدف جلوگیری از تخریب و فرسایش ساختمان قدیمی

با استفاده از متریال و مصالح جدید در بازسازی خانه، کیفیت ساختمان بیشتر می شود. هر چه کیفیت طراحی و ساخت یک ساختمان بالا برود، طول عمر آن نیز افزایش پیدا می کند و برای مدت زمان بیشتری قابل سکونت خواهد بود. کیفیت ساخت باعث می شود افراد ساکن در یک خانه احساس بهتری داشته باشند و با اطمینان خاطر بیشتری در خانه خود زندگی کنند.

بازسازی خانه با هدف ایجاد فضای جدید در ساختمان یا حذف فضا های غیر کاربردی

یکی دیگر از اهداف بازسازی خانه ایجاد یک فضای جدید و مورد نیاز برای اهالی خانه است که پیش از بازسازی خانه از داشتن چنین فضایی محروم بوده اند. ممکن است شما در خانه تان نیاز به یک فضایی داشته باشید که  آن را نداشتید، برای همین اقدام به بازسازی خانه خود می کنید تا با حذف یا کوچک تر کردن قسمت های دیگر، بتوان این قسمت جدید را به خانه اضافه کرد. درمورد قسمت های خانه که برای شما دیگر کاربردی ندارند هم بازسازی خانه به همین منوال پیش می رود. فضای غیر کاربردی و اضافی از خانه حذف و به قسمت های دیگر خانه اضافه می شود.

بازسازی خانه با هدف افزایش ایمنی ساختمان و بالا رفتن امنیت سازه

با استفاده از متریال جدید و با کیفیت و بازسازی خانه به صورت مهندسی سازی شده، می توان امنیت و طول عمر ساختمان را افزایش داد. جایگزین کردن تاسیسات جدید با تاسیسات ساختمانی قدیمی، احتمال تخریب و خطرات احتمالی آن ها را کاهش می دهد. تعبیه برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، درب های ضد سرقت و نصب دوربین های مداربسته به ایمنی و امنیت ساختمان کمک می کند.

اهداف مجموعه کارویس در هنگام بازسازی

هدف شما برای بازسازی خانه، هر چیزی که باشد، مجموعه کارویس با دقت آن را در خانه شما اجرا می کند و خانه تان را به مکانی تبدیل می کند که دقیقا مطابق میل و سلیقه شما باشد. تیم متخصص کارویس تجربه بالایی در زمینه بازسازی خانه و بازسازی منازل مسکونی دارد و همیشه با پایان هر پروزه رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. 

گزینش و انتخاب تیم نماشویی ساختمان

 نماشویی

شاید در نگاه اول به نظر بیاید که تمیز کردن نمای ساختمان آنقدر ها هم کار سختی نیست. اما باید بدانید که نمای ساختمان به عنوان بخش خارجی، بیش از قسمت های دیگر ساختمان، در معرض آلودگی ها قرار دارد. جنس هر نما نیز متفاوت است بنابراین نمی توان با دستورالعمل ثابتی همه اقسام نما را تمیز کرد. نماشویی و شستشوی نما امری کاملا تخصصی و نیازمند دانش، آگاهی و مهارت است. انجام این کار تنها از دست یک تیم حرفه ای و متخصص بر می آید. بنابراین برای نماشویی و شستشوی نمای ساختمان خود به دنبال یک تیم حرفه ای باشید.

ویژگی های یک تیم خوب نماشویی

برای این که بتوان تیم خوب و متخصص را از تیم های کم تجربه باز شناخت بهتر است درمورد ویژگی های تیم های متخصص نماشویی و شستشوی نما اطلاعاتی داشته باشید. این اطلاعات کمک می کند تا با سهولت بیشتری تیم مورد نظر را شناسایی نمائید.

مدرک تخصصی

برای انتخاب تیم نماشویی ساختمان، در ابتدا توجه کنید که تیم مورد نظر دارای مدارک تخصصی کار در ارتفاع باشد. تیم شستشوی نمای ساختمان باید دوره های لازم جهت دریافت مدرک کار در ارتفاع را دیده باشد و دارای مدرک IRATA در یک از سه سطح ارائه شده باشد.

مهارت کافی

دقت و تخصص در انجام فعالیت نماشویی حرف اول را می زند. اگر تیم مورد نظر مهارت کافی برای انجام چنین کاری نداشته باشد، قطعا نباید انتظار کیفیت مطلوب از نتیجه کار داشت. پس داشتن نمونه کار های خوب نشان دهنده حرفه ای بودن و داشتن مهارت کافی برای نماشویی ساختمان است.

تجهیزات و امکانات

یک مجموعه خوب و متخصص که خدمات ساختمانی ارائه می کند، باید تمامی تجهیزات و امکانات مربوط به انواع نما برای نماشویی ساختمان را داشته باشد. نبود امکانات کافی به تیم شستشوی نما اجازه نمی دهد که کار به خوبی و در مدت زمان مشخص انجام شود.

اهمیت به ایمنی

تیم حرفه ای نماشویی و شستشوی نمای ساختمان در حین انجام کار حتما به ایمنی کارکنان خود و افراد حاضر در پروژه اهمیت می دهد.  تیم های کارآزموده و با تجربه حتما به ایمنی در هنگام کار اهمیت می دهند و کاری نمی کنند که برای خودشان و دیگران ایجاد خطر کند.

سابقه و تجربه کاری

هر چه سابقه کاری و تجربه انجام پروژه های مختلف یک تیم نماشویی بیشتر باشد، نشان می دهد که آن تیم از تخصص و مهارت خوبی برخوردار است و به واسطه تجربه خود با پروژه های مختلفی سر و کار داشته است. تجربه باعث می شود که مهارت افراد تقویت شود و کار نماشویی ساختمان را با سهولت بیشتر و در زمان کمتر انجام دهد.

بیمه مسئولیت مدنی

همانطور که در سرفصل های قبلی اشاره شد، تیم های حرفه ای و متخصص به سلامت و جان کارکنان خود اهمیت زیادی می دهند. قطعا تیم های خوب و حرفه ای اعضای خود را در هر پروژه بیمه می کنند تا در صورت بروز خسارت تا حد زیادی بتوانند هزینه های آن را پوشش دهند.

گارانتی و ضمانت نامه

پس از انجام کار، تیم مورد نظر باید کار نماشویی و شستشوی نمای ساختمان را برای مدت زمان مشخصی گارانتی و ضمانت کند تا در صورت بروز مشکل بتواند آن را سریعا رفع کند. البته شرکت های خوب آنقدر به خود و کار خود اطمینان دارند که با خیال راحت پروژه ها را ضمانت می کنند.

تیم نماشویی و شستشوی نمای کارویس

مجموعه کارویس دارای سابقه طولانی مدت در زمینه نماشویی و شستشوی نما است که تیم متخصص و ماهر خود را در انواع پروژه ها محک زده و از کار خوب و حرفه ای آن ها اطمینان حاصل کرده است. ترکیب یک تیم متخصص با ابزار های به روز و مواد با کیفیت، پروژه ای خوب را رغم می زند که کارویس با قاطعیت همه پروژه های خود را برای مدت زمان مشخصی ضمانت می کند.

بازسازی خانه بوسیله کارگران فصلی

بازسازی خانه 

انجام تعمیرات و ایجاد تغییرات در ساختمان در هر فصلی ممکن است، اما معمولا بیشترین فصلی که برای بازسازی خانه انتخاب می شود، فصل تابستان است. یکی از دلایل انتخاب این فصل برای انجام بازسازی منزل، وجود کارگران بیشتر است. کارگران فصلی معمولا در فصول نسبتا گرم سال مشغول به کار می شوند و برای همین در فصل هایی مثل بهار و تابستان یا اوایل پاییز تعداد کارگران بیشتر است. به همین دلیل معمولا هزینه کار کارگران در این فصل ها نسبت به سایر فصول کمتر است. پس اگر تصمیم به بازسازی خانه و تعمیرات آن گرفته اید، بهتر است، این کار را زمانی انجام دهید که کارگران بیشتری و با قیمت مناسب تری مشغول به فعالیت هستند.

بازسازی خانه را چگونه انجام دهیم؟

برای انجام بازسازی خانه باید به چندین نکته اساسی توجه کنید تا در انتهای کار دچار سردرگمی و ناراحتی نشوید. در ابتدا مشخص کنید که تا چه میزان در خانه نیاز به تغییرات دارید. با یک تیم خوب برای بازسازی خانه مشورت کنید و درمورد میزان هزینه ها و تقسیم بندی بودجه از آن ها کمک بگیرید. مصالح ساختمان را از بازار مناسب تهیه کنید و با استفاده از نقشه طراحی شده کار بازسازی خانه را شروع کنید.

ویژگی های کار با کارگران فصلی

متاسفانه برخی از افراد حقوق کارگران فصلی را پایمال می کنند و به خاطر عدم همکاری این کارگران با ارگان خاصی، آن ها را با دستمزد کم به کار می گیرند، از طرف دیگر به همین علت که این کارگران در مکان و زمان مشخصی فعالیت نمی کنند؛ کار کردن با آن ها سخت است، بنابراین وجود یک شرکت یا مجموعه که کارگران فصلی را برای بازسازی خانه ساماندهی کند، بسیار ویژگی مثبتی است. کار کردن با شرکت های معتبر بازسازی خانه برای هر دو طرف یعنی هم کارگران و هم کارفرمایان دارای سود و منفعت است. ساماندهی کارگران با دستمزد مناسب و کار به موقع و همینطور دریافت وجه به موقع از کارفرما برای کارگر از مزایای کار با شرکت های خدمات بازسازی منزل است.

مجموعه کارویس و همکاری با کارگران فصلی

بازسازی خانه پروژه ای هزینه بر است، به همین خاطر در هنگام انجام چنین پروژه هایی به نحوی برنامه ریزی کنید که هزینه ها را به حداقل ممکن برسانید و در مقابل، بیشترین کارایی و اثربخشی را در مقابل هزینه ای که پرداخت کرده اید، دریافت کنید. انجام دقیق این کار تنها از یک راه ممکن است، آن هم همکاری با افراد کاملا حرفه ای در زمینه بازسازی خانه است که دقیقا کارویس همین نقش را بازی می کند.

اهمیت نماشویی به صورت دوره ای

نماشویی

 نمای ساختمان صورت ظاهری آن است. در مواجهه با یک ساختمان آن چیزی که در نگاه اول مورد توجه قرار می گیرد، ظاهر ساختمان یا همان نمای آن است. ساختمان هایی که در شهر های بزرگ و آلوده ساخته می شوند بیش از دیگر ساختمان ها در معرض انواع و اقسام آلودگی ها هستند. به همین خاطر شستشوی دوره ای نمای ساختمان یا همان نماشویی اهمیت زیادی دارد.

علت اهمیت شستشوی دوره ای نما

نماشویی عملی نیست که با یک بار انجام شدن ساختمان را برای همیشه بی نیاز از تمیز کردن و شستشو بکند. با این وجود، نمای ساختمان پس از هر بار نماشویی با گذشت زمان مجددا نیاز به تمیز کردن پیدا می کند. پس در حقیقت نماشویی و شستشوی نما کاری است که باید به صورت دوره ای بر روی نمای ساختمان انجام شود تا بتوان برای همیشه ظاهر ساختمان را تمیز نگاه داشت. تمیز نگه داشتن نمای یک ساختمان تنها جنبه زیبایی و ظاهری ندارد، بلکه وجود جرم و آلودگی بر سطح نما، به مرور آن را دچار ساییدگی و خراش می کند. کثیفی های روی نما هم به نما آسیب می رساند و هم آن را کدر و زشت می کند.

مزایای نماشویی به صورت دوره ای

انجام منظم و دوره ای عمل شستشوی نمای ساختمان دارای مزایای مستقیم و غیر مستقیمی است که بر ظاهر ساختمان اثر می گذارد. شاید بتوان با قاطعیت گفت که نماشویی اگر به درستی انجام شود، هیچ عیبی به نمای ساختمان وارد نمی کند و انجام این کار سراسر مزیت محسوب می شود.

  • جلوگیری از آسیب رسیدن به نما از سمت آلودگی هایی با ویژگی خورنده مثل باران های اسیدی، قارچ ها و کپک ها
  • تغییر مثبت در ظاهر ساختمان و جلب توجه ساکنان ساختمان و تاثیر بر سلامتی ساکنین با حذف عوامل بیماری و آلوده کننده بر سطح نما
  • ایجاد ارزش افزوده بر روی قیمت نهایی ساختمان در هنگام خرید و فروش ملک و حفظ ارزش های مادی و مالی ساختمان
  • زیبا شدن محله و منطقه سکونت، همچنین تغییر در روحیه ساکنان ساختمان و محله در مواجهه با ساختمان های تمیز
  • کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری از نمای ساختمان با حذف عوامل مخرب نما و جلوگیری از تعویض پوشش نما به صورت دوره های کوتاه مدت

نماشویی دوره ای با تیم حرفه ای کارویس

از گذشته تا به امروز تاکید بر این بوده است که همیشه کار را باید به کاردان سپرد؛ یعنی همیشه انجام کار توسط حرفه ای ها بهترین نتیجه را خواهد داشت، بنابراین اگر قصد نماشویی و شستشوی نمای ساختمان به صورت دوره ای را دارید بهتر است با یک شرکت خدمات ساختمانی معتبر در این زمینه قرارداد ببندید تا با کمک آن ها بتوانید کار نماشویی ساختمان را انجام دهید. همکاری دوره ای با یک شرکت معتبر سبب جلوگیری از هدر رفت وقت، انرژی و پول شما می شود. با این تعبیر کار خود را به کارویس بسپارید تا نگرانی از بابت انجام پروژه های خود نداشته باشید.

بازسازی خانه به سبک هندوستان

 بازسازی خانه

با توجه به اینکه بازسازی خانه یک روش بسیار متداول و رایج برای ایجاد خانه های جدید است، سبک های مختلفی برای طراحی و ساخت خانه ها به وجود آمده است. یکی از سبک های جالب و نسبتا پرطرفدار در جهان، بازسازی خانه به سبک هندی است. همانطور که از نام این سبک مشخص است، طراحی و ساخت منزل جدید براساس المان های مورد اهمیت مردمان اهل هندوستان است. هندی ها اغلب طرفدار تجمل گرایی و زرق و برق هستند برای همین بازسازی خانه به این سبک نسبتا پر هزینه و گران قیمت است. برای اینکه خانه قدیمی خود را به سبک جدیدی مثل سبک هندی بازسازی کنید، باید نگاهی به عکس خانه های سرزمین هندوستان بیندازید.

المان های مهم در بازسازی خانه سبک هندی

  • با نگاهی به نحوه طراحی و معماری خانه های هندی در میابیم که بیشتر این خانه ها، متراژ و مساحت زیادی دارند. بنابراین بهتر است خانه هایی را به سبک هندی بازسازی کنید که تقریبا بزرگ باشد. البته اگر خانه کوچک باشد هم قابلیت اجرای سبک هندی را دارد ولی خانه های بزرگ بیشتر مستعد این تغییر هستند.
  • تعداد اتاق ها در خانه های سبک هندی زیاد است. از آن جایی که بیشتر هندی ها با تعداد زیادی از اعضای خانواده خود مثل پدربزرگ و مادربزرگ ها، پدر، مادر، خواهر ها، برادر ها و همسرانشان زندگی می کنند، به اتاق های بیشتری نیاز پیدا می کنند که در بازسازی خانه به سبک هندی اغلب مورد توجه است.
  • نورپردازی خانه های هندی از اهمیت شایانی برخوردار است. در این خانه ها اغلب از لوستر های گرانقیمت و پر نور استفاده می شود. با توجه به متراژ بالای خانه و تعدد اتاق ها نورپردازی با نور مصنوعی بسیار اهمیت دارد. در طول روز نیز استفاده از پنجره های بزرگ در خانه امکان استفاده از نور طبیعی را فراهم می کند. در هنگام بازسازی خانه به این سبک نور های طبیعی و مصنوعی را با اهمیت بدانید.
  • سقف های بلند، دیگر ویژگی خانه های هندی هستند که معمولا در بازسازی خانه های کوچک یا آپارتمانی نمی توان تغییری در اندازه سقف ها ایجاد کرد. اما به طور کلی خانه های هندی دارای سقف های بلند هستند..
  • طراحی محوطه خانه های هندی به این خاطر که اغلب به صورت ویلایی ساخته شده اند، بسیار مهم است. طراحی باغچه و باغ، استفاده از استخر، نورپردازی، آلاچیق، سنگ فرش و استفاده از گل و گیاهان خاص در هنگام بازسازی خانه برای سبک هندی از گزینه های نسبتا کلیدی هستند.
  • هندی ها در خانه خود از رنگ های شاد و زنده استفاده می کنند. دیوارها، سقف و فضای خانه را با رنگ های زیبا و شاد رنگ آمیزی و نقاشی می کنند تا حس بهتری نسبت به محیط اطراف خود داشته باشند.

طراحی خانه به سبک هندی در نگاهی اجمالی

با توجه به نکاتی که در این مقاله ذکر شد، کاملا مشخص است که هندی ها به تجملات و مصرف گرایی در در ساخت خانه های خود علاقه دارند. با توجه به این موضوع به هنگام بازسازی خانه به سبک هندی نیز این نکات باید رعایت شود. انواع رنگ و طرح های نقاشی، وسایل پر زرق و برق، مصالح لوکس، سنگ ها و شیشه در بازسازی خانه به سبک هندی باید مورد استفاده قرار بگیرد.

نماشویی انواع سنگ نمای ساختمان

نماشویی

 نمای سنگی ساختمان نیز مانند هر جنس دیگری از نما نیاز به نماشویی و شستشوی نما پیدا می کند. اما باید توجه داشت که به خاطر تنوع در نوع سنگ ها روش شستشوی هر یک دارای تفاوت ها و ویژگی های منحصر به فردی است که باید در هنگام نماشویی مورد توجه قرار بگیرد.

ابزار و متریال نماشویی و شستشوی نمای سنگی

ابزار و موادی مثل واترجت، واترسندبلاست، سیلیس و دیسکلر برای تمیز کردن سطح نما های سنگی مورد استفاده قرار می گیرند که بسته به جنس سنگ باید انتخاب و مورد استفاده قرار بگیرند. انواع سنگ ها برای نمای ساختمان وجود دارد که می توان آن ها را به دو دسته کلی تقسیم نمود. دسته اول سنگ های صیقلی و دسته دوم سنگ های تیشه ای هستند. طبیعی است که به خاطر بافت این سنگ ها نحوه نماشویی و موادی که برای شستشوی نما استفاده می شود، متفاوت باشند.

روش های نماشویی انواع سنگ نما

روش هایی که برای دسترسی به نما انتخاب می شود ربطی به نوع نما ندارد. عواملی که در انتخاب روش دسترسی موثر هستند بیشتر به خاطر ارتفاع ساختمان یا محل قرارگیری آن است که با توجه به این موضوع می توان یکی از روش های دسترسی به نما را انتخاب کرد. برای انتخاب متریال و مواد شوینده نیز با توجه به جنس و مدل سنگ یکی از مواد و وسایلی که در سرفصل قبلی به آن اشاره شد، مورد استفاده قرار می گیرد.

اهمیت انتخاب مواد نماشویی هر نوع سنگ نما

در بازار انواع سنگ های مختلف با شکل و شمایل متفاوت وجود دارد. هر یک از این سنگ ها زیبایی و کاربرد مخصوص به خود را دارند. از آن جایی که همه نما ها پس از گذشت مدت زمانی نیاز به نماشویی و شستشوی نما پیدا می کنند، بنابراین نمای سنگی نیز نیاز به تمیز شدن دارد. برای تمیز کردن انواع سنگ ها با توجه به جنس و بافتی که دارند از متریال مخصوص به خود استفاده می شود تا در هنگام نماشویی و شستشوی نما آسیبی به نما وارد نشود. اگر موادی که برای تمیز کردن نما مورد استفاده قرار می گیرد متناسب با جنس سنگ نباشد امکان ایجاد خش، ترک، سابیدگی و کدر شدن در سنگ نما وجود دارد که ظاهر آن را به مراتب زشت تر از زمانی می کند که تنها آلودگی بر سطح آن نشسته بوده است.

نماشویی و شستشوی انواع سنگ نما با کارویس

مجموعه خدمات ساختمانی کارویس، ر زمینه شستشوی انواع نمای سنگی تخصص دارد و با روش های نماشویی و شستشوی نمای انواع سنگ ها به صورت کامل آشنایی دارد. دقت و تخصص تیم کارویس به شما این اطمینان خاطر را می دهد که به هیچ عنوان نما دچار آسیب نمی شود و به همیثن خاطر تا دو ماه  پس از نماشویی، کار خود را گارانتی و ضمانت می کند.

بازسازی خانه با بودجه صد میلیون تومانی

بازسازی خانه

بازسازی خانه یک عمل غیر قابل اجتناب در هنگامی است که خانه شما مانند گذشته کیفیت خوبی ندارد و نیاز به تعمیرات اساسی برای استفاده کمی بیشتر از آن را دارد. تعمیرات و بازسازی خانه روشی کم هزینه تر از خرید یک خانه جدید و یا ساخت آن است. با این روش می توان تا حد زیادی در هزینه های مربوط به افزایش کیفیت خانه صرفه جویی کرد. اما اگر بودجه شما دارای محدودیت هایی باشد باید با برنامه ریزی دقیق و مناسب این بودجه را به نحوی تقسیم بندی کرد که بتوان بخش های مهمی از خانه را بازسازی و قابل استفاده مجدد نمود. در ابتدا و قبل از شروع عملیات بازسازی بودجه خود را مشخص کنید تا براساس آن بتوانید قسمت های مهم تر را شناسایی و تعمیر کنید.

قیمت مصالح در بازسازی خانه

یکی از عواملی که بر قیمت نهایی بازسازی خانه تاثیر می گذارد، هزینه ای است که صرف خرید مصالح جدید برای بازسازی خانه می شود. قیمت مصالح به خاطر نوسانات شدید قیمت در بازار مدام در حال تغییر است. برای همین شاید نتوان به طور دقیق گفت که چقدر از بودجه صد میلیون تومانی خودتان را به مصالح اختصاص دهید. اما باید بخش نسبتا زیادی از این بودجه را برای خرید مصالح کنار بگذارید.

قیمت کار نیروی انسانی در بازسازی خانه

علاوه بر مصالح و متریال مورد نیاز، بخش بزرگ دیگری از بودجه را نیز باید برای نیروی کار ساختمان مثل بنا معمار و کارگران ساختمان در نظر گرفت که این مورد نیز هزینه های نسبتا زیادی را شامل می شود. با توجه به دو مورد بالا می توان دریافت که بخش زیادی از بودجه اختصاص داده شده صرف نیروی کار و مصالح می شود.

عوامل جانبی در بازسازی خانه

اگر تخصص لازم برای انجام امور ساختمانی مثل بازسازی خانه را ندارید، بهتر است کار را به کاردان بسپارید و در حقیقت یک پیمانکار مناسب و یا یک شرکت خدماتی برای انجام این کار ها به روش مناسب پیدا کنید. مجموعه هایی در شهر های بزرگ وجود دارد که خدمات مربوط به ساختمان مثل بازسازی خانه را انجام می دهند. این شرکت ها دارای متخصصان، مهندسان و معماران با تجربه ای هستند که با توجه به بودجه شما امکان بازسازی را برای خانه تان فراهم می کنند

بازسازی خانه با بودجه صد میلیون تومانی با کارویس

تیم کارویس، دارای سابقه طولانی در انجام کار های مربوط به بازسازی خانه است که شما می توانید با کمک این تیم براساس بودجه ای که دارید خانه خود را تبدیل به یک خانه جدید و دوست داشتنی بکنید.

خط کشی پارکینگ در مجتمع های مسکونی

 خط کشی

افزایش تعداد وسایل نقلیه و کمبود زمین و فضای کافی برای ساخت خانه و پارکینگ همه دست به دست هم داده اند تا آپارتمان نشینی و مجتمع نشینی گسترش پیدا کند. معمولا در مجتمع ها تعداد زیادی واحد قابل سکونت وجود دارد که هر یک از این واحد ها نیاز به پارکینگ جهت نگهداری خودروی خود را دارند. مقوله مهمی که در همه این ساختمان ها و مجتمع های مسکونی مورد توجه است، بحث تفکیک پارکینگ و اختصاص دادن هر جایگاه خودرو به یک واحد است. تنها راه نجات بخش در این موضوع اعمال خط کشی پارکینگ و شماره گذاری هر جایگاه خودرو است.

مراحل خط کشی پارکینگ در مجتمع مسکونی

برای این که بتوان فضای پارکینگ را به بهترین شکل تفکیک کرد و آن را در اختیار ساکنین ساختمان قرار داد، رعایت برخی نکات و مراحل برای بالا رفتن کیفیت کار دارای اهمیت است که در ادامه هر یک از این مراحل را به اختصار شرح می دهیم:

  • در مرحله اول فردی باید به عنوان مدیریت ساختمان، با توجه به پلان و نقشه ساختمان به تفکیک فضای پارکینگ پرداخته و با رضایت ساکنین محدوده و تعداد جایگاه مورد نیاز هر واحد مسکونی را مشخص کند و رضایت آن ها را برای انجام خط کشی پارکینگ به روش مشخص شده جلب کند.
  • سپس با یک تیم یا شرکت ارائه کننده خدمات خط کشی پارکینگ تماس بگیرد و زمانی را برای بازدید حضوری کارشناس و مشاور خط کشی هماهنگ کند تا کارشناس پس از بازدید زمان شروع کار، نحوه اجرا ، رنگ مورد نیاز و قیمت پروژه را تخمین بزند تا شما بتوانید اطلاعات لازم را به ساکنین ساختمان برای نحوه خط کشی پارکینگ بدهید.
  • اگر تمایل دارید که خودتان به صورت شخصی رنگ را تهیه کنید، پس از بررسی کارشناس به بازار بروید و نوع رنگ مشخص شده توسط مشاور خط کشی را تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که این کار را نیز به تیم خط کشی بسپارید تا در مدت زمان کمتر، با هزینه های کمتر و کیفیت بیشتر رنگ های مورد نیاز تهیه شوند. انتخاب نوع رنگ براساس جنس کفپوش و سرپوشیده یا روباز بودن پارکینگ انتخاب می شود.
  • نکته: پارکینگ های مجتمع های مسکونی اغلب از نوع پارکینگ های سرپوشیده هستند بنابراین رنگ های ترافیکی با مقاومت کمتر نیز برای خط کشی این پارکینگ ها مناسب هستند که می توانید آن ها را با قیمت مناسب تر تهیه کنید.
  • فضای پارکینگ مجتمع مسکونی را تمیز کنید و اگر کفپوش پارکینگ دچار مشکلات و خرابی هایی است، آن را تعمیر کنید تا در هنگام خط کشی پارکینگ دچار مشکل نشوید و رنگ به خوبی بر سطح کفپوش بماند. با این کار عمر خط کشی پارکینگ نیز بیشتر می شود.
  • از اهالی مجتمع بخواهید که تا پایان اتمام پروژه ماشین خود را به روی قسمت های رنگ زده پارکینگ نبرند تا رنگ خط کشی پارکینگ و شماره گذاری ها به صورت کامل خشک شود. برای خشک شدن رنگ مدت زمان های متفاوتی بسته به جنس رنگ نیاز است اما به طور کلی یک شبانه روز بهترین زمان برای خشک شدن و تثبیت رنگ خط کشی است.
  • علاوه بر خط کشی و شماره گذاری جایگاه های خودرو در مجتمع های مسکونی ممکن است وسایل جانبی دیگری نیز مورد نیاز باشد. شما می توانید برای بهتر شدن وضعیت پارکینگ خود از همان شرکتی که خدمات خط کشی پارکینگ را دریافت کرده اید، لوازم جانبی پارکینگ را نیز تهیه کنید.

خط کشی پارکینگ مجتمع مسکونی با کارویس

با توجه به نکاتی که در این مقاله ذکر شد، خط کشی پارکینگ برای مجتمع های مسکونی همواره دارای چالش هایی است که تنها یک تیم کاربلد و با تجربه در این زمینه می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. مجموعه کارویس و تیم خط کشی آن بهترین گزینه برای خط کشی پارکینگ مجتمع های مسکونی هستند که شما می توانید با یک تماس این لطف را در حق ساختمان خود بکنید.

صفحه قبل 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 صفحه بعد