x تبلیغات
بازسازی خانه

سه مرحله مهم در بازسازی خانه

بازسازی خانه 

همیشه تغییرات مثبت در خانه جالب توجه و انرژی بخش بوده اند. به همین دلیل بازسازی خانه همواره مورد استقبال ساکنان خانه است. برای این که با بازسازی منزل به طور اجمالی آشنا شوید بهتر است بدانید که چه مراحلی در بازسازی خانه از هر چیزی مهمتر است. با آشنا شدن با مراحل آن برنامه ریزی نیز راحت تر می شود.

مرحله اول: تخریب بافت فرسوده

در این مرحله پس از این که تصمیم به بازسازی خانه گرفتید با یک شرکت پیمانکاری خوب تماس بگیرید و از آن ها وقت بازدید حضوری از منزل را بخواهید. پس از عیب یابی وقت تخریب قسمت هایی از خانه می رسد که بافت فرسوده ای دارند و دیگر به درد استفاده مجدد نمی خورند، بنابراین آن قسمت ها تخریب می شوند تا قسمت های جدید جایگزین آن شود.

مرحله دوم: انتخاب سبک و تعیین نیاز ها

با توجه به سبکی که دوست دارید و نیاز ها و خواسته هایی که از یک خانه دارید، با کمک طراح داخلی پلن کار خود را تهیه کنید تا براساس آن قسمت هایی که نیاز نیست تخریب و قسمت هایی که مورد نیاز است ساخته شود. برای بازسازی خانه سبک های مختلفی وجود دارد که می توان براساس علاقه یک یا چند تا را انتخاب کرد و در هر قسمت از خانه که تمایل داشتید پیاده سازی نمود. البته اگر با سبک ها آشنایی کافی ندارید بهتر است با یک طراح و مشاور دیزاین صحبت کنید تا راهنمایی های مورد نظر را دریافت نمایید.

مرحله سوم: خرید مصالح و آغاز بازسازی

در این مرحله با توجه به سبک و نیاز هایی که در مرحله قبلی تعیین شد به سراغ خرید متریال و مصالح مورد نظر برای بازسازی خانه تان بروید و پس از تهیه آن ها با کمک تیم بازسازی، کار نوسازی خانه قدیمی تان را آغاز کنید. در انتخاب متریال نیز بهتر است با یک فرد متخصص مشورت کنید تا بهترین جنس را با مناسب ترین قیمت بخرید. بهتر است کار بازسازی خانه را نیز از قسمت های مهم و حیاتی آغاز کنید تا مشکلات اساسی زودتر برطرف شوند.

بازسازی خانه به همراه تیم کارویس

در تمامی مراحلی که در این مقاله ذکر شد، کارویس تجربه و تخصص کافی را دارد و به راحتی صفر تا صد کار بازسازی خانه را انجام می دهد. تیم کارویس متشکل از اعضای حرفه ای است که در انجام وظایف خود نهایت کوشش را انجام می دهند تا کارفرما از نتیجه نهایی حاصل از تلاش تیم راضی باشد.

مقایسه نماشویی سنگ صیقلی و سنگ تیشه ای

نماشویی

 می توان گفت سنگ یکی از پرطرفدار ترین متریال برای ساخت نمای ساختمان است که دارای تنوع بالایی نیز هست. همین تنوع بالا در انوا سنگ ها سبب شده است که روش های مختلفی نیز برای نماشویی و شستشوی نمای سنگ ها وجود داشته باشد که در این مقاله قصد داریم، روش شستشوی نمای ساختمان ها از جنس سنگ های صیقلی و سنگ های تیشه ای را با یکدیگر مقایسه کنیم. برای نماشویی انواع سنگ باید از متخصصان این حوزه کمک بگیریم چرا که با استفاده از یک ماده اشتباه سنگ دچار آسیب می شود و نما ظاهر خوب خود را از دست می دهد.

شستشوی نمای سنگ صیقلی

به آن نوع از سنگ ها که سطح صاف و صیقلی دارند و هیچگونه فرو رفتگی یا برجستگی بر روی آن نیست سنگ صیقلی گفته می شود. برای نماشویی سنگ صیقلی روش های دسترسی همانند دیگر انواع نما است. ابزار پرکاربرد در نماشویی سنگ های صیقلی، واترجت است. واترجت یک دستگاه صنعتی است که دارای مخزن آب است. با استفاده از این دستگاه آب با فشار بسیار زیاد به سطح نما برخورد می کند و جرم و الودگی را از سطح نما پاک می کند. کاربردی ترین ماده نیز برای نماشویی سطوح صیقلی نما مثل سنگ صیقلی اسید رقیق شده ای به نام دیسکلر است که با استفاده از آن می توان سطح نما را از هر نوع کثیفی و آلودگی پاک کرد.

شستشوی نمای سنگ تیشه ای

از دیگر انواع نما سنگ های تیشه ای هستند که برخلاف سنگ های صیقلی از سطح صافی برخوردار نیستند و پر از خلل و فرج هستند. در واقع سنگ های تیشه ای مجموعه ای از سنگ های کوچک و ریز به هم چسبیده هستند. از انواع این سنگ ها می توان سنگ لاشتر را نام برد. برای نماشویی این جنس نما نیز از واترجت و واترسندبلاست استفاده می شود که انتخاب آن ها بستگی به میزان آلودگی نما دارد. واتر جت نما را با استفاده از فشار آب قوی تمیز می کند. واترسندبلاست در واقع همان نماشویی با آب فشار قوی به اضافه ماده ای به نام سیلیس است. سیلیس یا ماسه بادی صنعتی نوعی شن و ماسه های بسیار ریز است که به سطح نما برخورد کرده و آن را با سابیدن تمیز می کند.

نماشویی سنگ صیقلی و تیشه ای با کارویس

مجموعه کارویس ارائه دهنده انواع خدمات نماشویی با ابزارآلات و تجهیزات مدرن و روز نیا است. این مجموعه با استفاده از متریال مرغوب کار نماشویی و شستشوی نمای ساختمان شما را انجام می دهد و تمام آلودگی های سطح نما را به طور کامل از بین می برد.

بازسازی خانه و کاربرد کابینت از پیش ساخته

 بازسازی خانه

در برخی موارد شما زمانی قصد به انجام بازسازی خانه و بازسازی آشپزخانه خود می گیرید که فرصت زیادی برای انجام این کار ندارید، بنابراین باید به سراغ راه هایی بروید که به روند کار شما سرعت بیشتری ببخشد. در این مورد یکی از راه های تسریع روند بازسازی خانه و آشپزخانه استفاده از کابینت هایی است که از پیش ساخته شده و آماده فروش هستند. خرید و نصب این نوع کابینت ها دارای مزایا و معایب مختلفی است که در این مقاله به بررسی همه نکات مربوط به این کابینت ها می پردازیم.

جنس کابینت از پیش ساخته شده

کابینت های از پیش ساخته شده در جنس های مختلفی ساخته می شوند برای مثال شما می توانید در بازار کابینت های فلزی، ام دی اف، استیل، ممبران و حتی هایگلاس از پیش آماده شده را برای خانه تان پیدا کنید ولی توجه داشته باشید که چه میزان بودجه دارید و کدام طرح نزدیکی بیشتری با سبک بازسازی خانه شما دارد. براساس نوع نیاز خود می توانید، یکی از انواع این کابینت ها را انتخاب و در آشپزخانه نصب کنید.

مزایای کابینت از پیش ساخته شده

در هنگام بازسازی خانه، خصوصا بازسازی آشپزخانه تهیه کابینت یکی از بزرگترین چالش های پیش روی صاحب خانه ها است. خرید کابینت های از پیش ساخته به وقت کمتری در پیدا کردن کابینت و اجرای آن در آشپزخانه نیاز دارد در حالیکه برای کابینت های سفارشی شما همیشه باید نگران خوش قول بودن کابینت ساز باشید. کابینت از پیش ساخته شده، چهره نهایی کار را به شما نشان می دهد ولی در کابینت سفارشی تا زمان نصب کابینت ها شما نمی توانید کیفیت و زیبایی کار را از نزدیک لمس کنید. کابینت های از پیش ساخته شده نسبت به کابینت های سفارشی ارزان تر هستند و وقت و انرژی کمتری از شما می گیرند.

معایب کابینت های از پیش ساخته شده

در تهیه کابینت های از پیش ساخته شده شما با محدودیت هایی در طرح، رنگ، اندازه و جنس مواجه هستید در حالیکه در کابینت های سفارشی شما می توانید براساس سلیقه و خواسته خود کابینت مورد نظر را سفارش دهید. ممکن است اندازه کابینت های از پیش ساخته شده، به آشپزخانه شما نخورد و شما را با مشکلاتی مواجه کند. کیفیت کابینت های از پیش ساخته شده به خوبی کابینت های سفارشی نیست و امکان خراب شدن آن در مدت زمان کمتر نیز وجود دارد.

بازسازی خانه و آشپزخانه توسط تیم کارویس

مجموعه کارویس در ارائه انواع خدمات بازسازی خانه تبحر و مهارت بالا دارد. تیم بازسازی خانه متشکل از متخصصان و مهندسانی است که شما را از ابتدا تا انتهای پروژه همراهی می کند. اگر دچار تردید در انتخاب کابینت در بازسازی منزل و آشپزخانه خود هستید، مشاوران کارویس شما را در انتخاب بهتر یاری می کنند.

نماشویی انواع ساختمان در شهر ها

نماشویی

 با گسترش شهرنشینی و افزایش جمعیت در شهر های بزرگ، وجود فضایی برای زندگی و کار به بزرگترین دغدغه افراد تبدیل شد، که با ساخت ساختمان ها و آپارتمان های بزرگ و چند طبقه، این چالش تا حدودی با موفقیت حل شد. شلوغی و آلودگی شهر ها و نشستن این جرم ها بر سطح ساختمان هایی که حالا غالبا دارای ارتفاع بلندی هستند، چهره آن ها را زشت کرد. برای تمیز شدن نمای این ساختمان ها نیاز به نماشویی است که با روش های معمولی قابل انجام نیست چرا که شرایط هر خانه متفاوت است و نیاز به دانش و تخصص گسترده تری برای انجام این کار وجود دارد.

انواع ساختمان از نظر ارتفاع

برای نماشویی و شستشوی نمای ساختمان ها یکی از نکاتی که مورد توجه قرار می گیرد ارتفاع ساختمان ها است که نحوه دسترسی به نما را تا حد زیادی تعیین می کند. برای دسترسی به نما جهت انجام نماشویی از چند روش استفاده می شود. روش راپل یا طناب که بهترین و راحت ترین راه دسترسی به نما است با استفاده از یک طناب، فرود هایی برای شستشوی نمای ساختمان انجام می شود. در روش داربست که بیشتر مناسب ساختمان هایی با ارتفاع کم است، با استفاده از میله های فلزی به هم متصل شده، کار نماشویی انجام می شود. بالابر نیز روش دیگری است که به خاطر پر هزینه بودن کمتر مورد استفاده قرار می گیرد ولی در ساختمان هایی که انکان دسترسی با طناب یا داربست وجود ندارد از بالابر یا کلایمر برای نماشویی استفاده می شود.

انواع ساختمان از نظر محل جغرافیایی

ساختمان ها در منطقه، شهر ها و لوکیشن های متفاوتی قرار دارند که نوع دسترسی و شستشوی نمای آن ها را متفاوت می کند. در شهرهای بارانی، سردسیر، گرم و خشک نوع متریال استفاده شده متفاوت است، لوکیشن و محل قرارگیری ساختمان نیز گاهی بر روش های دسترسی اثر می گذارد و امکان استفاده از برخی تجهیزات را نمی دهد. در نگاه دیگر میزان آلوده بودن شهر ها یا صنعتی بودن آن ها بر میزان جرم و نوع آلودگی که بر نما نشسته است تاثیر دارند و نماشویی آن را با مشکلات بیشتری همراه می کنند.

انواع ساختمان براساس جنس نما

مهمترین فاکتوری که در انتخاب ابزار و مواد شستشوی نما اثر دارد، جنس نما است. نمای ساختمان ها از جنس های مختلفی مثل آجر، سیمان، سنگ، کامپوزیت و … ساخته شده اند که برای نماشویی هر یک از این نما ها نیاز به متریال و دستگاه های مختلفی است.

نماشویی انواع ساختمان با کارویس

مجموعه خدمات ساختمانی کارویس تجربه بالایی در زمینه نماشویی انواع ساختمان ها با روش های دسترسی مختلف، جنس نمای متفاوت و محل قرار گیری مختلف دارد که این تجربه سبب رشد و پیشرفت اعضای مجموعه و افزایش کیفیت کار آن ها شده است.

المان های بازسازی خانه لوکس

بازسازی خانه

 یکی از اهداف بازسازی خانه ایجاد تغییرات شگفت انگیز در خانه است که آن را از حالت معمولی خارج کرده و ظاهری شیک و لوکس به آن می بخشد. برای داشتن یک خانه لوکس باید قبل از شروع بازسازی خانه به ترند های ساختمان سازی توجه کرد و با استفاده از متریال مرغوب و طراحی های زیبا، خانه را به بهترین شکل بازسازی کرد. در ادامه این مقاله برخی از المان های اثرگذار در زیبایی و لوکس شدن یک خانه را بررسی می کنیم.

کانتر سنگی آشپزخانه

یکی از پر کاربرد ترین سنگ های مورد استفاده در بازسازی خانه های لوکس خصوصا در آشپزخانه ها، استفاده از سنگ مرمر است.  این سنگ به خاطر صیقلی بودن و درخشنده بودن به آشپزخانه زیبایی چشم نوازی می بخشد که در عین سادگی لوکس بودن خانه را به چشم می آورد.

کفپوش ها و دیوارپوش ها

کفپوش ها و دیوارپوش ها مساحت زیادی از خانه را به خود اختصاص می دهند که برخلاف تصوری که دارید، تاثیر زیادی بر تغییرات ظاهری خانه دارند. در هنگام بازسازی خانه، به این دو فاکتور توجه زیادی می شود. برای داشتن خانه ای لوکس استفاده از پارکت یا سنگ های خاص و لوکس به خانه زیبایی خاصی می دهد. استفاده از کاغذ دیواری های نقش برجسته یا ابریشمی نیز بر شیک شدن خانه می افزاید.

شومینه در بازسازی خانه

انتخاب شومینه و اجرای آن در خانه بستگی به سبکی دارد که برای بازسازی خانه خود انتخاب می کنید ولی با این حال وجود یک شومینه با طراحی های به روز، خانه شما را لوکس تر خواهد کرد. شومینه هایی از جنس سنگ و چوب برای خانه های لوکس مناسب هستن

طراحی اتاق ها

در خانه های مدرن و شیک امروزی اتاق های مختلفی طراحی می شوند که هر کدام متناسب با نوع استفاده و کاربردی که دارند دیزاین می شوند. برای مثال اتاق مهمان، مستر، اتاق بازی، کلوزت، اتاق کار یا مطالعه و همچنین اتاق ورزش از جمله مواردی هستند که در بازسازی خانه لوکس رعایت می شوند.

سرویس بهداشتی و حمام

در خانه های لوکس و بازسازی آن ها معمولا متراژ بیشتری به سرویس بهداشتی و حمام اختصاص داده می شود. استفاده از سنگ و کاشی های برند، وان، توالت فرنگی، شیرآلات خاص و روشویی های لوکس در ساخت و بازسازی خانه و سرویس های بهداشتی بسیار مرسوم است.

بازسازی خانه لوکس با کارویس

تیم کارویس همواره اطلاعات و دانش خود را در زمینه معماری و بازسازی خانه به روز نگه می دارد و با استفاده از متریال با کیفیت از برند های معروف شما را در ساخت خانه لوکس و شیک یاری می کند.

اهمیت بیمه مسئولیت مدنی در نماشویی

نماشویی

 انجام پروژه های شستشوی نمای ساختمان دارای محدودیت ها و چالش هایی است که امکان خسارت های جانی و مالی را با خود به همراه دارد. فعالیت نماشویی ساختمان نیاز به تخصص و مهارت بالا دارد ولی با این حال امکان بروز خطا و اشتباه در انجام هر کاری حتی با تخصص بالا نیز وجود دارد که یک مجموعه خوب نماشویی برای این موضوع نیز تدابیری اندیشیده است. در رابطه با این موضوع قانون گذاران نیز قانونی تعیین کرده اند که طبق آن راه حل هایی برای جبران خسارت های احتمالی وجود دارد. یکی از این راه حل ها تعیین بیمه مسئولیت مدنی است.

بیمه مسئولیت مدنی در نماشویی ساختمان

بر اساس این قانون شخص بیمه گذار، مسئول خسارت وارده به دیگری است حتی زمانی که تعمدی در انجام آن صورت نگرفته باشد. در واقع در جهت محافظت از افراد و اتفاقاتی که برای آن ها می افتد، بدون در نظر گرفتن هر گونه دخالتی مسئول شناخته می شود. برای قبول این مسئولیت بیمه گذاران بیمه ای تحت عنوان بیمه مسئولیت مدنی در نظر گرفته اند که دارای انواع مختلفی است. بیمه های مربوط به ساختمان یکی از انواع بیمه مسئولیت مدنی هستند که در نماشویی و شستشوی نمای ساختمان نیز کاربرد دارد. کارفرما یا پیمانکار پروژه برای تک تک افراد حاضر در پروژه اقدام به دریافت چنین بیمه ای می کنند که به هنگام بروز مشکلات تدبیری وجود داشته باشد.

خسارت های احتمالی در زمان نماشویی ساختمان

کار در ارتفاع همواره با خطراتی همراه بوده است که مهمترین آن ها نگرانی در رابطه با جان کارکنان در ارتفاع است. استفاده از تجهیزات پیشرفته و ایمن، همکاری با تیم حرفه ای نماشویی و در نظر گرفتن خطرات احتمالی امکان بروز مشکل را به حداقل می رساند ولی با این وجود حادثه خبر نمی کند و همچنان با احتمال کمتر امکان بروز حادثه وجود دارد. پس عاقلانه است که تمامی کارکنان بیمه باشند و کسی مسئولیت انجام کار را با تمام عوارض جانبی اش برعهده بگیرد. خطر دیگر، خطر سقوط اشیا از بالای ساختمان به پایین بر روی مردم، ماشین ها و وسایل دیگر است که کسی باید برای همه این ها جبران خسارت کند.

بیمه مسئولیت مدنی و دیه در نماشویی

با توجه به نوع بیمه ای که توسط بیمه گذار انجام شده است، سطوح و حد و حدودی برای نوع پرداختی های بیمه در نظر گرفته می شود. مهمترین بحث بیمه، پرداخت دیه است. دیه شامل دو نوع فوت و ارش است. در دیه فوت براساس نرخ تعیین شده از قبل، دیه در ماه های حرام و غیر حرام مشخص شده است. در رابطه با دیه ارش با توجه به عضو آسیب دیده و بررسی پزشک قانونی مبلغی به عنوان دیه محاسبه و پرداخت می شود.

بیمه مسئولیت مدنی در نماشویی با کارویس

مجموعه خدمات ساختمانی کارویس همیشه در انجام پروژه های خود با تدبیر و آگاهی کامل پیش می رود که در هنگام بروز اتفاقات غیر منتظره، مسئولیت تام اتفاقات را برعهده بگیرد و آن را به خوبی حل کند. کار در ارتفاع دارای خطرات جانی و مالی است که بر هیچ یک از افراد پوشیده نیست، بنابراین کارویس از قبل خود را آماده هر نوع اتفاقی کرده است تا مشکلات کمتری در حین انجام پروژه به وجود بیاید.

هزینه های پیمانکاری در بازسازی خانه

 بازسازی خانه

بازسازی خانه از جمله فعالیت های مرسوم در میان مردم برای جان بخشیدن دوباره به خانه هایشان است. برای همین شرکت ها و مجموعه هایی متنوعی وجود دارند که خدمات ساختمانی ازجمله بازسازی خانه را ارائه می دهند. بخش زیادی از هزینه های بازسازی خانه مربوط به هزینه های پیمانکاری است. هزینه های پیمانکاری خانه به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

قدمت ساختمان

هر ساختمان با توجه به مدت زمانی که ساخته شده است، دچار فرسودگی ها و آسیب هایی می شود که هر چند وقت یکبار نیاز به تعمیر و بازسازی دارد. هر چه عمر ساختمان بیشتر باشد، خرابی ها و مشکلات آن نیز بیشتر است، بنابراین هزینه های پیمانکاری نیز افزایش می یابد. گاهی باید قسمت هایی از خانه به صورت کامل تخریب و از نو ساخته شود.

متراژ خانه

کاملا طبیعی است که با توجه به قیمت متریال و تعداد نیرویی که برای کار نیاز است هر چه خانه بزرگ تر باشد، هزینه های پیمانکاری آن نیز افزایش پیدا می کند. اما در کل تنها مساحت خانه تعیین کننده هزینه های پیمانکاری نیست بلکه میزان مساحت خرابی ها است که تعیین می کند، هزینه های بازسازی خانه چقدر باشد.

وضعیت جغرافیایی

در بازسازی خانه توجه به این نکته که خانه شما در کدام محدوده جغرافیایی قرار دارد نیز بر قیمت بازسازی خانه اثر گذار است. برای مثال به خاطر بالا بودن قیمت متریال و دستمزد نیروی کار در شهر های بزرگ، قیمت بازسازی خانه نیز به مراتب در این مناطق بیشتر می شود. در مناطقی که حمل و نقل و باربری مصالح سخت است، هزینه های پیمانکاری افزایش پیدا می کند.

توقعات کارفرما

این که کارفرما و یا همان صاحب خانه چه نیاز هایی در خانه دارد که با بازسازی خانه مرتفع می شود و همینطور علاقه هایی که دارد، بر هزینه های نهایی بازسازی خانه اثرگذار است. چرا که سبک و خواسته ها تعیین کننده میزان نیاز به مصالح، نیروی کار و موارد دیگر بازسازی خانه هستند.

متریال و مصالح

با توجه به توضیحات قبلی در این مقاله کاملا قابل حدس است که میزان متریال، جنس و برند مصالح در هزینه های مربوط به بازسازی خانه دخیل است. اغلب پیمانکاران مسئولیت تهیه متریال را برعهده می گیرند و این موضوع هزینه نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

نیروی کار

تعداد افرادی که در بازسازی خانه شریک هستند، مثل بنا، معمار، لوله کش، برق کار، مهندس و… دستمزد دریافت می کنند که همه این هزینه ها برعهده پیمانکاری است که ان ها را مشغول به کار کرده است. البته تعداد زیاد نیروی کار، سرعت انجام پروژه بازسازی خانه را بیشتر می کند و تاثیر آن چنانی بر هزینه های نهایی ندارد.

تفاوت نماشویی با ابزار قدیمی و جدید

 نماشویی

با توجه به اینکه نمای ساختمان ها نیز از آلودگی ها مصون نیستند، صنعت نماشویی و شستشوی نمای ساختمان ها، خصوصا در شهر های بزرگ رشد و پیشرفت چشمگیری داشته است. در گذشته انجام این کار به خاطر آلودگی های کمتر شهر ها و همچنین نبود ابزار مناسب جهت نماشویی، جدی گرفته نمی شده است ولی امروزه مردم اهمیت بیشتر به تمیز بودن نمای ساختمان خود می دهند.

نماشویی در زمان گذشته

زمانی که ابزار و وسایل شستشوی نمای ساختمان تا این حد پیشرفته و کاربردی نبودند شاید تنها ماده مورد استفاده برای نماشویی همه انواع نما، استفاده از آب یا مواد شوینده معمولی بوده است. برای دسترسی به نما به خاطر نبود امکانات کافی و ایمنی مناسب تنها راه دسترسی، استفاده از داربست بوده که محدودیت ها و مشکلات خود را نیز داشته است. البته نماشویی مثل امروز در میان مردم رواج نداشته و کمتر کسی به فکر تمیز کردن نمای خانه خود بوده است.

نماشویی در دنیای مدرن امروز

امروزه برای شستشوی نمای ساختمان ابزار و وسایل گوناگونی وجود دارد که با توجه به نوع ساختمان می توان از هر کدام از این روش ها و ابزار برای تمیز کردن نمای ساختمان استفاده کرد. روش های گوناگون دسترسی به نمای ساختمان شامل استفاده از طناب، بالابر و داربست است. ابزار جدیدی مثل واترسندبلاست، واترفد و انواع ربات های نماشویی برای تمیز کردن نما وجود دارد که با توجه به جنس نما، نحوه شستشو و نوع دسترسی می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد. مواد مختلفی متناسب با جنس نما وجود دارد که می توان از آن ها برای تمیز کردن سطح نمای ساختمان استفاده نمود.

مزایای پیشرفت در صنعت نماشویی ساختمان

قطعا رشد و پیشرفت تکنولوژی در هر زمینه ای خدمات زیادی به جوامع بشری کرده است. شستشوی نمای ساختمان نیز از این قاعده مستثنا نیست چرا که پیشرفت تکنولوژی کمک کرده است تا کار ها با سرعت و دقت بیشتری انجام شوند و خطرات کمتری در حین انجام کار و بعد از آن وجود داشته باشد. رشد تکنولوژی کمک می کند تا انجام کار نماشویی به صورت دوره ای نیز راحت تر باشد و دغدغه ای در رابطه با کثیفی نما کمتر معنی بدهد.

تیم نماشویی کارویس و ابزار مدرن

مجموعه کارویس با چندین سال تجربه در زمینه شستشوی انواع نمای ساختمان، استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن، نیروی کار متخصص و متریال با کیفیت این ضمانت را به شما می دهد که کار نماشویی ساختمان شما به بهترین شکل ممکن انجام شود و هیچ مشکلی برای نمای ساختمان به وجود نیاید.

بازسازی خانه و پاسیو

بازسازی خانه

 داشتن یک حیاط خلوت یا پاسیو در هر خانه ای خصوصا خانه های آپارتمانی بسیار کاربردی است. شما می توانید از پاسیو یا حیاط خلوت خود برای انجام کار های گوناگون استفاده کنید. می توانید پاسیو را محل نگهداری گل ها و گیاهان خانه تان کنید و یا آن را برای بازی بچه ها در فصول گرم سال آماده کنید. استفاده شما از پاسیو و حیاط خلوت بسته به نیازی است که دارید. اگر همچین فضایی در خانه تان در اختیار دارید، در هنگام بازسازی خانه به آن توجه بیشتری کنید.

کاربری های پاسیو و حیاط خلوت در بازسازی خانه

  • محلی برای نگهداری گیاهان و پرورش گل ها
  • فضای بازی کودکان
  • مکانی برای استراحت و گذران اوقات فراغت
  • محلی برای برگزاری میهمانی ها در فصول گرم
  • ایجاد فضای سبز و باربیکیو جهت تفریح
  • نگهداری از وسایل قدیمی و یا کم کاربرد

مراحل بازسازی پاسیو در بازسازی خانه

  • طراحی پلن و نقشه: در مرحله اول برای درک درست از انجام فعالیت باسازی خانه و پاسیو بهتر است نقشه اولیه طراحی شود تا تغییرات براساس یک پلن کلی انجام شود. طراحی نقشه به شما کمک می کند تا با آگاهی بیشتر کار بازسازی خانه و بازسازی پاسیو خود را انجام دهید.
  • تعیین بودجه: پس از طراحی پلن، با توجه به تغییراتی که قرار است در آن ایجاد شود، مصالح مورد نیاز شناسایی و خریداری می شود. بهتر است در این مرحله با چند پیمانکار با تجربه مشورت کنید تا براساس نوع مصالح، تعداد نیروی انسانی مورد نیاز و میزان زیرسازی لازم قیمت حدودی کار بازسازی خانه را مشخص کند.
  • تخریب قسمت های قدیمی: در این مرحله هرآنچه که مورد نیاز نیست و یا نیاز به تغییر اساسی دارد، تخریب می شود. این تخریب می تواند شامل کفپوش های حیاط خلوت و پاسیو باشد. پس از تخریب خانه آ ماده بازسازی و تعمیرات است.
  • بازسازی تاسیسات: یکی از مهمترین قسمت های هر خانه که در هنگام بازسازی خانه باید به آن توجه زیادی شود، تاسیسات است. تاسیسات شریان های حیاطی یک خانه هستند که کیفیت آن ها بر کیفیت زندگی افراد حاضر در خانه اثر مستقیم دارد. این قسمت معمولا بخش زیادی از بودجه بازسازی خانه را به خود اختصاص می دهد.
  • طراحی و بازسازی اصلی پاسیو: پس از به اتمام رسیدن همه این مراحل باید طراحی اصلی پاسیو و حیاط خلوت شکل بگیرد. در این مرحله تمام قسمت هایی که در پلن و نقشه اولیه طراحی شده بودند تبدیل به قسمت های واقعی در خانه می شوند.

بازسازی خانه و پاسیو با تیم کارویس

اگر شما نیز در خانه خود بخشی به عنوان پاسیو یا حیاط خلوت دارید، بهتر است آن را تبدیل به یک فضای کاربردی و پر استفاده در خانه تان کنید. چنین فضایی نباید بدون استفاده در خانه باقی بماند. اگر در خانه خود پاسیو ندارید ولی امکان اجرای آن وجود دارد سریع تر دست به کار شده و از یک شرکت خدمات بازسازی خانه بخواهید که یک حیاط خلوت یا پاسیو در خانه شما طراحی و اجرا کند. مجموعه کارویس همواره آماده ارائه خدمات ساختمانی از جمله بازسازی خانه است.

نماشویی با استفاده از داربست

نماشویی

 روش های مختلفی برای نماشویی و شستشوی نمای ساختمان وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان به انواع نما با ارتفاع های مختلف دسترسی پیدا کرد. برای اینکه بتوان نما را به خوبی تمیز کرد، باید به سطح نما به طور کامل دسترسی داشت. سه روش پرکاربرد دسترسی به نما برای نماشویی از گذشته تا به امروز، استفاده از بالابر، داربست و طناب است که امروزه رایج ترین آن ها، استفاده از طناب است. در برخی از ساختمان ها که استفاده از طناب و راپل امکان پذیر نیست، می توان از داربست برای نماشویی و شستشوی نما استفاده کرد.

دسترسی به نما با داربست جهت نماشویی

برای شروع کار شستشوی نمای ساختمان به وسیله داربست ابتدا باید به سراغ مجموعه هایی بروید که کار نماشویی ساختمان را با روش های مختلف و با استفاده از ابزار متفاوت انجام می دهند. استفاده از داربست جهت تمیز کردن نما در گذشته بسیار رایج بوده است اما استفاده از این روش در دورانی که ساختمان های بسیار بلند مثل برج ها به تعداد زیاد ساخته شده اند، سخت، هزینه بر و با دسترسی محدود است. اما به هر حال ساختمان هایی نیز وجود دارد که با استفاده از داربست می توان به سطح  نمایشان دسترسی پیدا کرد و عملیات نماشویی را بر روی آن انجام داد. شرکت های ارائه دهنده خدمات شستشوی نمای ساختمان با روش های مختلف قادر به اجرای پروژه هستند. ابتدا میله های داربست تهیه و سپس جلوی نمای ساختمان نصب می شوند، سپس با استفاده از متریال و مواد مخصوص شستشوی انواع جنس نما، پروژه نماشویی اجرا می شود و در انتها میله های داربست جمع آوری می شود.

مزایا و معایب استفاده از داربست

از مزیت های استفاده از داربست می توان به هزینه کمتری که نسبت به استفاده از بالابر دارد اشاره نمود، البته به خاطر قدیمی بودن این روش تجربه افراد در انجام آن نیز بیشتر است. درمورد معایب این روش نیز می توان به خطرناک بودن این روش نسبت به روش های دیگر، زمان بر بودن نصب داربست و دسترسی محدود به نما اشاره کرد. همینطور می توان گفت که این روش نسبت به روش نماشویی با طناب پر هزینه تر و زمان بر تر است. نماشویی با طناب خطرات کمتری نسبت به انجام نماشویی با داربست دارد چرا که نکات ایمنی زیادی در این روش اعمال می شود تا جان کارکنان را حفظ کند.

شستشوی نما با استفاده از داربست توسط تیم کارویس

مجموعه کارویس به علت سابقه طولانی که در زمینه نماشویی ساختمان دارد، به همه روش های تمیز کردن نما آشنایی کامل دارد. نیروی کار نماشویی کارویس با تجربه و سابقه زیادی که در زمینه شستشوی نما دارد، می تواند به راحتی انواع نما را با انواع روش ها تمیز کند و آلودگی ها را از سطح نما پاک نماید.

صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 صفحه بعد