x تبلیغات
بازسازی خانه

روش هایی برای نماشویی ساختمان

 نماشویی

بخشی از زیبایی شهر و زیبایی ساختمان های آن در گرو تمیز بودن نمای ساختمان ها است. راه های زیادی برای نماشویی ساختمان ها وجود دارد که به کمک آن ها می توان زیبایی نما را بیشتر کرد و حس خوبی به بیننده ها القا نمود. برای انجام کار  نماشویی با روش ها و ابزار گوناگون تیم ها و شرکت هایی تشکیل و تاسیس شدند که با تخصص خود در این زمینه نیاز شما را مرتفع می کنند. در ادامه به بررسی برخی از این روش ها می پردازیم.

روش های نماشویی با ابزار و مواد مخصوص

انتخاب نوع روش و ابزار های مناسب برای نماشویی کاملا به نوع جنس نمای ساختمان و اندازه آن ربط دارد. با توجه به جنس نما مواد مخصوص شستشو انتخاب می شود و بر اساس ارتفاع و نوع دسترسی روش های شستشوی نما انتخاب می شود.

شستشوی نما با واتر جت

واترجت یک دستگاه برای نماشویی است که آب را با فشار زیاد به نما تزریق می کند و قابل استفاده برای انواع نما مثل سنگی، کنیتکس، شیشه ای و غیره است.  واترجت یکی از ابزار های بسیار مورد استفاده در خدمات نماشویی ساختمان است که دارای انواع تک فاز، سه فاز و بنزنی است تا محدودیتی برای نماشویی وجود نداشته باشد.

نماشویی با واترسندبلاست

یکی از روش های نسبتا جدید در حوزه شستشوی نما استفاده از واترسندبلاست است. در مواقعی که واترجت توانایی نماشویی را ندارد و آلودگی به عمق برخی از نماها نفوذ کرده است از واترسندبلاست استفاده می شود. در واترسندبلاست ماسه بادی یا همان سیلیس با آب فشار قوی ترکیب می شود و پس از تزریق به نما آلودگی ها و چربی های عمیق را از بین می برد. این روش برای نماشویی نماهای سنگی، آجری و سیمانی کاربرد دارد. انجام کار شستشوی نما با واترسندبلاست نیازمند تخصص بالا در این زمینه است که شرکت های نماشویی این گونه خدمات را ارائه می دهند.

شستشوی نما با دیسکلر

در نما هایی که برای شستشوی آن ها نمی توان از واترجت و واتر سندبلاست استفاده کرد، یک روش دیگر وجود دارد که بدون آسیب رساندن به نما آلودگی های عمقی را از روی نما پاک می کند. این روش با استفاده از اسید رقیق شده ای به نام دیسکلر انجام می شود. دیسکلر خاصیت بالایی در شستن جرم ها و چربی ها دارد و هیچ آسیبی به نما نمی رساند. برای استفاده از این ماده مقدار مناسبی از آن به آب اضافه می شود و نما را به خوبی تمیز می کند. برای استفاده از هر یک از روش های ذکر شده از تیم متخصص و با تجربه کمک بگیرید تا با سرعت و دقت بالا نمای ساختمانتان تمیز و پاکیزه شود.

روش نماشویی با ابزار دسترسی به نما

بر اساس نوع دسترسی به ساختمان برای شستشوی نما نیز روش های گوناگونی وجود دارد که در ادامه به بررسی هر یک از این روش ها می پردازیم. با توجه به توضیحات زیر روش دسترسی شستشوی نمای خود را حدس بزنید.

نماشویی با استفاده از بالابر و کلایمر

یکی از روش های شستشوی نما که از ایمنی نسبتا خوبی برخوردار است روش نماشویی با استفاده از بالابر است که در این روش فرد بر روی بالابر قرار می گیرد و با ابزار مخصوص نما را تمیز می کند که البته ممکن است محدودیت هایی نیز برای این روش وجود داشته باشد. استفاده از بالابر های صنعتی کم هزینه بر و گرانقیمت است برای همین معمولا از این روش در مواقعی که راهی جز استفاده از بالابر نیست، استفاده می شود.

نماشویی با استفاده از طناب و راپل

یکی از روش های نسبتا کم هزینه و بدون دغدغه حمل وسایل سنگین یا جاگیر روش نماشویی با استفاده از طناب و راپل است. این روش یکی از روش های پرطرفدار و پر استفاده در شستشوی نمای ساختمان ها است که با محدودیت های کمتری نسبت به روش های دیگر مواجه است. در این روش دسترسی و اشراف کامل به نمای ساختمان وجود دارد در نتیجه خیلی بهتر می توان نما را تمیز کرد.

نماشویی با استفاده از داربست

از دیگر روش های معمول برای انجام کار شستشوی نما استفاده از داربست است. داربست نیز یک روش نسبتا هزینه براست که به فضای بیشتری نیز نیاز دارد. در این روش جلوی نمای ساختمان با استفاده از میله های فلزی داربست بسته می شود و فرد با استفاده از مسیری که ساخته شده است جا به جا می شود و نما را تمیز می کند.

نماشویی با استفاده از تی با لوله های انتقال آب بلند

این روش نسبت به روش های دیگر بسیار کمتر استفاده می شود و بیشتر برای ساختمانهای یک طبقه یا نهایتا دو طبقه کاربرد دارد. ابزار شستشوی نما در این روش دارای دسته های بلندی هستند که فرد از روی زمین به نما دسترسی دارد و آن را تمیز می کند که در واقع این روش خیلی مورد پسند افراد برای نماشویی ساختمانشان نیست.

نماشویی با مجموعه کارویس
مجموعه کارویس سال هاست که در زمینه نماشویی و شستشوی نما خدمات ارائه می دهد و به همه روش های ذکر شده در این مقاله برای تمیز کردن نما تسلط کافی دارد. نیروی متخصص، تجربه، مدیریت قوی و حس مسئولیت پذیری بالا تیم کارویس را تبدیل به یک تیم خاص در زمینه نماشویی کرده است.

نماشویی ساختمان با طناب

 نماشویی

همانطور که می دانید رشد و پیشرفت صنعت و جوامع بشری علاوه بر خدماتی که به بشریت ارائه می کند، مضراتی نیز به همراه دارد. یکی از این معایب آلوده شدن شهر ها و مناطق مسکونی و غیر مسکونی است. آلودگی هوا و ذرات گرد وغبار موجود در هوا بر نمای ساختمان ها می نشیند و آن ها را کثیف و آلوده می کند. کثیف بودن نمای ساختمان جلوه خوبی برای ساختمان و شهر نخواهد داشت و تنها نماشویی ساختمان هست که می تواند ساختمان و شهر را از این معضل برهاند. عملیات شستشوی نما با روش های مختلفی انجام می شود که یکی از بهترین روش ها برای نماشویی، استفاده از طناب یا راپل است. در ادامه به بررسی این روش برای شستشوی نما می پردازیم.

وسایل مورد نیاز نماشویی با طناب

برای شستشوی نما بوسیله طناب یا راپل به تجهیزات و وسایل مخصوص به این کار نیاز است تا هم کار به درستی انجام شود و هم ایمنی کار به صورت کامل رعایت شود. وسایل مورد نیاز برای آغاز پروژه نماشویی با طناب به کمک تجهیزات و وسایلی مثل بست ها، طناب، سگک و تسمه انجام می شود. قبل از شروع کار حتما سلامت همه تجهیزات و وسایل را چک کنید تا خرابی یکی از وسایل سبب ایجاد خطر، دیر شروع شدن کار و به تعویق افتادن پروژه نشود.

اهمیت نیروی آموزش دیده در نماشویی با طناب

کار شستشوی نما به خودی خود یک کار تخصصی و مستلزم دانش و تبحر است. حالا اگر کار نماشویی به وسیله طناب یا راپل انجام شود به خاطر ریسک بالای کار حتما باید توسط افرادی انجام شود که برای این کار آموزش دیده اند. نیرو های خدمات نماشویی با طناب قبل از شروع کار در مراکز تخصصی و معتبر که کار در ارتفاع را آموزش می دهند، دوره می بینند و پس از تمرین های زیاد برای کار در ارتفاع جهت نماشویی و یا نقاشی نما آماده می شوند.

نکات ایمنی در نماشویی با طناب

  • تمامی کارکنان و نیرو هایی که عملیات کار در ارتفاع را برای نماشویی، پیچ یا رولپلاک و نقاشی نما را انجام می دهند باید آموزش دیده و دارای سلامت جسمی و روحی باشند.
  • در هنگام نماشویی و کار در ارتفاع باید به مسیر خطوط سیم برق، کابل ها، دکل ها و جعبه برق فشار قوی دقت کنند تا مبادا خطری جانشان را تهدید کند.
  • انجام پروژه های نماشویی و به طور عام پروژه کار با طناب در ارتفاع باید در شرایط جوی مطلوب انجام شود و در زمان هایی که باران، طوفان، رگبار، رعد و برق، صاعقه و باد های شدید وجود دارند کار در ارتفاع انجام نشود.
  • تمامی نیرو های خدمات کار درارتفاع و نماشویی باید دارای قدرت دید کامل و به اصطلاح نمره چشم 10 از 10باشند.
  • پروژه ها باید در زمانی انجام شود که نور کافی وجود دارد. پروژه های کار درارتفاع به هیچ عنوان نباید در شب انجام شود، چرا که این کار نیازمند نور و روشنایی است.

جنس طناب در نماشویی

طناب هایی که برای کار در ارتفاع استفاده می شوند به دو دسته طناب های ایستا یا غیر قابل کشش و طناب های پویا یا قابل کشش تقسیم می شوند. طناب های کار در ارتفاع و نماشویی به نوعی طراحی شده اند که قابلیت تحمل وزن انسان و وسایل همراه با او را داشته باشند. علاوه براینکه باید طناب را از فروشگاه های معتبر و مطمئن خریداری کرد، نکاتی را هم پس از خرید طناب باید رعایت نمود تا طناب دچار خرابی و پوسیدگی نشود. طناب را در معرض حرارت و نور شدید خورشید قرار ندهید و برای شستشوی آن از آب خالی یا مواد مخصوص شستشوی طناب استفاده کنید. شستن طناب با مواد اسیدی به بافت طناب آسیب می رساند. برای خشک شدن، طناب را در سایه قرار دهید تا نور خورشید آن را پوسیده نکند. طناب ها نباید با قسمت های تیز ساختمان یا سنگ های تیز اصطکاک داشته باشند. همیشه قبل از استفاده از طناب آن را با چشم و دست ببینید و لمس کنید تا تغییر شکلی نداده باشد.

نماشویی انواع نما با طناب

روش دسترسی با طناب یکی از روش های پر استفاده در شستشوی نما و قابل اجرا بر روی اغلب ساختمان ها با ارتفاع های مختلف است. برای شستشوی نما با طناب جنس نما اهمیت چندانی ندارد و اگر شرایط استفاده از طناب برای نماشویی ساختمان وجود داشته باشد مهم نیست که نمای ساختمان از جنس شیشه یا سنگ باشد. بنابراین ساختمان شما با هر جنسی از نما قابلیت شستشو و نماشویی را دارد.

بیمه مسئولیت مدنی نماشویی با طناب

با توجه به این موضوع که کار شستشوی نما با طناب کار راحت و به دور از خطری نیست، بهتر است که برای پیشگیری از خطرات احتمالی تمامی نیرو های کار در ارتفاع را بیمه کرد تا در صورت بروز خطر در مواقع استثنا بیمه مسئولیت مدنی، مسئولیت حوادث را بر عهده می گیرد و در صورت بروز خطر در زمان نماشویی کارفرما متحمل خسارتی نمی شود.

شستشوی نما با طناب در یک نگاه

در این مقاله اطلاعاتی درمورد نماشویی به وسیله طناب یا راپل ارائه شد. رعایت نکات ایمنی و داشتن تخصص برای انجام کار در ارتفاع از ملزومات اصلی هستند. نیروی آموزش دیده باید با استفاده از تجهیزات سالم و اصولی و مهارت لازم کار نماشویی را انجام دهد. حتما برای انجام پروژه های نماشویی خود از مجموعه ها و تیم های متخصص و دارای سابقه طولانی کمک بگیرید. مجموعه خدمات ساختمانی آنلاین کارویس در زمینه نماشویی و شستشوی نمای ساختمان نیز خدمات ارائه می دهد و می تواند انتخاب مناسبی برای انجام پروژه شما باشد.

نکاتی درمورد نماشویی و شستشوی نما

 نماشویی

آلودگی شهر ها تنها معضلی برای انسان ها و اختلال در تنفس درست آن ها نیست بلکه ساختمان ها نیز در معرض این آلودگی قرار دارند و آلودگی آن ها نیز تبدیل به یک معضل بزرگ شده است. کثیفی نمای ساختمان ها جلوه شهر را بسیار زشت و زننده می کند. کثیفی نما علاوه بر زشت شدن چهره شهر،  برای خود ساختمان و ساکنین آن نیز جلوه خوبی ندارد. میزان آلودگی نمای ساختمان ها در شهر های بزرگ چند برابر بیشتر است چرا که معمولا تعداد وسایل نقلیه موتوری، کارخانه ها، کارگاه ها و مراکز صنعتی در این شهر ها بیشتر است و در نتیجه ساختمان های شهر بیشتر در معرض آلودگی هستند. نماشویی و شستشوی نما یکی از خدمات مورد نیاز در شهر های بزرگ و کوچک است. با کمک مجموعه ها و شرکت هایی که خدمات ساختمانی از قبیل نماشویی ارائه می دهند، می توانید کثیفی و آلودگی را از نمای ساختمان خود پاک کنید. برای انجام نماشویی ساختمان بهتر است که از تیم های حرفه ای و متخصص در این زمینه کمک بگیرید چرا که کار شستشوی نما کار ساده ای نیست و نیازمند تخصص و تبحر در زمینه نماشویی است. در ادامه به بررسی روش های شستشوی نما و متریال مورد نیاز برای شستشوی نما می پردازیم.

روش های دسترسی به نما برای نماشویی

روش های مختلفی برای دسترسی به نما برای انجام عملیات شستشوی نما و نماشویی وجود دارد که در ادامه به بررسی این روش ها می پردازیم تا به خوبی با آن ها آشنا شوید.

دسترسی با داربست

یکی از روش هایی که از طریق آن می توان به نما برای نماشویی دسترسی پیدا کرد، استفاده از داربست است اما محدودیت هایی برای استفاده از داربست وجود دارد. داربست برای ساختمان هایی که تعداد طبقات آن زیاد نباشد، قابل استفاده است و معمولا هزینه نصب داربست بیشتر از روش های دیگر است. از دیگر معایب داربست زمان بر بودن مراحل نصب آن است. البته باید به این موضوع توجه کرد که در برخی از ساختمان ها هیچ راهی به جز استفاده و نصب داربست نیست و قابلیت اجرای روش های دسترسی دیگر بر روی آن ساختمان وجود ندارد.

دسترسی با بالابر

یکی از روش های بسیار امن برای نماشویی استفاده از بالابر است. در این روش از یک بالابر برای بالا بردن فرد جهت شستشوی نما استفاده می شود. در ساختمان هایی که دسترسی با طناب و داربست امکان پذیر نباشد از روش دسترسی با بالابر برای نماشویی استفاده می شود. البته این روش نیز مانند داربست هزینه نسبتا بالایی دارد.

دسترسی با طناب و راپل

یکی از بهترین روش ها برای دسترسی به نمای ساختمان جهت انجام عملیات نماشویی استفاده از راپل و طناب است. انجام این کار مستلزم بهره گیری از نیروی متخصص و کار بلد است تا پروژه بدون نگرانی انجام شود. کار نماشویی با طناب یک کار کاملا تخصصی و نیازمند فرد آموزش دیده، مهارت و ابزار مناسب است.

انواع نما برای نماشویی

نمای سنگی

نمای سنگی انواع گوناگونی دارد. برای مثال برخی نما های سنگی از نوع سنگ های صیقلی هستند و برخی دیگر از نوع سنگ های تیشه ای هستند. بنابراین روش شستشوی هر کدام از این سنگ ها متفاوت است. سنگ یکی از انواع نماست که بسیار آلودگی را به خود جذب می کند. معمولا برای شستشوی نمای سنگی از واترجت و مواد مخصوص استفاده می شود.

نمای کامپوزیتی

از دیگر انواع جنس نما می توان به کامپوزیت اشاره کرد. متاسفانه نماهای کامپوزیتی به شدت در برابر آلودگی مقاومت پایینی دارند و خیلی زود کثیف می شوند. برای نماشویی نمای کامپوزیتی اگر آلودگی زیادی نداشته باشد از واترجت خالی استفاده می شود ولی اگر درصد آلودگی بالا باشد، شستشو در چند مرحله با استفاده از واتر جت و مواد مخصوص انجام می شود.

نمای شیشه ای

یکی از انواع جنس نما که بسیار مورد استفاده قرار گرفته است، شیشه است. شیشه نیز مانند متریال دیگر آلودگی و چربی را به خود جذب می کند و کثیفی و آلودگی آن بسیار زننده است و نمای ساختمان را زشت می کند. روش شستشوی نمای شیشه ای استفاده از واترجت یعنی آب خالی به همراه یک مرحله استفاده از تی و ابر و مواد شوینده برای نماشویی است.

نمای اچ پی ال

از جدید ترین متریال در ساخت نمای ساختمان ها می توان به اچ پی ال اشاره نمود. اچ پی ال در واقع لمینت فشار بالا است که در دسته لمینت ها قرار می گیرد. بر روی پنل اچ پی ال لایه ی محافظی قرار دارد که نما را در مقابل آلودگی محافظت می کند ولی با این وجود این نوع نما هم به نماشویی نیاز پیدا می کند و بعد از کثیفی نما حتما باید شسته شود.

نمای ترموود

ترموود نیز ماده ای است که به تازگی برای نما مورد استفاده قرار می گیرد. ترموود نوعی چوب است که در با استفاده ازحرارت مقاوم شده است و در برابر رطوبت و گرما یا سرما مقاومت بالایی دارد. با این حال بهتر است نکاتی را درمورد شستشوی نما از جنس ترموود رعایت کنید. اگرچه که ترموود نوعی چوب مقاوم به رطوبت است اما بهتر است کمتر در معرض رطوبت و آب قرار بگیرد، در نتیجه شستشوی آن در فصل تابستان که نما سریع تر خشک می شود بهتر از نماشویی در فصل های دیگر است. اگر در فصل های دیگر اقدام به شستشوی  ترموود کردید از نور یو وی برای خشک شدن آن کمک بگیرید.

دستگاه ها و مواد نماشویی

واتر جت

واتر جت یک دستگاه مکانیکی است که آب را با فشار خیلی زیاد به نما تزریق می کند و معمولا برای شستشوی همه نما ها قابل استفاده است. نماشویی با واترجت بسیار آسان است و نما را بسیار تمیز می کند.

واترسندبلاست

واتر سندبلاست در واقع همان واترجت است که در آن شن های ریزی برای نماشویی نما های سنگی  مثل سنگ تیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

دیسکلر

یک ماده شیمیایی و نوعی اسید بر پایه آب است که برای شستشوی برخی از نماها که چربی و آلودگی از روی آن ها پاک نمی شود مورد استفاده قرار می گیرد.

سیلیس

سیلیس همان شن و ماسه هایی است که برای شستشوی نما مورد استفاده قرار می گیرد و از طریق دستگاه واتر سندبلاست قابلیت استفاده برای نماشویی را دارد.

نماشویی ساختمان در یک نگاه

به خاطر وجود آلودگی در شهر ها، به مرور زمان همه نما ها دچار آلودگی و کثیفی می شوند که باید آن را شست. شرکت ها و تیم هایی هستند که خدمات نماشویی را به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی ارائه می دهند و با امکانات و تیم متخصص، نمای ساختمان شما را به بهترین شکل ممکن تمیز می کنند. پس اگر نمای ساختمان شما نیاز به نماشویی دارد اصلا نگران نباشید، چرا که مجموعه کارویس برای انجام نماشویی کاملا تخصصی در کنار شما حضور دارد. کافیست با مجموعه کارویس تماس بگیرید و کار نماشویی خود را به کارویس بسپارید.

بازسازی خانه با هزینه کم

بازسازی خانه

 زندگی در یک خانه قدیمی یا فرسوده  جذابیت زیادی برای افراد ندارد، برای همین اغلب افراد ترجیح می دهند در خانه های نوساز زندگی کنند ولی این موضوع نباید مانع از اجاره یا فروش خانه های قدیمی تر باشد. بازسازی خانه یک روش نسبتا عالی برای داشتن یک خانه زیبا و لوکس با هزینه کمتر است. اگر شما یک زوج جوان هستید که به تازگی ازدواج کرده و نمی خواهد هزینه زیادی برای یک خانه بپردازد اما  علاقه مند به داشتن یک خانه تمیز و زیبا است، می توانید یک روش کم هزینه برای بازسازی خانه خود انتخاب کند.

اینکه خانه شما اجاره ای یا شخصی باشد فرقی نمی کند، زندگی در یک خانه کهنه و فرسوده کار راحتی نیست، بنابراین شما می توانید با یک بازسازی اصولی و درست، هزینه های خود را کاهش دهید. برای بازسازی خانه، اگر به صورت اجاره ای است نیاز به یک سری اقدامات دارید که باید حتما آن ها را انجام دهید.

  • قبل از شروع کار بازسازی خانه شما باید از مالک خانه برای بازسازی خانه اجازه دریافت کنید. اگر خانه شما اجاره ای است اجازه مالک برای بازسازی خانه از هر نکته ای مهم تر است چرا که اگر این کار بدون اجازه انجام شود، ممکن است در آینده در رابطه با هزینه ها و موارد دیگر به مشکل بخورید.
  • سعی کنید بازسازی خانه اجاره ای را با کمترین هزینه انجام دهید. برای این کار نیاز به یک فرد متخصص در امور بازسازی خانه دارید تا براساس بودجه شما، کار بازسازی خانه را انجام دهد.
  • در خانه هایی که اجاره ای است برای سبک و نوع بازسازی خانه با مالک خانه به توافق برسید و با کمک یکدیگر نوع و میزان تغییرات را مشخص کنید. اما اگر خود شما مالک خانه باشید کار بازسازی خانه بسیار راحت تر و بی دردسر تر است.
  • برای بازسازی خانه با هزینه کم سعی کنید تنها قسمت هایی از خانه که بازسازی آن ها واجب تر و تاثیر گذار تر است را انتخاب کنید، در این صورت هزینه های شما بسیار کاهش می یابد.

مجموعه کارویس با سال ها تجربه در زمینه بازسازی خانه در کنار متخصصان و طراحان حرفه ای می تواند با هزینه کم و با هر نوع بودجه ای خانه شما را بازسازی کند. کلینیک ساختمانی کارویس محل زندگی شما را به یک مکان امن و پر از آرامش تبدیل می کند و لذت زندگی در یک خانه زیبا را برای شما به ارمغان می آورد

گل های طبیعی در چیدمان خانه

بازسازی خانه

 اگر شما طرفدار فضای سبز و دوست دار گل ها و گیاهان هستید احتمالا تمایل زیادی به نگهداری گل ها در خانه و آپارتمان خود دارید. توجه به این نکته که نگهداری گل ها و گیاهان در داخل خانه، نیاز به توجه و مراقبت های خاص خود دارد، ضروری است. این روز ها استفاده از گل و گیاهان آپارتمانی بسیار مرسوم است؛ چرا که افزایش فضای شهری و کاهش فضای سبز تمایل افراد را به پرورش گل و گیاه در خانه بیشتر کرده است. برای استفاده از گل ها و گیاهان در خانه باید با شرایط نگهداری هر یک از آن ها آشنا باشید. علاوه بر نحوه نگهداری گل ها باید به نحوه چیدمان آن ها نیز توجه کردتا علاوه بر دریافت نور مناسب به زیبایی بیشتر خانه نیز کمک کنند. یکی از راه هایی که میتوانید برای چیدمان گل ها در خانه پیاده کنید، اختصاص دادن یک اتاق مخصوص به گل ها و گیاهان است. شما می توانید در اتاق قفسه ها و شلف ها قرار دهید تا گلدان گل و گیاهان را بر روی ان ها قرار دهید. قفسه وشلف ها نیز می توانند در هر قسمت از خانه که مد نظر شماست و برای گل ها مناسب تر است نصب شود. استفاده از میز های چرخ دار نیز می تواند ایده جالبی برای قرار دادن گلدان ها باشد. گلدان های بزرگ تر را روی زمین یا قفسه های پایین تر قرار دهید. گل ها و گیاهان رونده را نیز در قسمت های پایینی و گیاهان آبشاری را در قفسه های بالا قرار دهید. شما می توانید هر نوع گل با هر رنگ و شکلی را که بتوان در آپارتمان نگهداری کرد را برای خانه تان تهیه کنید و از تماشا و نگهداری آن ها لذت ببرید.

مجموعه کارویس به همراه متخصصان و کارشناسان حرفه ای در زمینه بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند و می توانند شما را در انتخاب سبک بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی راهنمایی کنند تا خانه تان را مطابق سلیقه خود بازسازی و طراحی کنید.

ساختمان سازی به سبک مدولار

بازسازی خانه

 در ساختمان سازی به سبک مدولار، فرایند ساخت خانه در کارخانه و تحت شرایط خاص انجام میگیرد و پس از ساخته شدن در محل مورد نظر نصب و مونتاژ می شود. این روش از ساخت خانه از سال 1830 توسط یک نجار لندنی صورت گرفت. او یک خانه برای پسر خود در انگلستان ساخت و آن را در استرالیا نصب و مونتاژ کرد. در زمان جنگ جهانی نیز این سبک از ساخت و ساز مورد توجه قرار گرفت. برای ساختن یک خانه به سبک مدولار 60تا 70 درصد آن در کارخانه ساخته و پرداخته می شود. براساس هر پروژه تعداد واحد هایی که به روش مدولار ساخته می شوند، متفاوت است.

انواع مدولار

مدولار ها در دو نوع  دائمی و موقتی ساخته می شوند، برای ساخت ساختمان مدولار دائمی باید از شرایط خاصی استفاده کرد تا بتوان به صورت دائمی از آن استفاده نمود. ساختمان هایی که به روش مدولار موقت ساخته می شوند، امکان جا به جایی آن ها نیز وجود دارد.

مزایای ساختمان سازی به سبک مدولار

  • در ساخت و ساز به سبک مدولار نباید نگران تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی باشید چرا که آن ها در کارخانه ساخته و آماده می شوند و تنها در هنگام نصب خارج از این فضا قرار می گیرند.
  • تولید قطعات ساختمان در کارخانه میزان کیفیت ان ها را بالاتر می برد. کنترل کیفیت در کارخانه بر روی سازه ها بیشتر است.
  • ساخت و ساز به سبک مدولار مشکل ساختمان سازی در مکان های دور افتاده که امکان ساخت و ساز در آن ها پایین است را نیز حل کرده است.
  • هر واحد مدولار براساس استاندارد های خاص ساخته می شود که این موضوع نیز باعث بالا رفتن استحکام و مقاومت ساختمان می شود.
  • پنل های مدولار عایق هستند و در برابر سرما، گرما و رطوبت مقاوم اند.
  • ساخت یک سازه در کارخانه با توجه به نظارت های انجام گرفته در آن پسماند و زباله های کمتری از خود به جا می گذارد که به محیط زیست آسیب جدی وارد نمی کند.

معایب ساختمان سازی به سبک مدولار

  • حمل و نقل این سازه ها به خاطر حجم زیاد، سخت و نیازمند فضای بسیار است.
  • محدودیت در ساخت و ساز و حمل هر واحد از مدولار بر روی پروژه نهایی سازه تاثیرگذار است.

ساخت و ساز به روش مدولار یک روش نسبتا نوین است که سازه ها در آن از پیش آماده و فقط در محل مورد نظر مونتاژ می شوند. مجموعه کارویس با تمامی روش های نوین بازسازی خانه آشنا است و با کمک متخصصان خود در حوزه بازسازی خانه، طراحی دکوراسیون داخلی و فعالیت های مربوط به ساخت و ساز، خانه رویایی شما را می سازد.

طراحی دیوار خانه در بازسازی خانه

بازسازی خانه

 دیوار هر خانه یکی از عناصری است که پس از ورود به هر خانه ای توجه شما را جلب می کند. دیوار ها عضوی از خانه هستند که می توانید طراحی های متنوع و زیادی را بر روی آن ها انجام دهید و با هر سبکی از طراحی دکوراسیون آن را مطابقت دهید. شما می توانید دیوار خانه خود را با استفاده از رنگ ها و طرح ها نقاشی کنید. علاوه بر نقاشی و تاثیر رنگ دیوار در بزرگ تر دیده شدن خانه، کاغذ دیواری نیز گزینه مناسبی است که با طرح ، رنگ و جنس های متنوع در بازار عرضه می شود. دیوار مکانی برای نصب قفسه و شلف، تابلو های نقاشی، ساعت دیواری، قاب عکس و چندین و چند وسیله تزیینی و دکوری است. بنابراین شما می توانید به راحتی دیوار خانه خود را تزیین کنید. استفاده از سنگ و کاشی برای طراحی دیوار ها نیز مرسوم است و با کمی خلاقیت می توان دیوار را به بهترین و زیباترین حالت ممکن تغییر شکل داد. در گذشته با استفاده از کاشی های رنگی و طرح دار، آینه کاری ها و سنگ های زیبا دیوار های خانه را از حالت معمولی و خسته کننده به یک اثر هنری تبدیل می کردند. معماری قدیم ایران می تواند الهام بخش طراحی و بازسازی خانه باشد.

مجموعه کارویس با سال ها تجربه در زمینه بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی به همراه یک تیم حرفه ای به شما امکان داشتن یک خانه زیبا و مدرن را می دهد. اگر تصمیم به بازسازی خانه خود دارید با کارشناسان خبره کارویس در ارتباط باشید تا بتوانید خانه رویایی خود را داشته باشید.

تاثیر لوستر بر زیبایی خانه و کاربرد آن

بازسازی خانه

 لوستر در گذشته به عنوان یک کالای لوکس و گران قیمت و بیشتر در خانه های اشرافی و خانه ثروتمندان مورد استفاده بوده است. این روز ها توجه به لوستر به عنوان یک المان تاثیرگذار بر زیبایی طراحی دکوراسیون داخلی و اهمیت در نورپردازی خانه مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. برای نورپردازی در خانه و افزایش زیبایی های بصری یک خانه لوستر کالای مناسبی است که در حال حاضر تنوع بسیار زیادی در طراحی آن وجود دارد. لوستر را می توان برای اتاق خواب، سالن پذیرایی، محل کار و حتی آشپزخانه مورد استفاده قرار داد. انواع مختلفی از لوستر تا به امروز وارد بازار شده است که از هر کدام می توان در مکان مناسب خود استفاده نمود.

نکات مورد توجه در انتخاب و خرید لوستر

هر رنگ و مدل از لوستر مناسب با سبک خاصی از طراحی است. برای خرید یک لوستر مناسب باید به اندازه اتاق و مکانی که لوستر در آن نصب می شود توجه کنید. ارتفاع سقفی که قرار است لوستر در آن نصب شود نیز دارای اهمیت فراوان است. سبک طراحی داخلی هر اتاق و رنگ های به کار برده شده در آن باید در هنگام خرید لوستر مورد توجه شما باشد تا براساس این فاکتور ها یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

انواع مختلف لوستر

  • لوستر فانتزی
  • لوستر کلاسیک
  • لوستر دیواری
  • لوستر شاخه ای
  • لوستر خطی مدرن
  • لوستر سقفی ال ای دی
  • لوستر کریستالی
  • لوستر آویز حلقه ای

مجموعه کارویس به همراه بهترین متخصصان در امر بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی می توانند به شما در انتخاب سبک طراحی و بازسازی خانه کمک کرده و شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کند. برای انتخاب یک سبک دکوراسیون داخلی فوق العاده و یک بازسازی تمیز و کم هزینه بهترین گزینه، تیم کارویس است.

علت اهمیت نماشویی

 شستشوی نما

در حال حاضر ساختمان های نوساز با استفاده از متریال جدید و با کیفیت ساخته می شوند اما با وجود این موضوع به خاطر بالا رفتن آلودگی شهر ها و افزایش آلاینده ها نمای ساختمان ها به سرعت دچار آلودگی و کثیفی می شوند برای همین نیاز است که نمای ساختمان ها هر چند وقت یکبار تمیز و از آلودگی پاک شوند. نماشویی علاوه بر تمیز کردن نما و زیبا سازی شهر تخریب و آسیب متریال به کار برده شده در نما را به شدت کاهش می دهد و سبب طول عمر نمای شما می شود. ساختمان های قدیمی نیز هر از چند گاهی نیازمند نماشویی هستند تا از آلودگی و خطر فرسایش نما محافظت شوند. روش های شستشوی نما با توجه به نوع دسترسی و مواد به کار برده شده برای شستشوی نما با توجه به جنس نما متفاوت است.

علاوه بر نماشویی و شستشوی نما، کفسابی نیز برای جلوگیری از تخریب کف ساختمان و هماهنگی بین نما و کف و تمیزی ساختمان لازم است. برای شستشوی نما و کفسابی تشخیص نوع و جنس متریال به کار رفته بسیار مهم است چرا که روشها و مواد مختلفی برای نماشویی وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد. با افزایش تعداد ساختمان های بلند و آپارتمان ها کار شستشوی نما کمتر توسط خود افراد ساختمان انجام می شود، بنابراین بهتر است که یک شرکت خوب و متعهد برای شستشوی نمای خود انتخاب کنید تا از این طریق کار نماشویی شما با سرعت، دقت و کیفیت بالا انجام شود.

مجموعه کارویس به همراه یک تیم متخصص با سال ها تجربه در زمینه نماشویی؛ با استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب کار شستشوی نمای شما را با دقت و ظرافت هر چه تمام تر انجام می دهد. مجموعه کارویس کار نماشویی ساختمان شما را انجام می دهد و کیفیت کار را برای شما ضمانت می کند.

پارتیشن بندی های گیاهی

بازسازی خانه

 به جدا کردن قسمت های مختلف خانه بدون استفاده از دیوار های آجری، بتنی و سیمانی، پارتیشن بندی می گویند. مواد و وسایل زیادی برای پارتیشن بندی و جداسازی بخش های مختلف خانه وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای زیباتر شدن خانه خود استفاده کنید. معمول ترین نوع پارتیشن ها پارتیشن های چوبی هستند که در خانه و محل کار اغلب افراد مور استفاده قرار می گیرند. وجود کمی خلاقیت برای طراحی دکوراسیون داخلی یک خانه می تواند به زیبا سازی خانه شما کمک بیشتری بکند. پارتیشن ها علاوه بر تفاوت  در جنس در طرح و سبک پیاده سازی نیز متفاوت هستند.

یکی از روش های جالب و نوین در پارتیشن بندی خانه ها استفاده از دیوار گیاهی است. شما می توانید با قرار دادن گلدان هایی با گل های بزرگ دو قسمت خانه را از یکدیگر جدا کنید. گل ها به سرعت رشد می کنند و بزرگ می شوند و همین موضوع باعث می شود به عنوان یک گزینه خوب برای جداسازی به آن توجه شود. وجود یک دیوار گیاهی می تواند نمادی از طبعیت باشد و حس تازگی و سر زندگی را برای شما به همراه بیاورد و احساس آرامش و لذت وقت گذرانی در محیط سر سبز و زیبا را به شما بدهد. علاوه بر قرار دادن گلدان ترکیب دیوار چوبی با گل و گیاه نیز می تواند بسیار زیبا و کاربردی باشد. در این روش به خاطر وجود دیوار چوبی نیاز به گل های بزرگ با گلدان نیست بلکه گیاهانی که بتوانند بر روی پوشش چوبی نصب شوند و حس طراوت را برای استفاده کننده از آن ها به همراه بیاورند، بسیار مورد توجه است. قرار دادن دیوار چوبی، فلزی، گیاهی، کتابخانه و هر وسیله دیگری که بتواند یک فضای جدید و زیبا اجرا کند برای پارتیشن بندی گزینه مناسبی است.

مجموعه کارویس با سال ها تجربه در زمینه بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون به شما کمک می کند که خانه خود را به بهترین شکل و با مناسب ترین سبک طراحی کنید و از داشتن یک خانه زیبا لذت ببرید. اگر تصمیم به بازسازی خانه یا ایجاد تغییراتی در طراحی دکوراسیون داخلی خود دارید از کارشناسان کارویس کمک بخواهید.

صفحه قبل 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 صفحه بعد