x تبلیغات
بازسازی خانه

ایده های جالب در بازسازی خانه

بازسازی خانه

 بازسازی خانه صرفا برای از بین بردن فرسودگی ها نیست، بلکه گاهی بازسازی برای پیاده سازی ایده ها و خلاقیت های ناب در خانه و ایجاد تغییرات مثبت اتفاق می افتد. صاحب خانه و علایق او محور اصلی اجرای ایده های مختلف در بازسازی خانه هستند. ایده های بازسازی باید خانه را کاربردی تر و بهتر از وضعیت قبلی بکنند و آن را برای زندگی با کیفیت تر ساکنانش آماده کنند. در ادامه این مقاله به بررسی چند ایده جالب در بازسازی خانه می پردازیم:

همگام سازی خانه با محیط زیست

در دنیای نسبتا پیشرفته امروز که سبب کمرنگ شدن توجه به محیط زیست شده استف تطبیق خانه با شرایط محیطی طبیعت گام بزرگی در بهتر شدن وضعیت کره زمین خواهد بود. استفاده از متریالی که به طبیعت آسیب نمی رساند و به نحوی با آن همپوشانی دارد بهترین انتخاب در هنگام بازسازی خانه است، البته باید توجه داشت که با استفاده از برخی متریال طبیعی به اکوسیستم آن ها آسیبی وارد نشود.

کاربرد درب های شیشه ای

یکی از ایده های بازسازی خانه که امروزه بسیار رواج دارد استفاده از درب های ورودی بزرگ با جنس شیشه است که زیبایی خاصی به فضای خانه می بخشد. استفاده از درب های شیشه ای سخاوتمندانه نور را به منزل شما می آورد و منظره بیرون از خانه را به نمایش می کشد. این ایده در ویلا ها و خانه های حیاط دار طرفداران بیشتری دارد.

ایجاد فضا در هر قسمت خانه

با توجه به اینکه زندگی شهرنشینی و آپارتمان نشینی رشد چشمگیری داشته است، خانه های کوچک با فضای کم نیز زیاد شده اند. بهتر است فضای خانه به نحوی بازسازی شود که از کوچکترین جا بتوان بیشترین استفاده را برد. در بازسازی خانه کوچک از دیوار ها، زیر پله، سقف و حتی گوشه های خانه می توان برای کاربری های گوناگون استفاده کرد.

طراحی اتاق کار، بازی و مطالعه

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که زمان زیادی را در خانه تان سپری می کنید، بهتر است که برای انجام کار های مختلف، اتاق های خانه تان را تفکیک کنید و هر کدام از آن ها را به انجام کاری اختصاص دهید. اگر شما فرزند کوچکی دارید، طراحی یک اتاق بازی در هنگام بازسازی خانه می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد. اتاق ورزش، اتاق کار و مطالعه نیز با توجه به استفاده ای که دارند، به بهبود وضعیت خانه کمک شایانی می کنند.

بازسازی خانه با ایده های کارویس

تیم خدمات ساختمانی کارویس پس از بازدید از فضای خانه شما می تواند بهترین ایده ها و پیشنهادات را برای ایجاد تغییرات در خانه تان بدهد. طراحی یک پلن کاربردی و زیبا دقیقا همان چیزی است که هر فرد برای ایجاد تغییرات در خانه خود نیازمند است،

نماشویی ساختمان در فصل زمستان

 نماشویی

در فصل زمستان، کلان شهر ها و شهر های بزرگ با پدیده ای به نام وارونگی دما مواجه هستند که از معایب این اتفاق، آلودگی بیش از حدی است که با خود به همراه می آورد. در هنگام وارونگی دما هوا به شدت آلوده می شود و قطعا نمای ساختمان ها از این آلودگی در امان نخواهند بود. پس در فصل زمستان نما های ساختمان بیش از هر فصل دیگری نیاز به نماشویی و شستشوی نما پیدا می کنند. وجود گرد و غباری که باد ها به همراه می آورند و همچنین بارش باران های اسیدی نیز از دیگر دلایل آلوده شدن نمای ساختمان ها در فصل زمستان است.

اهمیت نماشویی ساختمان در فصل زمستان

با توجه به علل زیادی که برای آلودگی هوا در فصل زمستان وجود دارد، نماشویی و شستشوی نمای ساختمان در این فصل اهمیت بالایی دارد. نکته دیگر در اهمیت نماشویی در فصل زمستان این است که نشستن جرم و آلودگی بر روی نما، به مرور زمان آن را دچار فرسودگی و تخریب می کند. در نتیجه برای جلوگیری از تخریب نمای ساختمان و حفظ ظاهر اولیه نما، باید به صورت دوره ای عملیات نماشویی را بر روی ساختمان انجام داد.  هر چه آلاینده های موجود بر روی نما قدیمی تر و کهنه تر باشند، آسیبی که به نما وارد می شود، بیشتر خواهد بود.

کلیات مربوط به نماشویی در فصل زمستان

در این فصل برای اینکه بتوانید اقدام به شستشوی نمای ساختمان خود بکنید، باید به شرایط آب و هوایی توجه داشته باشید، چرا که در روز های بارانی، یا روز هایی که وزش باد شدید وجود دارد نمی توان کار نماشویی را انجام داد. شرایط بد جوی مثل وزش باد و طوفان، بارش باران و تگرگ، صاعقه و گرد وغبار شدید انجام کار در ارتفاع را با مشکلات و خطرات زیادی مواجه می کند. هزینه و مدت زمان نماشویی ساختمان در فصول سرد سال مثل زمستان بستگی به شرایط مختلف دارد ولی در مهمترین موارد با توجه به نوع دسترسی، متریال مورد استفاده و میزان جرم و کثیفی موجود بر نما قیمت نهایی نماشویی مشخص می شود.

نماشویی ساختمان در فصل زمستان با کارویس

تیم شسشتوی نمای ساختمان کارویس تجربه کار بر روی انواع ساختمان، انواع نما و با روش های دسترسی مختلف در هر چهار فصل سال را دارد. انجام کار نماشویی توسط تیم کارویس با بهترین روش و بهترین متریال انجام می شود تا نتیجه کار بسیار زیبا و دلچسب باشد.

ایده های کم هزینه در بازسازی خانه

بازسازی خانه

 هر خانه ای پس از گذشت مدت زمان زیادی از ساختش نیاز به تعمیرات و تغییرات پیدا می کند تا مناسب استفاده دوباره شود. اما هزینه های بازسازی خانه اغلب سرسام آور و گران هستند. شاید خیلی از صاحب خانه ها به خاطر کمبود بودجه بازسازی خانه را در اولویت های خود قرار ندهند اما باید بدانید که با داشتن ایده و خلاقیت می توان با کمترین بودجه ها نیز تغییرات بزرگ در خانه ایجاد کرد. همیشه لازم نیست تا از گران قیمت ترین متریال برای بازسازی خانه استفاده کنید. متریال با کیفیت و قیمت مناسبی نیز در بازار وجود دارد که می توانید با انتخاب ان ها به مقدار زیادی هزینه های خود را کاهش دهید.

عدم تخریب در خانه

همیشه تخریب قسمت های مختلف در بازسازی خانه، بسیار هزینه بر هستند. برای همین سعی کنید که بیشتر تغییرات را بر روی همان سازه اصلی پیاده کنید و تغییری در نقشه خانه ایجاد نکنید که نیاز به تخریب و دوباره سازی داشته باشد. تخریب بخش یا همه ساختمان دارای دو قسمت هزینه است، یکی هزینه تخریب و دیگری هزینه بازسازی مجدد آن.

دیوارپوش ارزان قیمت

همیشه نیاز نیست تا برای بهتر به نظر رسیدن خانه از گران قیمت ترین مصالح و متریال استفاده کرد. شما می توانید به جای استفاده از دیوار پوش های خیلی گران مثل کاغذ دیواری های لوکس از نقاشی و رنگ آمیزی برای بهتر شدن ظاهر دیوار های خانه استفاده کنید.

کفپوش های مقاوم و کم هزینه

از آن جایی که کفپوش ها دائما در معرض رفت و آمد افراد و وسایل هستند. زودتر از دیگر بخش های خانه نیاز به تعمیرات پیدا می کنند، شما می توانید به جای تعویض کفپوش ها آن ها را تعمیر کنید و یا آن ها را با نمونه های مقاوم اما کم هزینه تر تعویض کنید.

عدم تغییر در تاسیسات ساختمانی

تاسیسات بخش گران و پر هزینه در ساخت و بازسازی خانه هستند. تاسیسات شامل لوله کشی آب و فاضلاب، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سیستم گازرسانی، برق، اطفای حریق و … هستند که بازسازی آن ها هزینه های زیادی به همراه دارد. برای تغییر در این قسمت ها باید به بخش های عمیق تری از ساختمان بروید که هزینه های آن نیز زیاد است. پس سعی کنید همان تاسیسات قدیمی را تعمیر کنید و یا اگر نیازی به تعمیر ندارند، به آن ها دست نزنید.

تعمیر کابینت ها

کابینت ها بخش گران قیمتی در بازسازی خانه و آشپزخانه هستند که با تعمیر آن ها یا ایجاد تغییرات ارزان قیمت مثل استفاده از برچسب های کابینت می توان بخش زیادی از هزینه ها را کاهش داد.

بازسازی کم هزینه خانه با کارویس

اگر برای بازسازی منزل خود با محدودیت بودجه مواجه هستید ولی تمایل زیادی به انجام این کار دارید، اصلا نگران نباشید. تخصص کارویس این است که خدمات بازسازی خانه را با هر میزان بودجه، در دسترس افراد قرار می دهد. کارشناسان کارویس به شما کمک می کنند تا با استفاده از بودجه خود تغییرات چشمگیری در خانه تان ایجاد کنید.

تاثیر رشد تکنولوژی بر نماشویی ساختمان

 نماشویی

به خاطر سبک زندگی فوق مدرن بشر، رشد و پیشرفت تکنولوژی نیز چند برابر شده است. افراد برای فراهم کردن آسایش و رفاه خود به سمت تکنولوژی کشیده می شوند و از آن برای بهتر زندگی کردن استفاده می کنند. مشاغل نیز از این ویژگی مستثنا نیستند و سعی می کنند تا با تکنولوژی های به روز به کار خود رونق بیشتری ببخشند. نماشویی و شستشوی نما یکی از مجموعه فعالیت هایی است که با پیشرفت جوامع بشری، با سهولت بیشتری انجام می شود. صنعتی شدن شهر ها سبب ایجاد آلودگی و نشستن جرم ها و کثیفی ها بر نمای ساختمان ها شده است. نماشویی به خاطر اهمیت از بین بردن این کثیفی ها از روی نمای ساختمان، رواج بسیاری پیدا کرده است.

اهمیت استفاده از ابزار خوب در نماشویی

همانطور که درابتدای مقاله ذکر شد، رشد و پیشرفت تکنولوژی، جوامع بشری را دستخوش تغییراتی کرده است که این تغییرات منجر به افزایش سرعت انجام کار و بالا رفتن دقت و کیفیت در انجام آن شده است. هر چقدر ابزار ها و وسایل استفاده شده در نماشویی ساختمان پیشرفته تر باشند، کاربرد و عملکرد آن ها نیز بهتر است. فرض کنید که برای تمیز کردن نمای یک ساختمان شش طبقه بدون تکنولوژی به چه مقدار زمان و نیروی کار احتیاج داشتید؟ وجود ابزارآلات پیشرفته نماشویی و شستشوی نمای ساختمان انجام این کار را به شدت راحت کرده است.

نمونه هایی از ابزارآلات نماشویی پیشرفته

واترجت

این ابزار به کمک یک مخزن نگهدارنده آب و لوله انتقال، آب را با فشار بسیار زیاد بر سطح نما می ریزد و آن را از آلودگی ها تمیز می کند. این دستگاه در مدل های مختلف گرم یا سرد و همینطور با فشار های مختلف وجود دارد.

واترفد

این دستگاه به نوعی شبیه تی یا جارویی است که برای نماشویی نما هایی با ارتفاع کم مورد استفاده قرار می گیرد. دسته این تی قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و از طریق یک لوله آب را به سطح نما منتقل می کند.

ربات های شستشوی نما

پیشرفته ترین نوع ابزار برای نماشویی و شستشوی نمای ساختمان، ربات هایی هستند که بدون حضور انسان بر سطح نما حرکت کرده و با استفاده از متریال و مواد شستشوی مناسب، نمای ساختمان را تمیز می کنند. این ابزار هزینه بالایی دارد ولی سرعت و امنیت کار را بیشتر می کند.

خدمات نماشویی کارویس با ابزار پیشرفته

تیم خدمات نماشویی و شستشوی نمای کارویس با استفاده از ابزارآلات و وسایل مدرن، نمای انواع ساختمان را تمیز می کند. استفاده از ابزارآلات مناسب، متریال با کیفیت و تیم متخصص در زمان نماشویی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است

بازسازی خانه های جدید و تازه ساخت

بازسازی خانه

 شاید همیشه نباید منتظر ماند تا تمام قسمت های خانه فرسوده شود تا برای بازسازی اقدام کرد. بنابراین می توان دریافت که بازسازی خانه صرفا برای انجام تعمیرات و نوسازی بنای فرسوده انجام نمی گیرد، بلکه می توان بازسازی منزل را برای ایجاد تغییرات و بهتر کردن فضای خانه انجام داد. برای شروع کار بازسازی باید به مجموعه ای از عوامل پیش رو دقت کرد تا با آگاهی کامل تصمیم گیری انجام شود. میزان بودجه، نیاز ها، سلایق و علایق، انتظارات و احتیاجات شما هستند که محدوده بازسازی خانه را مشخص می کنند.

برنامه ریزی برای بازسازی خانه

  • در اولین قدم برای شروع کار بازسازی نیاز است تا شما خواسته های خود را از تغییرات جدید منزل مشخص کنید تا براساس آن ها بتوان بخش زیادی از انتظارات تان را برآورده کنید. در این بین به قوانین و مقررات بازسازی نیز توجه داشته باشید.
  • بررسی و محاسبه بودجه گام بعدی شما برای شروع کار بازسازی خانه است. برای مشخص کردن بودجه به میزان مصالح مورد نیاز، هزینه دستمزد کارکنان و هزینه دریافت مجوز ها توجه کنید. بودجه هر بخش از خانه را مشخص کنید و بودجه را به نحوی تقسیم بندی کنید که قسمت های مهم خانه در اولویت باشند. بخشی از بودجه را نیز برای هزینه های پیش بینی نشده در هنگام بازسازی خانه کنار بگذارید.
  • در ادامه این راه با پیمانکار یا مجموعه ای متخصص قرارداد ببندید تا صفر تا صد کار بازسازی خانه تان با موفقیت انجام شود. انجام کار توسط متخصصان به شما کمک می کند تا با همه قسمت های بازسازی از پیش آشنایی داشته باشید. پلن نهایی خانه خود را ببینید. کارکنان را بیمه کنید و در مسیر درست گام بردارید.
  • تعیین نقشه زمانی و زمانبندی، گام مهم دیگری است که در هنگام بازسازی خانه باید به آن توجه ویژه داشته باشید. پیمانکاران باید مشخص کنند که هر مرحله از بازسازی در چه زمانی به اتمام می رسد تا براساس آن بودجه و شرایط را مورد بررسی قرار دهید. جدل زمانبندی بازسازی خانه را به نحوی طراحی کنید که در عین دقیق بودن قابلیت انعطاف پذیری را نیز داشته باشد.
  • کار تخریب قسمت های قدیمی را آغاز کنید و با تعویض و تغییر مصالح و بخش های خانه آن را به شکل جدیدی تغییر دهید. برنامه ریزی مهمترین قسمت در بازسازی خانه های جدید و قدیمی است که اگر به خوبی انجام شود بسیار اثربخش خواهد بود.

دلایل بازسازی خانه جدید

  • تغییر سبک بازسازی خانه
  • جایگزین کردن وسایل مدرن و به روز به جای متریال قدیمی
  • ارتقا کیفیت ساخت خانه
  • تغییر برای افزایش قیمت خانه جهت فروش یا اجاره
  • تغییر برند مصالح به کار برده شده در خانه
  • اضافه کردن بخش جدید به خانه
  • حذف قسمت های بدون استفاده در خانه

بازسازی خانه های جدید با کارویس

تیم کاویس برای انجام هر نوع از بازسازی خانه آمادگی کامل را دارد و با همه سبک های لازم برای تغییر خانه نیز آشنایی دارد و می تواند به خوبی آن ها را در هر خانه ای به مرحله اجرا درآورد. مجموعه کارویس با سابقه طولانی مدت در بازسازی خانه به راحتی کار برنامه ریزی بازسازی منزل شما را انجام می دهد.

نماشویی ساختمان بدون حضور در ارتفاع

 نماشویی

شستشوی نمای ساختمان اغلب با استفاده از سه روش دسترسی یعنی دسترسی با طتاب، داربست و بالابر انجام می شود. اما همیشه برای نماشویی نیاز به این روش های دسترسی نیست که البته شاید محدود به موارد معدودی شود. در ساختمان هایی که ارتفاع زیادی ندارند و دسترسی به کل نما سخت نیست می توان با استفاده از تکنولوژی های جدیدی مثل تی های تلسکوپی نمای ساختمان را نماشویی کرد.

نماشویی ساختمان با دستگاه واترفد

این دستگاه به شکل یک جارو با دسته بلند است که دارای مخزن آب است. مخزن آب این دستگاه را می توان از آب و مواد شوینده پر کرد. حداکثر ارتفاع این دستگاه حدود 28 متر است که تنها می تواند ساختمان هایی تا این اندازه از ارتفاع را برای نماشویی و شستشوی نما پوشش بدهد. مخزن آب این دستگاه دارای یک فیلتر تصفیه آب است تا املاح کمتری را در تمیز کردن نما دخیل کند. نحوه تمیز کردن نما با این دستگاه به این شکل است که آب از مخزن وارد لوله یا همان دسته جارو می شود و از طریق نازل های تعبیه شده در انتهای دستگاه، آب با فشار زیاد به نما برخورد می کند. برای حفظ تعادل این دستگاه در افزایش ارتفاع از گیره هایی برای چسباندن دسته واترفد به نما استفاده می شود. این دستگاه را می توان در نماشویی انواع نما به کار برد ولی در شستشوی نمای شیشه ای عملکرد این دستگاه بهتر است.

نماشویی با تی های تلسکوپی

برای انجام عملیات شستشوی نمای ساختمان تی هایی طراحی شده است که دسته آن ها همانند تلسکوپ قابلیت افزایش ارتفاع را دارد. این تی ها اغلب برای نماشویی ساختمان هایی مناسب است که ارتفاع زیادی ندارند و معمولا یک طبقه بیشتر نیستند. سری این تی ها به شکل چرخان است تا کار شستشو را بتوان به راحتی انجام داد

نماشویی با استفاده از ربات ها

جدید ترین تکنولوژی شستشوی نمای ساختمان ها که نیازی به حضور در ارتفاع را ندارد، نماشویی با ربات ها است. این ربات ها به شکلی طراحی شده اند که می توانند بر روی نما به راحتی حرکت کنند و با استفاده از مواد شوینده داخل خود سطح نما را به خوبی تمیز و لکه گیری کنند. هزینه کار با این ربات ها به خاطر اینکه دسترسی کمی به آن ها وجود دارد، بسیار بالا است.

نماشویی نمای ساختمان ها در ارتفاع صفر

کار کردن در ارتفاع همیشه با چالش هایی همراه بوده است. نماشویی ساختمان نیز علاوه بر اینکه کار سختی است باید در ارتفاع نیز انجام شود، بنابراین اگر بتوان کار نماشویی را بدون حضور در ارتفاع انجام داد، پیشرفت بزرگی است. کار در ارتفاع خطرات خاص خود را دارد که شستشوی نما بر روی زمین گام بزرگی در این راه خواهد بود. مجموعه کارویس در انجام نماشویی به همه روش های دسترسی مهارت لازم و کافی را دارد و شما می توانید کار تمیز کردن نمای ساختمان خود را به آن ها بسپارید.

جایگزین کردن برج ها به جای بازسازی خانه

 بازسازی خانه

اغلب افراد زمانی که خانه شان کارایی گذشته را ندارد، ترجیح می دهند که آن را تعویض کنند. اما برخی دیگر در هنگام مواجهه با خانه قدیمی خود تصمیم به بازسازی خانه می گیرند. در این میان عده ای دیگر نیز حضور دارند که خانه قدیمی خود را به عنوان ملک کلنگی به سازنده های ساختمان واگذار می کنند تا به جای ساختمان قدیمی یک آپاتمان یا برج ساخته شود. ساخت برج ها به جای بازسازی خانه دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

مزایای برج سازی به جای بازسازی خانه

به علت کمبود زمین در شهر ها به خصوص کلان شهر ها، ساخت برج ها به جای خانه های قدیمی می تواند بسیار کمک کننده باشد. ساخت ساختمان های جدید بیشتر از بازسازی خانه امکان داشتن رفاه و آسایش را برای ساکنین خود فراهم می کند. در برج ها و ساختمان های نوساز می توان انواع امکانات و به روز ترین وسایل آسایش را مشاهده کرد. لابی، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، رستوران، فضای بازی، مهدکودک، آسانسور و… از جمله امکانات رفاهی برج ها هستند که شاید با بازسازی خانه نتوان به همه این امکانات دسترسی پیدا کرد. برج ها دارای پیشرفته ترین امکانات امنیتی مثل دوربین های مداربسته، درب های ضد سرقت، نگهبانی، سیستم اعلام حریق، سیستم کدینگ، برق اضطراری و سیستم تلفن داخلی هستند. از همه مهمتر برج ها به خاطر ارتفاع زیادی که دارند معمولا از ویو و منظره های خوبی برخوردار هستند. همه این موارد سبب می شود که بسیاری از افراد زندگی در برج ها را به جای بازسازی خانه هایشان انتخاب کنند.

معایب برج سازی به جای بازسازی خانه

در برج ها به خاطر وجود تعداد زیادی از واحد های مسکونی سر و صدا ناخواسته بیشتر است. در برج ها افراد زیادی رفت و آمد می کنند که امکان شناخت همه این افراد وجود ندارد در نتیجه نمی توان ارتباطات زیادی با همسایه ها برقرار کرد. به علت وجود ارتفاع زیاد اگر آسانسور ها خراب شوند و یا از کار بیفتند، امکان رفت و آمد خصوصا به طبقه های بالای برج بسیار سخت می شود. هزینه شارژ ماهانه و سالانه این برج ها بسیار زیاد است و امکان تغییر در برج ها نیز مستلزم قوانین سخت گیرانه تری است که بازسازی خانه را توجیه می کند. به خاطر وجود ساکنین زیاد در برج امکان اختلافات فرهنگی و اجتماعی زیادی وجود دارد که مدیریت کردن در برج ها را سخت تر می کند.

مجموعه کارویس و بازسازی خانه به جای برج سازی

با توجه به اینکه شهر ها همواره شلوغ و پر از جمعیت هستند، همیشه مشکل فضای سبز و پیدا کردن زمین در آن ها وجود دارد که وجود برج ها این مشکل را حاد تر از گذشته نیز می کند. میزان حریم شخصی و فضای خصوصی که با بازسازی خانه برای افراد مهیا می شود در برج ها وجود ندارد. اگر صاحب یک خانه قدیمی هستید، پیشنهاد کارویس به شما به جای فروش خانه به برج سازان، بازسازی آن است. تیم بازسازی خانه کارویس قادر است تا طبق سلیقه و نیاز های شما خانه تان را بازسازی کرده و امکانات بیشتری را برای شما فراهم کند.

نماشویی در ساختمان های بلند و برج ها

نماشویی

 در کلان شهر ها و همینطور شهر های بزرگ ساختمان های بلند و برج های زیادی وجود دارد که به خاطر آلودگی هوا و آلودگی های صنعتی نمای آن ها نیز کثیف  می شود. بهترین راه برای تمیز نگه داشتن نمای برج ها انجام مداوم نماشویی و شستشوی نما است. اما با توجه به ارتفاع زیاد این نوع ساختمان ها، انجام چنین کاری راحت به نظر نمی رسد، در نتیجه باید از مجموعه های فعال در زمینه خدمات نماشویی کمک خواست تا این تیم ها با مهارت و تخصصی که در زمینه شستشوی نما دارند، کار تمیز کردن نمای ساختمان های بلند مثل برج ها را نیز انجام دهند.

روش دسترسی به نمای ساختمان های بلند برای نماشویی

برای دسترسی به ساختمان هایی که ارتفاع زیادی دارند قطعا نمی توان از داربست یا بالابر استفاده کرد، چرا که علاوه بر هزینه زیاد، به مدت زمان بیشتری برای انجام چنین کاری نیاز دارند. چالش دیگر نیز خطراتی است که کار با این ابزار برای دسترسی به نمای ساختمان های بلند دارد. بهترین روش نماشویی و شستشوی نمای ساختمان های بلند و یا برج ها استفاده از طناب یا راپل است که کار نماشویی را راحت تر و با سرعت بیشتر پیش می برد. در این روش تیم نماشویی پس از نصب و راه اندازی طناب ها از طریق پشت بام به نما دسترسی پیدا می کنند و با فرود های متوالی کار نماشویی ساختمان را انجام می دهند. انجام چنین کاری نیاز به آموزش های حرفه ای و مهارت های تخصصی دارد که هر کسی از عهده آن بر نمی آید. این روش برای نماشویی ساختمان هایی با ارتفاع زیاد بسیار مناسب و کم هزینه است.

ابزار و متریال مورد نیاز در شستشوی نمای ساختمان های بلند

نمای اغلب برج ها و ساختمان های بلند از جنس هایی ساخته می شود که علاوه بر وزن کم، به راحتی قابلیت اجرا بر روی چنین بنا با چنین ارتفاعی را داشته باشد. انواع نما مثل شیشه یا سیمان به خاطر ویژگی هایی که دارند در ساخت نمای ساختمان های با ارتفاع زیاد بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. برای تمیز کردن چنین نما هایی معمولا از واترجت یا واترسندبلاست استفاده می شود. نماشویی نمای شیشه ای با واترجت و تی و ابر و مواد شوینده انجام می شود. در نماشویی و شستشوی نمای ساختمان های سیمانی نیز از واترجت یا واترسندبلاست که ترکیبی از آب و سیلیس  است استفاده می شود.

مجموعه کارویس و نماشویی برج ها و ساختمان های بلند

تیم خدمات نماشویی و شستشوی نمای کارویس، دارای سابقه بالا، تجربه خوب، ابزار پیشرفته، متریال با کیفیت و تخصص زیاد در این زمینه می باشد که با مسئولیت پذیری و دلسوزی زیاد پروژه های ساختمانی مختلف را انجام می دهند.

فواید بازسازی خانه در بافت شهری

بازسازی خانه

 بازسازی خانه دارای مزایای بسیاری است که انجام آن را توجیه می کند. در بافت شهری نیز انجام کار بازسازی منزل فواید زیادی برای شهر و مناطق مسکونی دارد. در کل کار بازسازی خانه برای این انجام می شود که بافت قدیمی و فرسوده جای خود را به بافت نو و جدید بدهد.

فواید بازسازی خانه در شهر ها

  • بازسازی منزل می تواند در کاهش مصرف انرژی کمک بزرگی کند. با تعویض و تعمیر تاسیسات مهم ساختمان مثل آب و فاضلاب، گاز و برق انرژی ذخبره می شود و هدر نمی رود. علاوه بر تاسیسات تعویض در ها و پنجره ها نیز به حفظ و ذخیره انرژی ها کمک فراوانی می کند.
  • افزایش ایمنی دیگر ره آورد بازسازی خانه است که از طریق آن می توان، کیفیت زندگی را بهبود بخشید و خانه را برای مدت بیشتری قابل سکونت نگه داشت. افزایش ایمنی ساختمان نیز شهر را در برابر حوادث طبیعی ایمن می کند و همینطور مانع آسیب رسیدن به ساکنان ساختمان می شود. همچنین استفاده از درب های ضد سرقت یا دوربین های مداربسته در ساختمان سبب افزایش امنیت ساختمان می شود.
  • خانه های قدیمی زمانی که مورد بازسازی قرار می گیرند، زیباتر شده و جذابیت بصری بیشاری به شهر می دهند. استفاده از مصالح و امکانات جدید در خانه هایی با بافت قدیمی آن ها را دلچسب تر و خوشایند تر می کند. بازسازی خانه سبب از بین رفتن بافت قدیمی شهر و جایگزین شدن آن با بافت نو و ساختمان های جدید می شود.
  • بازسازی خانه می تواند منزل شما را به مکانی کاربردی تر از گذشته تبدیل کند چرا که شما به هنگام بازسازی قسمت هایی که مورد استفاده نیستند را حذف می کنید و بخش هایی که مورد نیاز و استفاده تان است را جایگزین آن می کنید. این ویژگی خانه جدید را برای شما کاربردی تر و تبدیل به مکانی که به آن نیاز دارید می کند.

بازسازی خانه در بافت شهری با کارویس

تیم خدمات ساختمانی کارویس سال های زیادی است که در زمینه بازسازی منزل به شیوه ها، سبک ها و روش های گوناگون مشغول است و این کار را به همراه تیم حرفه ای خود به خوبی انجام می دهد و جای هیچگونه نگرانی زا در هنگام بازسازی خانه تان برای شما باقی نمی گذارد چرا که در انجام مسیولیت های خود کاملا متعهد و مصممم است. اگر نمایل به انجام کار های بازسازی منزل قدیمی خود دارید کارویس می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

کاربرد واترجت ۲۵۰ بار در نماشویی

 نماشویی

تمیز کردن نما اغلب با استفاده از آب انجام می شود. البته هر شوینده ای که برای نماشویی استفاده شود در نهایت برای تمیز شدن صد در صدی به آب نیاز دارد. اما استفاده از آب نیز بسته به شرایطی است که تاثیر حداکثری بر نما بگذارد. برای نماشویی ساختمان با استفاده از آب باید از دستگاه هایی استفاده شود که آب را با فشار بیشتری به نما تزریق کند چرا که با استفاده از فشارآب نما بهتر تمیز می شود. مهمترین دستگاه برای انجام این کار، واترجت ۲۵۰ بار است.

نماشویی چیست؟

برای تمیز شدن سطح نما از مواد مخصوص و آب استفاده می شود تا جرم ها و آلودگی ها به طور کامل از بین برود. نماشویی و شستشوی نما عملی است که از طریق آن سطح نما را از هر نوع آلودگی پاک می کنند.  نماشویی را می توان بر روی انواع نمای ساختمان با هر جنسی از نما انجام داد. اما انجام این کار کاملا تخصصی و نیازمند مهارت است چرا که هم در به کار بردن نوع متریال مورد استفاده و هم در نوع دسترسی به نمای ساختمان نیاز به دانش تخصصی و مهارت بالا است. شرکت ها و مجموعه هایی برای انجام خدمات نماشویی و شستشوی نما تاسیس شده اند که کار شما را راحت می کنند. این شرکت ها دارای کادر ماهر و کارآزموده ای هستند که با سرعت و دقت کار نماشویی و شستشوی نمای ساختمان را انجام می دهند.

واترجت ۲۵۰ بار در نماشویی

از معمول ترین روش ها برای شستشوی نمای ساختمان، استفاده از واترجت ۲۵۰ بار است. این دستگاه یک وسیله پر فشار در انتقال آب است. فشار سبب می شود تا جرم ها و کثیفی ها تا حد زیادی از سطح نما پاک شود. انواع واترجت با فشار های مختلف برای نماشویی وشستشوی نمای ساختمان وجود دارد که اغلب شرکت ها از نوع سه فاز واترجت ۲۵۰ بار استفاده می کنند. اما بهتر است که این دستگاه با ورودی های مختلف برق در این مجموعه ها وجود داشته باشد تا کار نماشویی با مشکل مواجه نشود. واترجت آب را با فشار خیلی زیاد به سطح نما پرتاب می کند که سبب از بین رفتن جرم از روی نمای ساختمان می شود.

مجموعه کارویس و نماشویی با واترجت

مجموعه کارویس یکی از معتبر ترین تیم های نماشویی و شستشوی نما است که با داشتن انواع وسایل و تجهیزات مربوط به نماشویی ساختمان این کار را به بهترین شکل ممکن  انجام می دهد. شما می توانید بدون هر گونه نگرانی کار شستشوی نمای ساختمان خود را به کارویس بسپارید.

صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 صفحه بعد