نماشویی

در فصل زمستان، کلان شهر ها و شهر های بزرگ با پدیده ای به نام وارونگی دما مواجه هستند که از معایب این اتفاق، آلودگی بیش از حدی است که با خود به همراه می آورد. در هنگام وارونگی دما هوا به شدت آلوده می شود و قطعا نمای ساختمان ها از این آلودگی در امان نخواهند بود. پس در فصل زمستان نما های ساختمان بیش از هر فصل دیگری نیاز به نماشویی و شستشوی نما پیدا می کنند. وجود گرد و غباری که باد ها به همراه می آورند و همچنین بارش باران های اسیدی نیز از دیگر دلایل آلوده شدن نمای ساختمان ها در فصل زمستان است.

اهمیت نماشویی ساختمان در فصل زمستان

با توجه به علل زیادی که برای آلودگی هوا در فصل زمستان وجود دارد، نماشویی و شستشوی نمای ساختمان در این فصل اهمیت بالایی دارد. نکته دیگر در اهمیت نماشویی در فصل زمستان این است که نشستن جرم و آلودگی بر روی نما، به مرور زمان آن را دچار فرسودگی و تخریب می کند. در نتیجه برای جلوگیری از تخریب نمای ساختمان و حفظ ظاهر اولیه نما، باید به صورت دوره ای عملیات نماشویی را بر روی ساختمان انجام داد.  هر چه آلاینده های موجود بر روی نما قدیمی تر و کهنه تر باشند، آسیبی که به نما وارد می شود، بیشتر خواهد بود.

کلیات مربوط به نماشویی در فصل زمستان

در این فصل برای اینکه بتوانید اقدام به شستشوی نمای ساختمان خود بکنید، باید به شرایط آب و هوایی توجه داشته باشید، چرا که در روز های بارانی، یا روز هایی که وزش باد شدید وجود دارد نمی توان کار نماشویی را انجام داد. شرایط بد جوی مثل وزش باد و طوفان، بارش باران و تگرگ، صاعقه و گرد وغبار شدید انجام کار در ارتفاع را با مشکلات و خطرات زیادی مواجه می کند. هزینه و مدت زمان نماشویی ساختمان در فصول سرد سال مثل زمستان بستگی به شرایط مختلف دارد ولی در مهمترین موارد با توجه به نوع دسترسی، متریال مورد استفاده و میزان جرم و کثیفی موجود بر نما قیمت نهایی نماشویی مشخص می شود.

نماشویی ساختمان در فصل زمستان با کارویس

تیم شسشتوی نمای ساختمان کارویس تجربه کار بر روی انواع ساختمان، انواع نما و با روش های دسترسی مختلف در هر چهار فصل سال را دارد. انجام کار نماشویی توسط تیم کارویس با بهترین روش و بهترین متریال انجام می شود تا نتیجه کار بسیار زیبا و دلچسب باشد.