بازسازی خانه

 کاشی فقط برای طراحی دیوار مناسب است چرا که استحکام لازم را به اندازه سرامیک ندارد تا به عنوان کفپوش انتخاب شود. مقاومت کاشی در برابر سرما، گرما و فشار کم است. طول عمر کاشی کمتر ازطول عمر سرامیک است اما به خاطر تنوع بالا در طرح و رنگ در طراحی معماری داخلی و بازسازی خانه استفاده می شود. اما سرامیک مقاومت بالاتری نسبت به کاشی دارد و برای کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت سرامیک از کاشی بیشتر است و توان تحمل سرما، گرما، فشار و رطوبت را دارد اما باز برای استفاده در محیط باز اصلا مناسب نیست. سرامیک از کاشی مقاوم تر است اما مقاومت آن برای سرما، گرما، فشار و رطوبت بالا زیاد اصلا مناسب نیست. برای همین است که کفپوش حیاط و پارکینگ ها بیشتر از جنس موزاییک است و از کاشی و سرامیک در حیاط و پارکینگ و بازسازی خانه استفاده نمی شود.

نوعی از سرامیک ها وجود دارد که مقاومتشان نسبت به سایر سرامیک ها در برابر حرارت، فشار، گرما و سرما بیشتر است که به این نوع سرامیک پرسلان می گویند. از این نوع سرامیک گاها در پارکینگ و حیاط استفاده می شود. سرامیک پرسلان جذب آب ندارد و در واقع جذب رطوبت آن صفر است. سرامیک انواع مختلفی دارد که می توان از انواع آن پرسلان، مغناطیسی و شیشه ای نام  برد.

مجموعه کارویس با تجربه بالا در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه به همراه پرسنل مجرب خود می تواند به شما در انتخاب متریال با کیفیت و زیبا کمک کند تا مراحل بازسازی خانه شما با دقت و سرعت بالا انجام شود و کوچک ترین دغدغه ای برای بازسازی خانه تان وجود نداشته باشد.