بازسازی خانه

در طراحی هر خانه ای بخش هایی از آن به عنوان محل قرار دادن در و پنجره انتخاب می شود. برای اینکه هر خانه ای بتواند با محیط بیرون در ارتباط باشد، از نور طبیعی خورشید برای روشنایی در روز استفاده کند و یا حتی برای گردش و رفت و آمد هوا نیاز به پنجره دارد. در طراحی پنجره ها از وسایل مختلفی استفاده می شود تا پنجره قابلیت باز و بسته شدن را داشته باشد. اگر قصد بازسازی خانه خود یا ساخت یک خانه جدید دارید در انتخاب پنجره ها دقت کنید.

 

اجزای تشکیل دهنده پنجره

  • شیشه
  • قاب و فریم
  • لولا و یراق آلات
  • ساب فریم

 

انواع  شیشه در طراحی پنجره
شیشه تخت: وضوح این شیشه بسیار بالاست و هزینه آن نسبت به شیشه های دیگر کمتر است برای همین طرفداران زیادی دارد. از معایب این شیشه عایق دما و صوت نبودن ان است.

شیشه سکوریت: سکوریت در ظاهر شبیه به شیشه تخت است اما برعکس شیشه تخت عایق دما و صوت است. شیشه سکوریت مناسب ویترین فروشگاه ها و مغازه ها هستند. پس از شکستن به تکه های خیلی خیلی ریز تبدیل می شوند که آسیبی به هیچکس نرساند.

شیشه های دوجداره، سه جداره و چهار جداره: شیشه دو جداره از دو لایه شیشه ساخته می شود که بین دو شیشه فاصله وجود دارد و در بین این دو شیشه با یک گاز بی اثر پر می شود. وجود این گاز در بین دو شیشه رسانش دما و صوت رو به حداقل می رساند. شیشه های سه جداره و چهار جداره بیشتر مصرف صنعتی دارند. شیشه های چند جداره نسبت به مابقی شیشه ها گران قیمت تر هستند.

شیشه طرح دار: شیشه های طرح دار جز شیشه های قدیمی هستند. این شیشه ها مانند شیشه تخت هستند ولی شفافیت شیشه تخت را ندارند و در واقع مات هستند.

شیشه مسلح: از یک لایه توری در طراحی این شیشه ها استفاده شده است تا مقاومت آن ها را بالا تر ببرد.

مجموعه کارویس با سال ها تجربه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه به شما کمک می کند تا با دید باز تری نسبت به تغییرات خانه خود اقدام کنید و بدون نگرانی و با سرعت و دقت بیشتر مراحل بازسازی خانه تان را انجام دهید.