طراحی دکوراسیون داخلی

میز کنسول یک وسیله نسبتا لوکس است که برای خانه هایی با متراژ بالا بسیار کاربردی و شیک است. با قرار دادن میز کنسول در پذیرایی خانه می توانید یک تغییر دکوراسیون زیبا در خانه ایجاد کنید. مبلمان شما می تواند در اطراف میز  کنسول قرار بگیرد. ترکیب میز و کنسول و آینه زیباست اما اگر به جای آینه از شمع و شمعدان یا فاکتور های دیگر استفاده کنید دکوراسیون مدرن تری خواهید داشت. میز کنسول می تواند محل قرار گیری قاب عکس های شما باشد و تبدیل به یک آلبوم خانوادگی جذاب برای شما شود.

 بنابراین با توجه به پیشنهاداتی که به شما شد میز کنسول می تواند جایگاه انواع وسایل و لوازمی باشد که شما تمایل دارید آن ها را در پذیرایی خانه و در معرض دید قرار دهید. ظروف، قاب عکس ها، شمعدان یا  هر وسیله دکوری دیگری می تواند بر روی میز کنسول قرار داده شود و زیبایی دکوراسیون پذیرایی شما را چند برابر کند. اگر قصد انجام بازسازی خانه خود را دارید، بهتر است دستی نیز بر دکوراسیون داخلی آن ببرید و خانه تان را شکیل تر و با ابهت تر از قبل بکنید. برای تهیه میز کنسول شما باید به سبک طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه خود توجه کنید تا براساس همان سبک میز کنسول تهیه کنید. کنسول ها در طرح، رنگ و جنس های مختلف ساخته می شوند تا همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند.

توجه داشته باشید که این وسیله تنها برای سالن پذیرایی قابل استفاده نیست و شما می توانید از آن در اتاق خواب خود و یا حتی اتاق مهمان، کتابخانه و اتاق کار نیز استفاده کنید. استفاده از میز کنسول و آینه این روز ها در اتاق خواب بسیار معمول است و شما می توانید میز کنسول و آینه خود را از جنس، طرح و رنگ تخت خوابتان بسازید و آن ها را با هم ست کنید. اندازه میز کنسول را براساس متراژ خانه یا اتاقتان و طراحی آن را برحسب نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید. کنسول به همان اندازه که یک کالای لوکس به حساب می آید به همان اندازه نیز می تواند یک وسیله کاربردی و مورد استفاده باشد.

مجموعه کارویس با سال ها تجربه در زمینه بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی می تواند  به شما در انتخاب متریال و سبک در طراحی دکوراسیون و بازسازی خانه کمک کند و یک خانه زیبا و لوکس را به شما هدیه دهد. تیم متخصص و مجرب کارویس انتظارات شما را در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه به بهترین نحو برآورده می سازد.